sobota, 21 kwietnia 2012

Miło mi poinformować...


Zanim podam wyniki mojego candy bardzo chciałam wszystkim podziękować za wzięcie udziału w zabawie  i pozostawienie przemiłych komentarzy. Bardzo się cieszę, że  przybyło mi nowych obserwatorów,  będę starała się wszystkich odwiedzić - witam serdecznie w moich skromnych  progach i mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać. Mam już spore grono stałych podczytywaczek i z tego powodu jest mi szczególnie miło.

Ale żeby nie trzymać nikogo w niepewności podam wyniki:

w wyniku losowania (niestety nie "sierotką", bo pobiegła oglądać mecz :) , ale programem komputerowym)
 1 nagroda - okładka A5, wizytownik i nuty,  trafiają w ręce Raeszki
- właścicielki bloga Na przekór nudzie




kolejne okładki trafiają do:


Doroty z Przebudzenia




dziewczyny gratuluję wygranej, bardzo proszę o przesłanie Waszych adresów do wysyłki prezentów.

Mam nadzieję, że wywołałam uśmiechy na Waszych buziach.

pozdrawiam Marta

25 komentarzy:

  1. Gratuje dziewczyna!!! Na pewno beda szczesliwe! Moja okladeczka sprawuje sie dobrze i jestem dumna z mojego notesu! Dziekuje!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi było brać udział w Twoim Candy, fajna zabawa:) Jedyne czego żałuję to to, że nie wygrałam:))) Gratuluję dziewczynom Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje dla Dziewczyn :)
    Miło było brać udział w zabawie.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie zwyciezczyniom, szkoda,że nie brlam udzialu:) uwielbiam Twoje okladki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh tym razem się nie udało ;-) Ale z przyjemnością wezmę udział w kolejnym Candy, może wtedy się uda?
    Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buuuuu...takie piekności:)))...ale bardzo dziękuję za zabawe...dzięki niej mogłam tu trafić:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, Zwyciężczyniom - gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo szczęśliwa!!!!!!!!
    Wygrałam piękną okładkę na pięknym blogu!
    Nie mogę uwierzyć, to moje pierwsze wygrane candy!
    Pozdrawiam serdecznie i baaardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych :) Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulacje dla Dziewczyn...idę sobie pobuczeć w kąciku że nie ja;(( pozdrawiam serdecznie i dziękuje za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla szczęściar ! Dziękuję za zabawę :) Milej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwycięzców
    Miłej niedzieli:))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wygranych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Szczęśliwym:) i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję, a Tobie dziękuje równie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jupi, bardzo się cieszę z wygranej :).

    Lecę wysłać e-maila :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję szczęściarzom i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęśliwcom :)
    i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  21. I really like your photo's. I will follow your blog :-)

    Greetings from The Netherlands.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...