środa, 22 sierpnia 2012

Brytyjskie migawki

tym razem podzielę się tym co zarejestrował mój aparat na ulicach Londynu. Mój pobyt zbiegł się w czasie z ostatnim tygodniem olimpiady. Na ulicach mnóstwo turystów, zewsząd atakują brytyjskie barwy, na czym można umieścić flagę tam się znalazła, łącznie z twarzami przechodniów. Na początek te właśnie dominujące barwy.









Zdjęcie poniżej zostało zrobione w M&M's World, trzykondygnacyjny dom towarowy tej marki, w środku wszystko co z nią związane. Moje nastoletnie dzieci oszalały przed kilkunastometrową ścianą z ogromnymi tubami-dozownikami wypełnionymi drażetkami we wszystkich kolorach tęczy:)




A tu klimaty, które znamy chociażby z telewizji, ta tweedowa marynarka dla 3-latka skradła moje serce.








Jeśli nie macie dosyć, chętnie podzielę się jeszcze kilkoma zdjęciami z Kew Gardens - ale to innym razem. Ten pobyt zaplanowałam sobie dosyć skrupulatnie - to była moja pierwsza wyprawa do Londynu, kto wie czy dane mi będzie jeszcze kiedyś tam pojechać. Większość punktów z mojej listy odhaczyłam łącznie z tym najważniejszym dla mnie - Portobello. Czy to były wakacje wymarzone? Na pewno udane, ale moje klimaty są zupełnie inne. Niebieskiego i czerwonego mam na razie dosyć a kilometrów przebytych na nogach nie sposób policzyć, ale to mi tylko na dobre wyjdzie:))


Pozdrawiam Was gorąco,
Marta

48 komentarzy:

  1. ciekawy klimat zdjęć!!!
    a o sklepie M&M's cos wiem - nasz młody, jeszcze wtedy niespełna trzylatek wychodził z niego z płaczem....
    cos mi się wydaje, że ten sklep i przejazd pietrowym autobusem to były dla niego najciekawsze punkty londyńskiej wyprawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo do takich sklepów z dziećmi wstęp wzbroniony - moje mimo, że już duże to miały problem z wyjściem:))

      Usuń
  2. Wiesz, ja już 8 lat w UK a w Londynie jeszcze nie byłam. Brytyjczycy są wielkimi patriotami, flaga faktycznie jest na wszystkim, wycieraczkę do butów włączając (co w PL jest nie do pomyślenia). Piękne zdjęcia, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie wiele jeszcze straciłaś, w UK jest wiele piękniejszych miejsc, a z miast europejskich to Londyn nie był najwyżej na mojej liście, ale nadarzyła się okazja i moje dzieci bardzo nalegały:)

      Usuń
  3. Martusia super uchwycilas klimat Londynu :))
    Kiedys cierpialam mocno na anglomanie....o maly wlos a i posciel bylaby w brytyjska flage...:)) przeszlo mi na szczescie :))
    Pozdrawiam cieplo.Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w takich moich fascynacjach staram się trzymać moje popędy mocno na wodzy, bo wiem, że to chwilowe :) staram się kierować zdrowym rozsądkiem:)) o ile można

      Usuń
  4. Ale relacja! Faktycznie dużo tych flag udało Ci się sfotografować :) Nie Twoje klimaty powiadasz? A mnie tak troszkę ciągnie w tamtą stronę, mam też już wytypowane miejsca, które koniecznie muszę odwiedzić :)
    pozdrawiam serdecznie!
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie bardziej pociąga południe, północ i wschód europy - chętnie odwiedziłabym kraje nadbałtyckie tak od podszewki, może kiedyś ...

      Usuń
  5. to prawda, flagi są na każdym kroku przy każdej okazji ;)
    ja chciałabym zobaczyć więcej zdjęć :)

    Ps. mieszkam w UK w sumie ponad pięć lat i nie byłam jeszcze w Londynie - na liście jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu w Londynie nie byłaś, ale pokazujesz za to u siebie wiele ciekawszych miejsc, kiedyś przy okazji można zahaczyć ale żeby specjalnie się tam wybierać to nie polecam, nie wiem ale jakoś nie jestem "powalona" urodą tego miasta:). Wolałabym np. pojechać gdzieś na prowincję do Szkocji albo coś w tym stylu - mój brat mieszka od kilku lat w Londynie i dlatego te wakacje:)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Twoje zdjęcia są piękne.Byłam w Londynie, ale jakoś nie skradł mojego serca. Na pewno jeszcze tam zawitam, chociażby żeby pokazać Londyn mojemu mężu, ale to przy okazji wizyty w innej angielskiej miejscowości.
    Chętnie zobaczę więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! piękne zdjęcia i 100% oddające klimat Londynu :)
    ja osobiście poproszę o więcej :)
    ale cały czas się zastanawiam co może znajdować się w 3 kondygnacyjnym budynku gdzie sprzedawane są M&M-s????!!! oświeć mnie, przecież to tylko cukierki!! ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha... 3 kondygnacje cukierków... prawie - Ikuś, w tym sklepie można się było ubrać od stóp do głów, urządzić mieszkanie, ogadżetować i co tylko komu do głowy przyszło a wszystko w barwach i logo m&m's, a poza tym cukierki, cukierki, cukierki:))

      Usuń
  8. wspaniałe zdjęcia :)
    Londyn jest niesamowity, byłam kiedyś przez 3 miesiące i dalej nie zobaczyłam wszystkiego. a flag co niemiara! :))) kolor czerwony króluje wszędzie:)
    pozdrowienia i czekam na więcej zdjęć
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisała Myszka, flaga wszędzie również pod butami:)) ja już oczopląsu dostawałam:)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Cudnie klimatycznie prezentuje się Londyn w Twojej odsłonie. Zdjęć z podróży nigdy za dużo ;-) i oczywiście czakam na więcej. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zanudzilibyście się gdybym tak tylko z tym Londynem:)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Amazing pictures!!! I love London!!!

    Greetings, Birgit

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzdycham i wzdycham... Ja proszę o więcej :)
    Taksówkę bombową uchwyciłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taksówki były w przeróżnych barwach, ale mnie najbardziej podobały się te stare, ale jeździ już ich niewiele i nie udało mi się żadnej złapać aparatem

      Usuń
  12. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia z Twojej wyprawy. Ja nie byłam jeszcze w Londynie i bardzo chętnie zobaczę więcej!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesiu,
      dziękuję zaglądaj pokażę jeszcze ogród botaniczny:)
      pozdrawiam

      Usuń
  13. a mi skradł "fotograficzne serce" czerwony autobus na moście z TWOJEGO londyńskiego fotoreportażu.............................................................................................FAKTYCZNIE-co może byc w sklepie poświęconym cukierkom na 3 piętrach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to zdjęcie to też moje ulubione - te ciężkie chmury...
      a w sklepie było wszystko: ubrania, gadżety, bibeloty, agd, pościel, poduchy, ceramika, art. szkolno-biurowe i wszystko co chcesz z logo i w kolorach m&m's, no i cała masa cukierków w przeróżnych opakowaniach i tak bez końca...
      uściski

      Usuń
  14. Ale świetne zdjęcia :)
    Jeszcze nigdy nie byłam w GB :)

    Pozdrawiam i
    Zapraszam do siebie na candy.
    Do wygrania taca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz w Londynie to nastaw się na kilometry do przejścia - więc wygodne buty potrzebne:))
      na candy wpadnę koniecznie

      Usuń
  15. Piekne kadry, chetnie obejrze wiecej:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam, będzie jeszcze ogród botaniczny i pewien sklep dla, którego kobieta może stracić głowę:))

      Usuń
  16. Piekne migaweczki, bardzo inspirujace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, że choć troszkę udało mi się oddać klimat:)
      pozdrawiam

      Usuń
  17. Fantastyczne miejsce :) sama planuję się tam wybrać chociaż już pewnie nie w tym roku, więc zamiast tego chętnie obejrzę jeszcze kilka zdjęć :)
    pozdrawiam i zapraszam,

    http://speckled-fawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem można się zachłysnąć, ale wolałabym GB zwiedzić od strony małych miasteczek i wsi, gór, zamków i mgieł...
      ale i tak fajnie było
      dziękuję za zaproszenie zajrzę z przyjemnością
      pozdrawiam

      Usuń
  18. Super wycieczka, zdjecia z wielka ochota ogladnelam i prosze o wiecej!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko,
      zdjęć napstrykałam kilka tysięcy i chyba bym Was bardzo zanudziła:))
      pozdrawiam

      Usuń
  19. zauroczyłaś mnie swoimi fotografiami. Pięknie oddałaś atmosferę londyńskich ulic. Uffff....zostanę u Ciebie na dłużej...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wycieczka, Londyn jest na mojej liście na przyszły rok:-)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz czekamy na Twoją relację:)

      Usuń
  21. Fajna wycieczke nam zaproponowalas...dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej wybór moich pociech, ja wolałabym gdzie indziej spędzić wakacje, ale raz na jakiś czas można i tak:)

      Usuń
  22. Chętnie zobaczę więcej.To jak na ten czas Londyn się przeobraził...Miałaś niepowtarzalne przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno na codzień Londyn nie wygląda aż tak brytyjsko:), ale na czas olimpiady mam wrażenie, że wszyscy dostali bzika :))
      pozdrawiam

      Usuń
  23. Nie mam dość! :) Chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...