poniedziałek, 12 marca 2012

Błazeńskie poduchy

Czy Wy również cierpicie na chroniczny brak czasu? Moja doba jest zdecydowanie za krótka...
Ubiegły tydzień był bardzo pracowity, weekend również minął niepostrzeżenie i jak tu zwolnić choć trochę?
Zaglądam sobie do Was i widzę, że bardzo wiosennie i świątecznie zaczyna się robić. A u mnie dominują burości, ale już tak mam. Ostatnio na zamówienie powstały dwie lniane poduchy z bąbelkami z mojego ukochanego antracytu - mnie kojarzą się z błazeńską czapką a Wam?  






Ogromnie mnie cieszą Wasze komentarze i bardzo za nie dziękuję.

Życzę Wam słonecznego i ciepłego tygodnia.

Marta

24 komentarze:

  1. mnie sie bardzo podobają właśnie w tym kolrze wystarczy kilk plam innych barw w około i już jest wiosesenniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne poduchy, uwielbiam takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja doba powinna mieć co najmniej 48 h! Nie potrafię z niczym zdążyć. A może to kwestia złej organizacji? Nie wiem. Ale wiem, że stanowczo brakuje mi czasu.
    Cudne poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne szarości,bardzo elegancko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta, niesamowita jesteś. Piękne te poduchy!!! A kuleczki to już twój znak firmowy! Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przemiłe słowa, udało mi się wszyć bąbelki na mojej maszynie i nie musiałam nosić do krawcowej, mam nadzieję, że nie zaszkodzi to mojej maszynie:)

      Usuń
  6. ja mam tak, że im mniej mam czasu tym bardziej potrafię się zorganizować ;)
    jeśli znajdziesz sposób na wydłużenie doby to podziel się proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam ogromnie za odwiedziny. Ostatnio narzekałam na brak czasu no i musiałam troszkę zwolnić, mam kilkudniową przerwę w moich zajęciach - paskudnie skaleczyłam palec u prawej ręki i teraz narzekam bo nie mogę pewnych czynności robić takich jak trzymanie nożyc krawieckich. I jak tu mi dogodzić? Ale dzięki temu mogę nadrobić zaległości w odwiedzinach moich ulubionych stron
    pozdrawiam Was gorąco
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te poduchy, niesamowity kolor mają i cudne kuleczki:)
    Dziękuję Ci bardzo za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ila,
      kolor naprawdę jest piękny, jak na dzisiaj to mój ulubiony:)

      Usuń
  9. Ależ mnie te kolory w Twoich wyrobach rajcują, piękne:):)no i te szczególiki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło słyszeć takie słowa, dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  10. Dzieki za twoje słowa ,za chęć odwiedzenia mnie.Bardzo mi miło .Z pewnością także z przyjemnością zagoszczę u Ciebie.Podpowiedz mi prosze jakich srodków uzywałś na robalki.Pokaz swoje zbiory.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga,
      ja używam do tego celu środka firmy Starwax, a moje skarby pokażę wkrótce - to dobry pomysł:)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. burości i szarości są zawsze na czasie i uniwersalne, więc mnie się podobają niezmiennie, lubię Twój styl ;) a można to zawsze,jak przyjdzie ochota ożywić kolorem ;)
    uścisiki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ula,
      ojej cieszę się, że tak odbierasz moje wytwory - to dla mnie motywacja do dalszych wysiłków. U mnie kolorystyczne akcenty to najczęściej kwiaty i najchętniej te gatunki rodem z babcinego ogródka albo łąkowe:)
      miłego tygodnia

      Usuń
  12. Piękne rzeczy wychodzą spod Twych rąk. Błazeńskie poduch skradły me serce jak n nic!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Llooka,
    Twoje słowa to dla mnie woda na młyn, głowa mi puchnie od pomysłów, tylko z tym czasem krucho...
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. HI!
    So nice pictures and so beutiful pillows.
    Hope you will have a great weekend..
    Hugs from Gabriella

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, a te osty w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne , ten kolor lnu zniewalający.Tworzysz takie cudne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeny,jak ja bym chciala miec takie poduchy,masakra.....cudne sa...!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...