sobota, 31 marca 2012

Giveaway od Meis Ideis

Cieszę się jak mała dziewczynka, bo to moje pierwsze candy jakie organizuję.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Do rozdania mam jeden zestaw składający się z okładki lnianej na kalendarz czy też notes w formacie A5, małego wizytownika w tym samym stylu oraz starego zeszytu z nutami - kreatywne osoby będą wiedziały jak go wykorzystać (ma piękną okładkę, oraz grafikę w środku no i zapisy nutowe są same w sobie ciekawostką), może jest wśród Was muzyk, który przełoży to na żywą melodię i puści w sieci - fajnie by było...
- to będzie dla pierwszej wylosowanej osoby.
Następnym trzem szczęśliwcom podaruję same okładki.

*
*                 *

Zasady nie odbiegają od tych jakie są w sieci:
należy zostawić komentarz pod tym postem, umieścić na swoim blogu link na bocznym pasku razem z pierwszym zdjęciem informującym o cukierasach,
natomiast osoby nie posiadające bloga będą poproszone o podanie kontaktu e-mailowego.
Losowanie odbędzie się 21 kwietnia. Życzę udanej zabawy.






Zapraszam

77 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne , to ustawiam się w kolejce , która krótka nie będzie .
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie nie może zabraknąć :)) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj piękności proponujesz.Masz piękny blog a odnalazłam go dzieki Tobie !!!Pozdrawiam i zostawiaj po sobie mały ślad .Aneta .

    OdpowiedzUsuń
  5. z wielką przyjemnością staje w kolejce :) buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie widzisz świat i dziękuję że dzielisz się z nami.
    Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia na Twoim blogu. Oczywiście korzystam z okazji i staję grzecznie w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękności wspaniałe !! ustawiam się !

    OdpowiedzUsuń
  9. jak wygram takie okładki to pewnie będę chciała je do całej biblioteki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wielką pisze sie na cukieraski.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na candy! Śliczne rzeczy tworzysz!
    pozdrawiam
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  12. po dłoniach wnioskuję, że córki mamy w podobnym wieku :)
    piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to moja jednak młodsza - 10 :) ale dłonie ma podobne :)

      Usuń
  13. Nie dalej jak wczoraj pomyślałam, że fajnie byłoby, gdybyś zorganizowała Candy, bo byłoby z pewnością special! No i mam! Dziś otwieram komputer i mam! To chyba telepatia jakaś :))) I rzeczywiście special! I ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio masz szczęście, może i tym razem:D)))

      Usuń
  14. Jak cudownie Marto,że się odezwałaś u mnie,bo dzięki temu i ja odkryłam twój niesamowicie piękny blog!!!Zostaję fanką i już się zapisuję na te wspaniałe okładki:))Marto?Czy dobrze wyczytałam,że też jesteś z Lublina jak ja?Pozdrowionka ciepłe,Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się:), może kiedyś uda nam się spotkać w realu:).
      Rozgość się u mnie proszę
      pozdrawiam

      Usuń
    2. No to wspaniale:))Rozgościłam się,rozwaliłam na łóżku niesamowitej urody i oglądam dekoracje....mmmm...życie potrafi być piękne:)))

      Usuń
  15. Także zapisuję się na te skarby. Dłonie córeczki zachwycające. Piękny blog! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja ta też się przyłączam
    Jadzia
    jlaczny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo takiej okazji to ja na pewno nie przepuszczę !!! wiem że kolejka będzie długa ,ale marzyć dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam jak ja organizowałam swoje pierwsze Candy i jaką radość sprawiał mi każdy komenarz pragnący przygarnąć moją poduchę toteż z taką samą radością przyłączam się do zabawy tym bardziej, że cukierasy przednie!
    pozdrowienia wiosenne,

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jak ja organizowałam swoje pierwsze Candy i jaką radość sprawiał mi każdy komenarz pragnący przygarnąć moją poduchę toteż z taką samą radością przyłączam się do zabawy tym bardziej, że cukierasy przednie!
    pozdrowienia wiosenne,

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak ja organizowałam swoje pierwsze Candy i jaką radość sprawiał mi każdy komenarz pragnący przygarnąć moją poduchę toteż z taką samą radością przyłączam się do zabawy tym bardziej, że cukierasy przednie!
    pozdrowienia wiosenne,

    OdpowiedzUsuń
  21. zadne candy nie budziło u mnie tylu emocji ,co pierwsze:)))Pieknosci rozdajesz,.....może mi się poszczęści...i mój mąż mi zagra:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Grieg na wiosnę... Na wiolonczelę, albo skrzypce:) Chociaż zapis wygląda jednak na fortepian. Zapisuję sie z nadzieją:))
    pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. braaaawooooo!!!- to zapis na fortepian, a jakże. Czyżbyś grała? Ja niestety nie mam talentu muzycznego, a właśnie weszłam w posiadanie niezłego stosu przeróżnych zeszytów z początku ubiegłego wieku, chyba wszystkie na fortepian. Moja perełka to "Czarna mańka" - taki sentyment:)
      Zatem życzę powodzenia
      pozdrawiam

      Usuń
  23. i ja i ja staje w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo miło mi Cię gościć u siebie i bardzo dziękuję za miłe słowa:) Jednocześnie cieszę się, że trafiłam do Ciebie i to od razu na takie cukerasy! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fortepianu niestety nie mam. Utwór mogłabym wykonać jedynie na... mandolinie. Ale chyba bym się nie odważyła, bo nie miałam jej w rękach 30 lat z okładem! Zatem na ten karkołomny czyn się nie porwę, ale chętnie spróbuję szczęścia, bo piękne rzeczy oddajesz :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapomnialam napisac swego emaila:asia_jezak@o2.pl...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello,

    you make very very lovely photos.I like your Styl.

    hugs Conny

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, trafiłam tu przypadkiem i pewnie zajrzę nie raz, pozdrawiam i zapisuję się na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Staję w kolejce po cukieraska =)
    I zapraszam do mnie na CANDY
    http://adebska.blogspot.com/2012/04/ogaszam-candy-co.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też się zapisuję i pozdrawiam mojego ulubionego blogowego kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się, a jakże! :) Piękne nagrody!
    A poza zabawą, chciałam powiedzieć, że jestem tu pierwszy raz na blogu, ale bardzo mi się podoba, a więc dodałam go do obserwowanych ;) Bardzo tu przytulnie!
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie http://miabstraccion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne candy.Może mnie się uda:)doplos2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam serdecznie
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również chętnie się zapiszę, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście się zgłaszam:)
    jusiablasiak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. No i wlasnie przez to Candy trafilam na Twojego bloga...wiec od razu staje w kolejce , zamieszczam info o Candy i pedze rozejrzec sie po Twoim blogu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się :) i powiem że bardzo chętnie do siebie te nutki przygarnę, bo gram na gitarze od 4 lat... ciekawe jak to będzie brzmiało w gitarowej wersji ;) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostrze pazurki ale pokornie staje w kolejeczce .....

      Usuń
  38. nie mam niestety bloga ale z chęcią staję w kolejce- a widzę,że długa:) pozdrawiam ania_tcz@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekny blog! Ahhh czemu ja dopiero tutaj dotarłam :(( oglądam i oglądam :) i zatrzymuję się w kolejeczce :)
    Zapraszam do Naszych4kątów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Prawdziwe skarby!
    i cały blog świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na takie piękne cukiereczki lniano - muzyczne, nieśmiało zapisze się i ja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A mogę tak niesmiało i ja zapisac się?

    pozdrawiam i jestem pod wrazeniem Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja, i ja, jak mogłabym przeoczyć takie candy :)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  44. Po te nutki się ustawiam, choć okładka na notes też się przyda ;) [pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  46. piękne cudeńka. i w takich naturalnych kolorach. dopisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna okładka, zeszyt z nutami...może i do mnie uśmiechnie się szczęście...? pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejka długa, ale warto spróbować sięgnąć po te skarby. Dopisuję się i liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak długa, wiadomo. Chętnie stanę w niej i ja. Pozdrawiam.
    Pooglądałam i pozwolisz że zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  50. Och jakie piękności do rozdania, więc ustawiam się po nie w kolejce.
    Zapraszam do siebie http://domowezaciszepetronelki.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne cukierasy a więc i ja staję do kolejki:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam!
    Podziwiam te cuda rąk Twoich. Ja niestety mam dwie lewe ręce do wszelakich robótek ręcznych, dlatego chętnie ustawię się w kolejce. Może mnie dopisze szczęście. Gorąco pozdrawiam Dorota (dorotadybowska5@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja licząc na szczęście ustawie się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również ustawiam się w kolejce po Twoje słodycze :-)
    info na moim blogu kwiatynatury
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki temu Candy trafiłam na Twój wspaniały blog, tyle tu piękności, z chęcią poczytam i zostanę na dłużej. A tym czasem ustawiam się w kolejeczce jako setny obserwator :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Blog przecudny, nie mogę się oderwać. I z pewną nieśmiałością staje w kolejce po cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  58. W asadzie ja również przez umieszczony na którymś baner z Twoim Candy trafiłam do Ciebie i nie żałuję. Pięknie u Ciebie więc się rozgaszczam.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście,że się zgłaszam :-)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się, świetne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również się zgłaszam. Piękny blog. pozdrawiam cieplutko. Laura

    majusia23@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne candy :)) Zapiszę się z przyjemnością, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale cudowności - chętnie bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja bardzo chętnie cichutko przystanę w kolejce;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Również ustawiam się w kolejce, piękne okładki, na pewno przydałyby mi się. No i te nuty - może udałoby mi się przełozyć je na pianino, swego czasu dość dużo grałam, dziś już niewiele, ach ten ciągły brak czasu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. Zdążyłam w ostatnim dniu :) Staję do kolejki, życzę wszystkim powodzenia!

    subskrybuje, wiec adresu nie zostawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  68. nuty... to chetnie przygarne, moze namówie Lubego żeby mi zagrał:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Nut szukam od dawna, a okładki mnie zachwycają:)pozdrawiam-Kasia z ...Lublina;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...