sobota, 5 maja 2012

Podziękowania

Dzisiaj post z ogromnymi  podziękowaniami dla  Dagi za śliczną miseczkę, wczoraj poszłam odebrać na pocztę przesyłkę bo zamawialiśmy adapter do aparatu i kiedy odchodziłam już od okienka, pani mówi, że to nie wszystko :) Dagi dziękuję Ci pięknie.




dziękuję również Kasi i Jenouvelle za wyróżnienia jakie od nich otrzymałam, jest mi niezmiernie miło i bardzo się cieszę. Myślałam o tym dużo i postanowiłam nie przekazywać wyróżnień konkretnym osobom, bo trudno jest wybrać wśród tylu wspaniałych babeczek i ich blogów.

Wszystkie Jesteście cudowne i wyjątkowe,  dla mnie to ogromna radość, że mogłam się wśród Was odnaleźć. Niniejszym przesyłam Wam ogromne uściski. Dla Was ten piękny i romantyczny bukiet. Dziękuję...


22 komentarze:

  1. Śliczna ! Gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez, uwielbiam bez!!! gratuluję wyróżnienia!!! miseczka wspaniała;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam - szkoda, że tak szybko przekwita

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. właśnie sobie pod nim sidzę i tak mi bosssko pachnie, jestem jak odurzona:)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Miseczki sa przepiekne....:)))bukiecik rowniez:)))pozdrawiam cieplo:)Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w domu były przepychanki bo każdy chce jej używać, nawet kot bacznie się jej przyglądał czy by mu się nadała:)

      Usuń
  5. Śliczna miseczka! i bardzo uroczy kącik wypoczynkowy :) bzy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miseczka cudnej urody jak wszystkie bolesławieckie:) trudno by mi było zdecydować się na jakąś kolekcję - kocham wszystkie:)
      uściski

      Usuń
  6. Zdjęcie z bukietem - rewelacja. Od razu powiem, że bardzo podoba mi się też widoczna lniana zasłona okienna. Lubię takie klimaty :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bzy są bardzo wdzięcznym obiektem do fotografowania, zawsze dobrze się prezentują, przy niektórych kwiatach to trzeba się czasem nagimnastykować. A zasłony - to na nich nauczyłam się, że lnu nie trzeba prasować. Wieszam je takie prosto z pralki:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam takie lniane zasłony, przyznam szczerze, że poświęciłam sporo czasu na próbie odprasowania ich, raczej z marnym skutkiem ( w dodatku nie cierpię prasować ) więc myśl powieszenia ich prosto z pralki jest bardzo kusząca chociaż moje były wtedy bardzo wygniecione i sporo straciły z długości. Jeśli mogę to chciałam się poradzić w jaki sposób nanosicie wzór na swoich torbach, szukam dobrego sposobu nanoszenia nadruków na tkaninach.

    P.S. Dopiero gdy zaczęłam wchodzić w komentarze zobaczyłam na nich same znajome twarze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też się skurczyły dlatego zanim przystąpiłam do szycia uprałam i dopiero wtedy uszyłam na odpowiednią długość:)
      Co do wzorków to są malowane farbami do tkanin, podklejamy papier taśmą dwustronną wycinamy interesujący nas wzór, przyklejamy szablon do tkaniny (taśma zapobiega podpływaniu farby pod szablon) i pędzelkiem albo gąbeczką malujemy - to zależy jaki efekt chcemy osiągnąć, można nakrapiać:), po wyschnięciu należy przeprasować
      pozdrawiam

      Usuń
    2. A ja zrobiłam okropny błąd i uszyłam je przed praniem, mój szok był wielki gdy chciałam je zawiesić, ile miałam sztukowania potem ! Fakt, że kupiłam je w rzeczach używanych więc byłam przekonana, że były już prane. Serdecznie dziękuję za przepis na nadruki na tkaninach, jednak w ten sposób można nanosić większe elementy a może znasz sposób na drobniejszy tekst? Pozdrawiam i z góry dziękuję za cenne porady :)

      Usuń
    3. w sieci dziewczyny robią nadruki metodą transferu - drukują co chcą nanieść na tkaninę w odbiciu lustrzanym, przykładają to do tkaniny, moczą pędzelkiem rozpuszczalinikiem nitro i przyciskają okrężnymi ruchami najlepiej łyżką - tą wypukła stroną, jak mają pewność, że druk przeniósł się czekają aż wyschnie. Trzeba dobrze wywietrzyć pomieszczenie bo nitro bardzo śmierdzi. Ja nie próbowałam ale z pewnością znajdziesz dokładne wskazówki między innymi w Jagodowym Zagajniku. pozdrawiam

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję, na pewno wypróbuję ten sposób, Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. znalazłaś 'szczęście' w tym bukiecie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakże, starym sposobem pomyślałam życzenie i zjadłam i cały czas zerkam czy nie znajdę następnego:)

      Usuń
  10. Piękna miseczka!!! a bukiet, oh takie sam widziałam dziś u mamy, pachniał!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna miseczka :)
    Taki prezent to skarb :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...