niedziela, 29 stycznia 2012

Nieśmiało... po cichu... i w sekrecie...

Witam w Mies Ideis - moich pomysłach. Po długich przemyśleniach postanowiłam podzielić się z innymi tym co sprawia mi przyjemność po godzinach spędzonych w pracy. Za namową najbliższych zrobiłam krok no i jestem... Jako nowicjuszka przepraszam za wygląd bloga, potknięcia i niedociągnięcia. Mam nadzieję, że z czasem wprawię się na tyle, że da to zadowalający efekt.
Zapraszam na ciasteczka i życzę miłego oglądania. Będę wdzięczna za zostawienie komentarza.



Tak jak każda kobieta-sroka lubię znosić do gniazda różne bardziej albo mniej przydatne rzeczy, które je przyozdobią:). Uwielbiam tkaniny i często po nie sięgam szyjąc "umilacze" do naszego mieszkania. Najbardziej ulubioną materią, z którą lubię pracować jest naturalny len - często kojarzony niesłusznie ze zgrzebnym nieprzyjemnym materiałem, nadającym się tylko na obrusy i to nie zawsze bo trzeba go prasować. Nic bardziej mylnego... Współczesna obróbka lnu czyni z niego jedną z najbardziej szlachetnych tkanin. Swoją drogą to jedna z nielicznych roślin, która jest wykorzystywana w całości, z nasion pozyskuje się bardzo zdrowy olej, z reszty rośliny włókna, a z odpadów robi się bardzo dobrej jakości papier.










25 komentarzy:

  1. Piękny blog - podziwiam narzutkę z bąbelkami. Czy to Twoja robota?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ok ciasteczkami mnie skusilas :) bede zagladac, zapowiada sie ciekawie, pozdrawiam cieplo i zycze wielu postow i inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bree,
    o rany chyba padnę, a ja myślałam, że będę miesiącami czekała, aż ktoś tu trafi. Dziękuję za słowa otuchy,
    miłej nocy
    M

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazda z Nas kiedy zacznala :)dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  5. ciasteczka :) są niezwykle smakowite, drewno piękne a tkaniny niesamowite :)

    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie oddany klimat eko, podoba mie sie ten len, wyglada na miekki i moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem, jestem. To ja Mimi. Dziękuję za zaproszenie. Jejku, Marta! Ale masz piękny pled i poduchy. Uwielbiam len. Taki pled to marzenie...
    I też mam te literki do wyciskania w ciasteczkach. Ślicznie u Ciebie! Zapowiada się super :-))) Trzymaj się ciepło. Pa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny nawet nie wiecie jak się cieszę z Waszych odwiedzin
    :) - wszyscy w domu dziwnie na mnie patrzą, bo uśmiecham się (to mało powiedziane, szczerzę zęby) sama do siebie i do monitora

    Fern Flower,
    dziękuję, że zaglądasz - pled robiłam sama, do dzisiaj czuję zakwasy w mięśniach dłoni przy skręcaniu bąbelków, wcześniej nie wiedziałam, że można w tym miejcu mieć zakwasy.

    Al,
    fajnie, że mnie odwiedziłaś. Ciasteczka zniknęły w oka mgnieniu ledwie zdążyłam ze zdjęciami, dziwne,że żadna złodziejska ręka na nich się nie załapała:)

    Bi,
    ten len to mój ulubiony, najpiękniej wygląda po upraniu bez prasowania oczywiście - jakie to wygodne, kiedyś nie wyobrażano sobie żeby płócien nie wymaglować:).A kolory ziemi to moje ulubione.

    Mimi,
    Twoje słowa dodają mi otuchy, tak się bałam, że nikt nie zechce na mnie "kliknąć". A tu kilka dni i proszę i do tego jeszcze pochwały, merdam ogonem ze szczęścia.
    dziękuję i do usłyszenia w eterze

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie Marto :) fajnie, że dołączyłaś do naszej blogowej rodzinki ;) :)

    Będę podglądać!

    podglądaczka ika ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Ika,
    podglądaj, podglądaj będzie mnie to bardzo mobilizować:) Ja do Ciebie zaglądam od baaaardzo dawna i baaaardzo mi się podoba
    Cieszę się z Twoich odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj :) zapowiada sie pięknie wiec będę zaglądać z ciekawością :)
    Poszewki - zjawiskowe !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś czuję, że będę u Ciebie częstym gościem:-)))Uwielbiam lniane powłoczki, piękne drobiazgi, a tu jeszcze kocia łapka się pokazuje:-)))
    Pozdrawiam Serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Artambrozja,
    witaj, witaj, wielkie dzięki za słowa uznania, miło je słyszeć z ust takiej weteranki:)

    Asiu, Wojtku,
    rozgoście się na dobre, zapraszam...
    kocia łapka pewnie wkrótce pojawi się z całą resztą kota:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne lniane narzuty:) Sama chetnie stala bym sie posiadaczka jednej z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten pled.,
    Cudnie wykończony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ola, Dorota,
    miło mi niezmiernie, że do mnie trafiłyście, Wasze odwiedziny są dla mnie naprawdę ważne, rozgoście się na dobre.
    do miłego

    OdpowiedzUsuń
  17. You take the most beautiful pictures,I am full of admiration:)
    Tove:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tove,
    I am glad of your visit. Thank you for the compliments

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już wiem, że będę od dziś Twoją stałą czytelniczką - zdjęcia, a przede wszystkim CUDA, które szyjesz, są niezwykłe. Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy!! Teraz ten pled i poduchy będą mi się śniły po nocach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmmm.....no to ja Ci już nie dam spokoju.....cuda szyjesz i te ,,babelki''...a ja myślałam,że to ja mam cierpliwość do takich drobiazgów:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne rzeczy tworzysz....jestem pelna podziwu....i tez mam ochote sie rozgoscic u Ciebie na dluzej:-)buziaczki i trzymam kciuki za dalsze prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja po prostu jestem w szoku! moje wymarzone klimaty...pięknie szyjesz, przepis na okładki koniecznie wykorzystam, mam do uszycie jeszcze 20 okładek na moje perełki do nowej biblioteczki bez drzwiczek :-) jestem zauroczona poszeweczkami, po prostu pięęęęęęęęknie tutaj ! pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. No to zobaczyłam chyba wszystko, jestem pod wielkim wrażeniem. Zostaję i będę oglądała te Twoje cuda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Qualіty posts is the сrucіal to аttract the users to go to see the web ѕite, thаt's what this site is providing.

    My web-site; Fotograf Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  25. I think thе admіn of this site is truly working hard in favοr οf hiѕ site,
    for the rеason that here evеry stuff is qualitу basеd
    infoгmatіon.

    Here is my ωebpage; ogrzewacz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...