niedziela, 29 kwietnia 2012

Nie święci garnki lepią

Co może zrobić czternastolatka aby zarobić na swoje ekstra wydatki? Z takim pytaniem przytuptała do mnie moja córcia. Myślała nad tym aby coś robić i w zasadzie miała gotowy pomysł, trzeba tylko było pomóc w realizacji. Dobrze, że pomyślała aby mogła sama zarobić a nie po prostej linii iść do rodziców i prosić o pieniądze. Pomyślałam, że to dobrze. W ten sposób nauczy się, że nic nie przychodzi łatwo i trzeba trochę wysiłku włożyć aby coś zdobyć. Ja w jej wieku latem dorabiałam zrywając owoce, zbierając ogórki i takie tam (ale ja mieszkałam na wsi), a Gabrysia chciała szyć torby z różnymi aplikacjami - musiały być proste a zarazem modne. W ten sposób powstał pomysł na torby, które mogą być na zakupy, na wyjście do miasta, na plażę. Wszystko w planie wyglądało na proste, ale bez pomocy mamy się nie obeszło. Zawiązałyśmy kooperację - Gabrysia projektuje, wykonuje aplikacje i szyje "po linii prostej", a dla mnie pozostają wszystkie "zakręty" przedsięwzięcia. Wyjdę na tym jak Zabłocki na mydle, ale czego się nie robi dla dziecka. Zgadnijcie kto jest panią prezes. Jak przypomnę sobie moje pomysły jakie moja mama ze mną przechodziła, to ten w sumie nie jest taki zły :-)
I oto powstały nawet kolekcje tematyczne.

Pierwsza Black & White - modne motywy: Angel Wings i Mustache









Druga kolekcja kolorowa: z tak modnymi ostatnio efektami GALAXY



jak widzicie Gabrysia zrobiła również dla mnie z napisem Meis Ideis :)

Torby są oczywiście do kupienia - gdyby ktoś był zainteresowany bardzo proszę o kontakt mailowy meisideis@gmail.com , zamówienie zostanie przekazane pani manager :)

Torby z serii Black & White uszyte są z grubego płótna bawełnianego i mają wymiary 35 x 44 cm , 35 cm to długość uszu, pozostałe z grubej surówki bawełnianej są w wymiarach 32 x 39 cm i uszy 31 cm.
Aplikacje wykonane są farbami do tkanin - przetestowane przez nas wielokrotnie na koszulkach i płóciennych serwetkach typu napkins. 
Cena większych to 48 zł, mnniejszych 43 zł - należy doliczyć koszty przesyłki.

Życzymy słonecznego długiego tygodnia - mother & daughter co

*

*                          *

47 komentarzy:

  1. Mądre dziecko, gratuluję :)
    Torby rewelacyjne :)
    Życzę wielu klientek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pójdą jak ciepłe bułeczki...piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, bo inaczej się zniechęci i nie zechce więcej nic robić:)

      Usuń
  3. Przede wszystkim gratuluję Ci Marto kreatywnego i chętnego do pracy dziecka, o co dziś chyba coraz trudniej! ;) Trzymam kciuki i życzę Córce wytrwałości, Tobie nie, bo Ty masz nad sobą Szefową , więc chcesz czy nie chcesz pracować musisz! ;)) Bardzo fajny pomysł, na czasie (letnim), a torby świetne! Trzymam kciuki za sukces! :)
    Pozdrawiam. - Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaki dzisiaj są bardzo kreatywne tylko z tą wytrwałością różnie bywa, ale miejmy nadzieję...

      Usuń
  4. Ale masz zuch dziewczynę :) Mama dobrze dziecko wychowała ;)
    Torby na prawdę extra!
    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Torby sa rewelacyjne....:)))zdolne dziecko:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana jestem pod wrażeniem Twojej Córci - super dziewczyna i super pomysł.
    Moje niespełna 4-letnie dziecko właśnie mi pomogło podlać kwiaty, które posadziłam wczoraj - Chlupie tak, że musiałam własnie wylewać wodę z doniczek :)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha - musi być słodkie, ale pomocniczek
      ściskam

      Usuń
  7. przelałaś talenty na :) Bardzo fajnie, torby urocze, a kreatywność jest zawsze w cenie :))
    Powodzenia!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tylko chęci nie zabrakło:)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Torby rewelacyjne, wiadomo po kim talent ma córa;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że przejmie pałeczkę tzn. maszynę:) - u mnie w rodzinie to jak pałeczka sztafetowa przekazywana z pokolenia na pokolenie - tak jakoś wyszło:)
      uściski

      Usuń
  9. Piękne :)
    Na pewno bym kupiła.
    Kreatywne dziecko. Chwali się to, że chce sama zarobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za miłe słowa - to dla Gabi duża motywacja:)

      Usuń
  10. Świetny pomysł i jakie perfekcyjne wykonanie.
    Gratuluję wielce utalentowanej spółce :)
    Oczywiście całej masy klientek życzę.....
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i trzymaj kciuki za przedsięwzięcie:)

      Usuń
  11. Fantastyczne torby, super pomysł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł. Mój 10 letni syn od 2 lat zdobi szkatułki decoupage i sprzedaje nad morzem. W tym roku zapowiedział granie na keyboardzie na deptaku. Kreatywność jest bardzo ważna w dzisiejszych czasach. Pozdrawiam. Torby rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, mój syn też już mnie zaczyna męczyć co on mógłby robić:)

      Usuń
  13. Torby kapitalne-świetne wykonanie i pomysłowe grafiki. Myślę ze znajda sporo klientek-sezon sie dopiero zaczyna. Masz dobrze wychowana córcie-gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo na czasie, oryginalne aplikacje, fajny pomysł. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, świetna inicjatywa, pozdrawiam spółkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł rewelacyjny. Mój tato też mnie zachęcał do samodzielnego zarabiania kaski.
    Torby super!!!! Po raz kolejny uświadamiam sobie, że nie mam siat na zakupy i trzeba się za nie zabrać.
    Grafiki fajoskie!!!!


    Uściski dla Was Dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wydaje mi się, że w naszych czasach łatwiej było zaszczepić coś w dzieciakach, a dzisiaj z kolei dzieci muszą się wcześniej niestety wdrażac w tę dorosłość - po ukończeniu studiów musza już mieć conajmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy, co za czasy...

      Usuń
  17. Piękne torby, gratulacje dla córci i mamy oczywiście także. Życzę sukcesów nowo powstałej firmie. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne i ciekawe grafiki :) wspaniałe torby, bo bardzo praktyczne :) motyw wąsów... frapuje mnie on ostatnio, bo czy to jakiś niedawny trend? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wąsy są na topie nie tylko w modzie odzieżowej, we wnętrzarstwie również - mam w końcu nastoletnią córkę to muszę się nadążać:))

      Usuń
  19. Brawo za pomysł i brawo za realizację!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. super! gratuluję pomysłowości - pięknie wyszły!
    cóż więcej pisać
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są świetne! dziecię ma talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie spedzacie razem czas:) Torby wyszly co tu duzo pisac rewelacyjnie, a te czarne kokardki sa jak wisienki na torcie.
    pozdrawiam was

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaglądam i podziwiam zdolne ręce, ja do szycia mam trochę mało cierpliwości ale czasami też siadam do maszyny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Torby cudne:) I bardzo dobrze, że mała jest taka przedsiębiorcza, i że kombinuje jak zarobić. Ja też pamiętam moje genialne pomysły na zarobki, między innymi sprzedawałam ulotki mając sześć lat i kwiatki z ogródka;p Oj, niezłe przeboje mieli ze mną Ci moi rodzice;) Ale i tak zawsze wspierali moją kreatywność:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękności! Naprawdę cudne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. what a creative daughter you have..very nice bags..
    Hope you will have a nice weekend♥
    hugs from Gabriella

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne sa te torby:))) A z corki wyrosnie niezla business woman:)) super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...