środa, 25 lipca 2012

Przed nocą w ogrodzie

Pędziłam co tchu do domu - myślałam, że podzielę się z Wami koncertem na tysiąc skrzypiec, ale niestety, aparat to nie najlepszy rejestrator dźwięku i nie udało się. Bardzo żałuję, bardzo bym chciała to nagrać, ale nie mam żadnego odpowiedniego sprzętu. Byłam na mojej działce po papierówki, a tam koncert w pierwszym rzędzie:), już spokój i cisza, wiatr ustał, komary kąsają, oszałamiający zapach jabłek i te świerszcze zagłuszające szczekanie z oddali...

Chociaż parę zdjęć ogrodu przed nocą ...









W Galerii Meis Ideis znajdziecie nowe-stare znalezisko, drewniane szpulki z białymi nićmi - prawdziwy vintage. Pierwsza warstwa nici jest lekko poplamiona, można to odwinąć, ale plamki dodają im tylko uroku:





Dobrej nocy Wam życzę, w głowie mam wciąż te cykady, szkoda... szkoda...

39 komentarzy:

  1. Ten motylek - niesamowity, lekko mroczne zdjęcia - jak z tajemniczego ogrodu ...
    Mają w sobie czar i urok takie stare szpulki ...
    Uściski przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w ogrdzie tak czarodziejsko było, szkoda było wracać do domu...

      Usuń
  2. wieczorne koncerty cykad - uwielbiam,
    i szpule piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, żałuję że świerszczy nie mam w mieście, ale za to całą wiosnę koncerty słowików, bo mieszkam nad nieużytkami gdzie ich pełno
      pozdrawiam

      Usuń
  3. cudnie o tej porze..a szpuleczki-sam urok dawnych lat:)


    P.S. podziwiam lnianą pościel u Ciebie! i biję się z myslami nad zamówieniem:) ale boję pytać o cenę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz śmiało:), wszystko zależy od materiału...

      Usuń
  4. niesamowicie oddałaś klimat letniego czasu wieczorową porą/właśnie siedzę przy oknie i mam to wszystko,o czym mowa w ostatnim zdaniu:)koncert na zywo to jest coś;)

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, że masz tak cały czas, bo ja to w mieście mieszkamm, na działkę póki co jeżdżę okazjonalnie:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. A u mnie za oknem tylko alarmy w samochodach co chwilę słychać,masakra jakaś...cudne zdjęcia Martuś robisz można je oglądać i oglądać...buziaki:)))Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś u mnie też mam parking pod oknem, takie rarytaasy to tylko na działce, ale muszę się z miasta ruszyć

      uściski

      Usuń
  6. Piękne, zarówno wieczor w ogrodzie jak i drewniane szpulki. Ładne światło pada na te szpulki i wyglądają rzeczywiście na Vintage. A są?

    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że są i to polskie, oceniam na lata 50-60 te:)) niestety na etykietkach nie ma roku produkcji

      Usuń
  7. Wczoraj było tak ciepło wieczorem, że nie chciało się wracać do domu a z takiego ogrodu jak Twój to już w ogóle ciężko by mi było wyjść. Wygoniłyby mnie tylko komary. Zdjęcia super wyszły a koncert słyszę w uszach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie komary nas przepędziły:))

      Usuń
  8. ijej jak pięknie:) zdjęcia niesamowicie wyszły, a cykanie możemy sobie wyobrazić, choć pewnie nagranie byłoby idealne pod te zdjęcia.
    a szpulki marzenie:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no myślałam, że mam to - ale w domu okazało się, że jakiś traktor z oddali się załapał, którego prawie nie było słychać w tym cykaniu:)

      Usuń
  9. Ale cudne foty, ja w sobotę wyrywam się do mojego dzikiego ogrodu. Uwielbiam wieczór w ogrodzie. Jak byłam dzieckiem lubiłam wymykać się w ciemność ogrodu, w wieczorne zapachy, dźwięki. Nieopodal domu był staw..... bossssszzzz te wieczorne koncerty żab... ech... Patrzyłam przez okno na mamę krzątającą się w kuchni, a potem co tchu gnałam w stronę światła.
    Uwielbiam wieczorną czerń zieleni, jej spokój. Cudowny nastrój.
    Szpulki świetne, u mojego taty jest jeszcze kilka takich :))

    Ściskam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na swojej działeczce niestety nie mogę jeszcze nawet altanki postawić, więc nie mogę tam przenocować, ale marzę o spędzeniu nocy w takim miejscu, żaby, świerszcze, porykiwanie krów, a rano pianie kogutów, ach kiedy to nastąpi?...

      Usuń
  10. no i żeby jeszzce te komary odpusciły wieczorową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia! ach zazdroszczę Ci tego ogrodu, wieczornych koncertów, zapachów i widoków. Ale to taka pozytywna zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękneee! ja też mam takie koncerty i jeśli dobrze się wsłuchać - można zasypiać będąc usypianym przez świerszcze i cykady :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze kilka lat temu miałam mnóstwo świerszczy,,teraz null:((((...kiedyś maiłam kotkę,która dziesiątkami je wyjadała...czyżby wszystkie??hihi..piękne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może gdzieś nazbieraj i przynieś do siebie:)

      Usuń
  14. uwielbiam cykanie świerszczy! te to mają najpiękniejsze koncerty i to w dodatku za free ;)
    ogród po zachodzie słońca prezentuje się pięknie i tak tajemniczo!
    szpulki super!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest pełno chaszczy i sporo żywopłotu więc mają dogodne warunki, jest ich mnóstwo i miałam wrażenie, że rozmawiają ze sobą:)

      Usuń
  15. Alllee klimat! Czarujesz, czarujesz ;) Chyba te wieczory po upalnych dniach są najpiękniejsze!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się nimi cieszyć, bo u nas już żniwa się zaczęły a to oznaka schyłku lata :(

      Usuń
  16. Ja też poczułam się tajemniczo jak u Ani z Zielonego Wzgórza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fajnie, że choć trochę się udało oddać ten cudny nastrój

      Usuń
  17. szpulki sa rewelacyjne!

    a i w odgrodzie jak romantycznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno wrocilam z urlopu w Hiszpanii, tam tez te cykady byly takie glosne ze slychac je bylo nawet siedzac w pokoju...to prawdziwy urok letniego urlopu.
    Zdjecia sa urzekajace, szczegolnie to z klosami i to z motylem - godne wystawienia wgalerii fotograficznej. Widzac szpulki Vintage, przypomnialam sobie ze tez gdzies kilka takowych posiadam, chyba tez je obfoce, bo w koncu to juz dzisiaj prawdziwy rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      myślę, że moje cykady mogłyby konkurować z tymi południowymi, były naprawdę głośne, może mają jakiś okres godowy :o

      Usuń
  19. lato jest zdecydowanie moją ulubioną porą roku - szczególnie polskie lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Martunia jak ja się zakochałam w Twoim blogu!!!... nie masz pojęcia jak bardzo... wszystko mnie urzekło.. Twoje lny, Twoje zdjęcia, łąki, jej nawet te szpulki... a spinacze do bielizny kocham już na maksa, marzeniem moim są... jej dziękuję Ci za taką ekstazę dla oczu i duszy a teraz znów się zaczytam i zapatrzę i rozmarzę!!! buziaki ślę ogromniaste!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sceneria jak z filmu fantastycznego. Nie trzeba wyjeżdżać nie wiadomo jak daleko, aby zaznajomić się z niebywałymi widokami. O zmroku wszystko wygląda inaczej. Można wtedy zauważyć więcej rzeczy, niż za dnia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...