niedziela, 1 lipca 2012

Mały drukarz

Fa caldo... Witam w ten upalny dzień, nie wiem jak Wy ale ja na dzisiaj mam dosyć, zaliczyliśmy wypad nad jezioro, ale wolę w takie dni siedzieć w domu. Jak tu jutro iść do pracy - nie mam tam klimatyzacji, a pokój od strony południowej pod stropem, temperatura ok. 30 stopni :(
Ale miało być o czymś innym ... Wybierając się na ostatnie targi staroci obiecałam sobie, że tym razem nic nie kupię, ciężko było ale się udało - ale tylko mnie. W ostatnią uliczkę nie miałam już siły iść, więc przycupnęłam sobie gdzieś w cieniu i patrzę a mój mąż coś tacha pod pachą - niespodzianka - dostałam prezent na rocznicę ślubu, mogłam zobaczyć dopiero w domu. Cudna, duża, stara kaseta ze stemplami do znakowania - litery, cyfry plus kilka znaczków, napisów i linijki do równego układania  (wszystko w dwóch rozmiarach), brakuje tylko 2 małych literek. Dobrze, że tylko ja przyjęłam takie założenie:) Nie można było przepuścić takiej okazji:

















 ***

Chciałam Was zaprosić do mojej Galerii Meis Ideis gdzie można kupić wykonane przeze mnie przedmioty albo zakupione na targach staroci - będę się starała regularnie zamieszczać tam różne prace, na początek lniany baner z trójkątów-chorągiewek:


więcej szczegółów w Galerii Meis Ideis .

***

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa jakie do mnie kierujecie, bardzo mnie cieszą i są ogromną motywacją.
Pozdrawiam ciepło i wypoczywającym życzę dużo słońca a pracusiom cienia i rześkich powiewów wiatru:)

30 komentarzy:

  1. Trzymajcie mnie! Taki prezent!!!! Marzę o takim zestawie od zawsze! Ty to masz szczęście, do męża również ;) Musisz go częściej wysyłać na polowania :)
    pozdrawiam, ja również w pracy, w upale, od południowej strony...
    wszystkiego dobrego!
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne stemple! Zazdroszczę ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marteczko, jak byłam mała to słyszałam, że zazdrościć to grzech! No to jeśli to prawda, to grzech zazdrości na sumieniu mam baaardzo ciężki...! Uch... Piękny prezent dostałaś od męża! Fantastyczny! Siedziałabym i stemplowałabym na Twoim miejscu bez końca. Sprawił Ci wiele radości, prawda?
    A baner bardzo fajny!
    Pozdrawiam i chłodu jutro w pracy Ci życzę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie ma wspanialszego prezentu od ukochanego niż coś, co w jego oczach zbędne ale dla Ciebie wymarzone i wyśnione....

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu... ale prezent! Cudo! Cudeńko! Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudenka tu widze:))))) i piekne fotki:)) pozdrawiam , milego ogladania meczu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Wyobrazam sobie co będziesz teraz robić w letnie popołudnia:)))
    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaa!!!!!!!
    Ale świetne! Jak Ci zazdroszczę. O takim prezencie to chyba każda z nas marzy :)
    Świetne są! :)

    Zapraszam na candy
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mąż sprawił Ci świetny prezent. Piękne zrobiłaś zdjęcia, stempelki są extra. Ja niestety jutro też do pracy, ale na szczęście mam chłodno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo !!!
    Mąż pewnie był szczęśliwy widząc Twoją radość. Nie ma to jak idealnie trafiony prezent.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny prezent, ach żeby mój M miał taki gest i gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne oko ma Twój mąż i bardzo dobrze Cię zna :) Gratuluję prezentu :) Będę zaglądać do sklepiku :)
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny prezent :))
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy, życzę kolejnych lat w szczęściu :)))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful stamps and your photos are fantastic!
    Love the flags too.
    have a nice new week and hope you'll
    feel better tomorrow! hx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mial oko! Piekny prezent, to dzis naprawde rarytas takie stempelki.Dobrze, ze nie brakuje zadnej literki z meis ideis. :))

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  16. prezent dostałaś GENIALNY! wszystkiego dobrego dla Ciebie i Męża
    u mnie lało całą noc i można oddychać ahhh!
    nad jezioro też bym się wybrała, a najlepiej nad j. Białe w Twoich okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdobycz naprawdę niezwykła. Chyba też bym się nie oparła i kupiła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego co najlepsze z okazji rocznicy ślubu :)
    cudny, przecudny prezent! szukałam czegoś podobnego na eBay ale widzę, że trzeba targi staroci w końcu! odwiedzić :)
    śliczne zdjęcia

    Ps. zabierz ode mnie trochę deszczu i chłodu, i prześlij w zamian słońce i upał - jestem pewna, że Brytyjczycy się nie obrażą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyyyyczne! Jejku, świetny prezent! Ma dobre oko ten Twój mąż!
    Gratulacje z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny prezent :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaaaaaaaaaale zazdroszczę! taki zestaw to moje marzenie,albo przynajmniej jego mała część :[
    wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful photos!!! Best wishes, Carmen

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana gdzie Ty takiego męża upolowałaś !!!! No co za prezent jak rany Julek pierwsza klasa !!! Ależ zazdroszczę !!!! I życzonka składam wszystkiego naj, naj, naj ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi girls, you are fantastic.
    Wiedziałam, że będzie się Wam podobało:) Cudowny prezent od cudownego męża, zna mnie na wskroś, w domu piałam z zachwytu - doskonale wiedział, że trafi w dziesiątkę. Literki muszę doczyścić - chodzi o gumki, są trochę stwardniałe i nie odbijają tak dokładnie jak nowe, ale w tym ich urok. Dziękuję pięknie za wszystkie życzenia.
    Upały na szczęście nie były dzisiaj tak uciążliwe - w nocy była burza i trochę ochłodziło to atmosferę.
    Miłego tygodnia
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. omójbożeomójbożeomójboże! właśnie dostałam spazmów! jakże Ci zazdroszczę tych stempli, och matko !!! gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj nie dzielą równo tam na gorze , jak by było po równo to wszyscy byliby zadowoleni. Ja o 20st.C mogę sobie pomarzyć :(
    Ale Twój mąż sprawił Ci niespodziankę ! Przecież to jak skarb i prezent i mąż oczywiście :)
    Wszystkiego najlepszego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale cudo!!! gdzieś Ty to wyszperała kobieto!! a właściwie to chwała Twojemu mężowi, że zwrócił na takie cudo uwagę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne czcionki i niesamowite zdjęcia, to padające światło....
    sama też bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co prawda raczej bardzo zimno o tej porze roku, ale pracy w temp. 30 st. współczuję.
    Drukarz marzenie - gratuluję takiej zdobyczy, czasami trafiają się perełki....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...