niedziela, 9 września 2012

Co my tu mamy? Giveaway


Kiedy wróciłam z wakacji czekały na mnie stare, wojskowe worki lniane - zgrzebności z nierównej przędzy, gęsto tkane. Postanowiłam z nich uszyć komplet pojemników (3 szt.) z wykorzystaniem numerów nabitych na workach i podzielić się nim z Wami. Koniec lata to dobra okazja na taką zabawę.







Pojemniki-worki mogą mieć różnorodne zastosowanie. Są w trzech rozmiarach, kiedy są puste można wkładać jeden w drugi. Do zabawy zapraszam Wszystkich chętnych. Zasady jak zawsze: należy umieścić poniższe zdjęcie na swoim blogu, zostawić komentarz pod postem, dołączyć do obserwujących Meis Ideis.
Osoby nie mające bloga również mogą wziąć udział w zabawie - w komentarzu proszę zostawić adres mailowy. Zabawa trwa do końca września. Serdecznie zapraszam.





***

Chciałabym dzisiaj podziękować Lorentynie prowadzącej przepyszny blog Pistachio za zabawę, w której zostałam obdarowana szwedzką czekoladą i tradycyjnym, skandynawskim pieczywem chrupkim. Zajrzyjcie do Lo koniecznie, oprócz wspaniałych przepisów znajdziecie wiele relacji z ciekawych miejsc. Lo jeszcze raz dziękuję. Czekolada nie zdążyła zaistnieć na fotografii :), za to chlebek smakował wyśmienicie z szybkim twarożkiem i pomidorami koktajlowymi z własnej doniczkowo-balkonowej uprawy.
Gdyby ktoś chciał skorzystać z mojego przepisu na smarowidło, poniżej podaję składniki:
gotowy twarożek typu wiejskiego lub samodzielnie zrobiony,
czosnek, sól, pieprz, świeży siekany tymianek.

Takie pieczywo ma starą tradycję - robiono je by przetrwać srogie, skandynawskie zimy, gospodynie piekły placki z dziurką, przewlekały na drewnianym kołku i podwieszały w suchym miejscu z dala od dzieci i gryzoni. Pieczywo w ten sposób nie psuło się i przez długi czas było dobre do spożycia.



***

Zapraszam też do Galerii Meis Ideis - znajdziecie tam stare zeszyty z nutami.

Słońca życzę na nadchodzący tydzień.
Marta

173 komentarze:

  1. Worki są po prostu super! Co prawda widzę się na początku to pewnie już przegrana sprawa. Tych numerów się nie losuje :)
    Ale co tak i tak jestem nimi zachwycona i dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam gorąco.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale się nie dziwie, ze czekolada nie doczekała sesji, ja jako łakomczuch wielki potrafię całą tabliczkę wpałaszować w chwilę:) Koniecznie muszę zaglądnąć do Lo!

    a worki....wzdycham! no co mam napisać? jak ja kocham wszystko co lnem szyte:)

    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  3. och na ja staję posłusznie w kolejeczce:) obserwuje i podziwiam już dzielnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pojemniki!!!! Oj, jak bym chciała być tą szczęściarą:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce. Uwielbiam len, a taki surowy chyba najbardziej. Już je widzę u siebie... może mi się poszczęści. Twój blog mam w ulubionych...
    Adres : ataboh@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale niespodziankę nam zrobiłaś Marta! Pojemniki - worki są fantastyczne!
    Widzę je oczami wyobraźni w każdym zakątku mojego domu. I od teraz będę o nich marzyć :)
    Odliczam dni do końca!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby są po prostu świetne!!! Genialne!!


    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała niespodzianka na zakończenie lata i początek jesieni. Torby są cudowne, brak mi z zachwytu słów, więc bardzo, ale to bardzo chętnie przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie i ja dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne sa i zapisuje sie z wielka na nie ochota:)))))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście dołączam do zabawy. Worki są przecudnie szare, nostalgiczne, jesienne:))
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są rewelacyjne...przystanę zatem cichutko;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo, jak najbardziej przyłączam się do zabawy :)
    już nawet mam pomysła jak wykorzystać taką workotorbę ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja bardzo chetnie sie zapisze!Bardzo mi sie spodobaly te torby :-)
    Serdecznosci sle:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale z Ciebie zdolniacha:) worki są niesamowite, a te czerwone litery nadają im czegoś wyjątkowego:)))
    jak dla mnie wspaniałe!
    ale bym takie chciała!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się:D
    senioritasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę, nie potrafie przejśc obojętnie obok tych worków
    staję więc grzecznie w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. o jeju! pojemniki-worki są rewelacyjne!
    ach jak by mi pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawię się i ja, choć u mnie leżą podobne niedokończone (tylko z kraciastą podszewką i bez stempli, a z haftem) a nuż poszczęści mi się :))) [ale pazur jestem co?]

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci wyszły te pojemniki - czarodziejko maszyny ...
    Zapiszę się i ja, może się uda ;)
    Pozdrawiam ciepło i miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisze sie pisze sliczny kociaku!! (slodziak, na prawde!)
    Woreczki sa swietnie, ladna struktura lnu i te numerki! Ladne pojemniczki... i juz sie zapatrzylam kochana, wiec szybko sie zapisuje!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam len:))))))Właśnie czaję się koło foteli aby je obić lnem..takie torby byłyby idealnym dodatkiem....pomarzyć dobra rzecz:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ale czad!!! genialne! biorę!


    hmm. chyba muszę poczekać na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Worki są wspaniałe, zarówno ich materiał, jak i kolor oraz kształt , miałaś świetny pomysł, nawet kot zainteresowany podziwia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne wyszły Ci torby. Nie wpadłabym na taki pomysł. CHętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak ! Poproszę ! :)
    Pozdrowienia z Lublina :)
    www.10srok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią się zapisuję :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. genialne wykorzystanie tych worków !!!!!!!!!!!!!
    u mnie zalega ich pół szafy !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pojemniki są super! Widać, że porządnie odszyte. Nie ma fuszery :) to lubię.
    Ustawiam się w kolejce i trzymam za siebie kciuki :) Pozdrawiam. Boniek.
    boniffacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem wierną czytelniczką Twojego bloga, choć może się nie ujawniałam. szalenie lubię Twoje pomysły, a torby są świetne! zapisuję się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  31. MARTUŚ-wpadłam powiedziec,że piękne uszyłas te pojemniczki,bardzo mi się spodobały.Nie bierz mnie ,kochana , pod uwagę przy losowaniu bo u mnie 10 takich "militarnych worków" czeka na szycie.Niech inne babki maja szansę ,a ja się napatrzę na piękności u Ciebie to może na napęd dostanę.uściski ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale podlinkuję Twoje candy bo uważam,że należy pokazywac tak ładne rzeczy,jakie szyjesz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne torby, lubię len i taki surowy klimat.
    Cieszę się, że dzięki candy tutaj do Ciebie trafiłam.
    Ale nie mogę dołączyć do obserwujących bo nie wyświetla się tablica tylko sam napis obserwatorzy
    Spróbuję innego dnia

    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę cieszyć się z obserwowania Twojego bloga

      Usuń
  34. Cudowne! Jak mogłabym się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam sie i ja w kolejce, bo torby sa sliczne! serdecznie pozdrawiam
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Martus te woreczki sa bosssskie a podobaja mi sie szczegolnie dlatego ze maja te cyferki czerwone!:-)))Niesamowita rekodzielniczka z Ciebie, nie moge sie napatrzec! Twoj styl jest niesamowity!:-))) Tak kicula juz sie zapisuje!:-))) Buzka
    Syl

    OdpowiedzUsuń
  37. No proszę, jak to świat odpowiada na moje zapotrzebowanie - właśnie zastanawiałam się na co wymienić pudła kuchenne i pomyślałam o koszach:))
    Bardzo charakterne te Twoje pojemniki - staję po nie w kolejce:)
    Pozdrawiam i idę pozaglądać w różne zakamarki Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mogłabym sobie odmówić takiej zabawy! Pyszne cukierki! A ja dziś dostałam od koleżanki stary kawałeczek lnu. Tyle ocalało z jej porządków. Resztę, tzn konkretny kupon wywaliła do śmieci.....bo nie wiedziała, że mnie by zrobiła tym nieziemską radość. Ach...

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne worko-pojemniczki :)
    Pzdr
    agunia.kujawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Woreczki są cudne. Zapisuję się grzecznie w kolejce. Byłoby super mieć takie! Jak na razie nie miałam szczęścia u nikogo, ale dalej próbować trzeba
    Pozdrawiam serdecznie i dołączam pośpiesznie do grona obserwatorów
    Tynka

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie będę oryginalna jak napiszę, że worki są świetne:) Z miłą chęcią dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Takiej zabawy nie mogę przegapić. Przyłączam się z ogromną przyjemnością.

    Pozdrawiam
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Schön das du mich besucht hast im Schneckenhäuschen!!!
    Somit bin ich auf deinem Blog gelandet und dann gibt es hier noch soooooo ein tolles Giveaway!
    Ich liebe leinen und dann noch mit roten Zahlen.
    Ich nehm das Bild mit und verlinke dich auf meinem Blog.
    GGGVLG Bina

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne ,oczywiscie chętnie przygarnę;)zwlaszcza,ze wykonane z tak cudownego amteriału, ktory jak dotykam to dostaje gesiej skorki:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy raz wpadłam i zauroczyły mnie Twoje zdjęcia.. i to co i to jak fotografujesz.
    Jesteś bardzo konsekwentna.
    Wyjmij te małe pojemniki z tego dużego i wpuść tam kota, przecież on sie męczy nie mogąc tam wejść.
    Oczywiście pojemniczki baardzo chciałabym.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepadłam, uwielbiam len, twoje koszyczki mnie urzekły, może dopisze mi szczęście :-)
    Pozdrawiam
    Ola (aadam77@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  47. Marto,
    jak klimatycznie u Ciebie.
    Będę wpadać.
    A Twoje wytwory urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  48. Po prostu oldscoolowe worki! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Och jakie cudności !!! wspaniałości!!! jestem już otwieram nową pięćdziesiątkę :))
    uściski mocne jak worki wojskowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się z chęcią :)
    Pozdrawiam!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Swietnie wykonane woreczki !
    Dzis bede snic o ich uroku :)

    annacashmere@hotmail.de
    CashmereBella.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne są te workowe pojemniki - bardzo by mi się przydały - liczę na szczęście i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Spelnilam wszystkie trzy warunki :)

    super pomysl ;) serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam serdecznie. Staję w ogonku,woreczki cudo.Pozdrawiam Kasia kkupczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Worki sa rewelacyjne, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale fajowe!!! Musze sprobowac szczescia w Twojej rozdawajce :)
    pakma24@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. No to ja grzecznie przycupne w kolejce po te śliczne prezenty ;)

    czarownica.renesmee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się! candy super :) obserwuje, banerek na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie byłoby źle gdyby i na mnie po powrocie czekały stare, wojskowe worki lniane ;)
    agnieszka.e.krawczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne!!! Idealnie pasowałyby do mojej szarej kuchni, więc obserwuję i cierpliwie czekam na wyniki candy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. staje w kolejce i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. staję grzecznie w tej kilometrowej kolejce z nadzieją ;))
    pojemniki są wspaniałe i idealnie wpasowałyby się do mojego dużego pokoju po liftingu ;))
    Dziękuję za fajną zabawę :))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne i ja stanę w kolejce po...szczęście :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  64. Ufff jak to dobrze że na chwilkę tu zerknęłam:) zdążę zapisać się na candy;) postaram sie zamiescic info na blogu jak tylko bede wiedziala jak sie zalogowac bo nie umiem nigdzie znalezc "zaloguj" a od pewnego czasu nie umiem rowniez bez dlugiego szukania wejsc na strone edycji bloga:/ nie wiem co się stalo... mam nadzieje ze przymkniesz trochę oko na mały poślizg;) Gwinoic http://domczarownicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne są te pojemniki. Naprawdę super. I ja też się zapiszę, może mi szczęście dopisze :)
    I zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga :)

    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Lovely bags and such a cute cat.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się i zapraszam do siebie: wnetrzazewnetrza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Hello!
    Welkomm to my bloggshop!!!!
    I hope you be happy dear!
    Have a nice weekend
    Kathrine

    OdpowiedzUsuń
  69. Torby są po prostu GENIALNE!!!
    Ustawiam się w kolejce i czekam z niecierpliwością na koniec cukierasów:)
    Pozdrawiam
    justyynastasinska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale super pomysł!Idealne do kuchni:).
    Mieć tyle szczęścia..:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Suuuuuuper torby i przyjemnością zapisuję się w kolejkę
    Pozdrawiam DorotaJ
    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Your photography is supremely creative and it touches the soul. There is peace and calm when I look at your photographs.
    Wishing you all the best,
    and have a nice day !
    Sanghamitra {from India }

    OdpowiedzUsuń
  73. Mnie też sie taki materiał podoba:)
    horcia91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo mi się owe torbo-koszyki podobają. Stanę więc w kolejce. Zresztą wydawało mi się, że już stoję w kolejce ale komentarza mojego nie znajduję :( Więc raz jeszcze:
    urwiniu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczne są i chętnie bym przygarnęła więc ustawiam sie w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  76. stylowe :)

    asku_misku@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Na szarym koncu ale tez sie zapisuje, bo te szarosci ktore rozdajesz sa PIEKNE!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo lubię len, a Twoje pojemniki są piękne! Też chciałabym spróbować szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  79. Pojemniki lniane superowe. Świetny pomysł.
    Staję grzecznie w kolejce może szczęście uśmiechnie się do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  80. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj! Cieszę się że trafiłam na ten blog, bardzo dużo porządnych postów i miło się czyta. Zapisuję się na zabawę od niedawna mam mieszkanie więc takie pojemniki przydadzą się na różne różności i będą bardzo ciekawie się eksponować :)

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja bezczelnie pozwolę sobie ustawić się w kolejce i z nadzieją na szczęście oczkiwać na koniec miesiąca będę:) Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluje pomyslu.Robisz to co kochasz.Cudne,genialne,ten len!!
    Chce,chcę,chcę:)Bardzo praktyczne do przechowywania roznosci wielu pasji.
    spelnienia w tworzeniu zyczę miranda demira3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. świetne,chęć posiadania tych pojemniczków przebiła moją wewnętrzną niechęć do stawania w kolejce.pozdrawiam
    Madzika

    OdpowiedzUsuń
  85. Takie śliczne i praktyczne a ja bym przegapiła .
    Trzymam mocno kciuki za siebie żeby się udało:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo przydatne, przydałyby mi się bardzo, dołączam do kolejki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Super woreczki, z przyjemnością przyłączam się od zabawy. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  88. Aż brak mi słów, żeby określić to jak bardzo mi się podobają te pojemniczki. Są po prostu cudowne i takie klimatyczne:)
    Dopisuje się z przyjemnością:0

    OdpowiedzUsuń
  89. Jakie to piękne. Sypialnia po remoncie, lniane zasłony i serwety. Uczę się szydełkować. Już widzę moje kłębuszki w tych przecudnych pojemnikach. Zaklinam los i czekam na szczęście.
    martawalkowiak7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. ja też, ja też:)))) ustawiam się w kolejce:)Cudne te torby-pojemniki!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  91. Ustawiam sie i ja :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Super schöne Taschen hätte ich auch gerne
    Liebe grüße cordula

    OdpowiedzUsuń
  93. dzieki temu Candy odkryłam twój blog :) fajny jest .. i bez tego bym zaczeła obserwowac... ale jak juz takie piekne rzeczy rozdajesz.. to sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Lista długa jak makaron spagetti ;)ale zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  95. Są cudowne, koniecznie się zapisuję i marzę o nich!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  96. Marto, ale Ludzi...! A toreb..? Staję w ogonek... Może to właśnie ja dostanę te cudo... Nigdzie nie widziałam TAKICH toreb. Są tak pięknie proste... No co ja będę pisać ... podziwiam Zdolnych Ludzi, podziwiam Ciebie Martuś, i mam nadzieję kiedyś dołączyć do tego Grona:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Wcale mi się nie podobają,wcale ich nie chcę i oczywiście wcale nie mówię poważnie:))))) Do mateuszowego wpasowałyby się idealnie....ech.Postoję sobie grzecznie,w sumie warto czekać AŻ tyle czasu:)))))Buziaki Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  98. SĄ PIĘKNE LUBIĘ BARDZO LEN W KAZDEJ POSTACI.go.cha@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. są fantastyczne! Lubię, obserwuję, komentuję i linkuję na www.blog.wytworniaslubow.pl i oczywiście zapraszam do wzięcia udziału w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja ;)

      Okazuje się bowiem, że link do mojego Bloga z "www" po prostu nie działa, a więc jeśli byś chciała odwiedzić mój blog i wziąć udział w moim candy - do czego serdecznie zapraszam - skorzystaj z adresu: http://blog.wytworniaslubow.pl/

      Usuń
  100. Przystępuję do zabawy :) Zdjęcie na blogu już jest, komentarz dodany, blog obserwowany. Tylko czekać na rezultaty ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  101. To i ja się na len piszę :) lnu nigdy nie za dużo! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Och...przecudowne torby.
    To i ja również staję do wspólnej zabawy z cichutką nadzieją na wygraną :)

    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  103. To ja tez sie zapisuje - Dorota z Sielankowego dziergania. Linka umieściłam na swoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  104. Po takie cudne rzeczy oczywiście dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Po cichu ustawiam się w kolejce, dłuuugaśnej ale z nadzieją na przygarnięcie Marto Twoich cudnych toreb!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  106. Zachwycające!!! Może mi się poszczęści???
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Twoje torby są piękne! Po prostu idealne :)

    Chętnie przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne te torby, z chęcią staję w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Stoję posłusznie w kolejce :)
    agaj555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Rewelacyjny, stylowy komplet. ^^ Staję grzecznie w kolejeczce. Obserwuję (Ana) i banerek do zabawy dla innych u siebie zamieszczam (http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/). Pozdrawiam cieplutko w chłodny dzień. =)

    OdpowiedzUsuń
  111. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  112. Proste, surowe, piękne...i lniane!!! zapisuję się koniecznie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Torby - Pojemniczki rewelacyjne!!! Zapisuje sie obowiazkowo! Serdecznie Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  114. Worki są piękne! I bardzo pasowalyby do mojej kuchni!
    Zapisuje sie z nadzieja.....

    Pozdrawiam
    Kasia
    kwolny@crux.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się :)
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Marteczko, długo mnie nie było, więc na końcu tej długaśnej kolejki się ustawiam z wiarą ogromną, że to mnie się uda tak boskie woreczki od Ciebie otrzymać! Genialne są Marteczko, genialne! :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  117. Cudne są....I love len!!!!!!:)

    ...Ja jak zwykle na końcu ,ale chyba jeszcze nie spóżniona?!?!
    A dzis mam urodzinki ,wiec może szczęście sie do mnie uśmiechnie ,że w tak cudnym dniu sie do Was dopisałam:):)

    Pozdrawiam cieplutko Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  118. Worki są G E N I A L N E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liczę na szczęście i serdecznie pozdrawiam.
    Joanna jowoj@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo klimatyczne torby...., ja również ustawiam się w kolejce, a nóż-widelec...:)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ola-pasjatworzenia.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Z przyjemnością dołączam do wielce szanownego grona :)

    Cieplutko pozdrawiam i cichutko liczę na wygraną...

    hugmetender.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Moje pierwsze giveaway, może będę mieć szczęście:) Zapraszam do mnie, właśnie niedawno założyłam blog, będzie o projektowaniu mebli, o aranżacjach, szyciu i dzierganiu :) jak znajdziesz chwilkę serdecznie zapraszam:) http://oneroomflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. piękna prosta forma, bez zbędnych detali i ozdobników. uwielbiam taka surowość we wnętrzach. na koszo-wory mam chrapkę więc się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapraszam do mnie na candy, poduszkowiec czeka:)

      Usuń
  123. fantastyczne torby, ładnie by u mnie wyglądały :)

    może los się do mnie uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudowna surowizna:)

    Zapisuję się i marzę o wygranej,
    Maja

    http://miedzy-miastowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Witam :) staję w dłuuuugiej kolejce po lniane worki :) pozdrawiam :) AniaF.
    ania_f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Witam ja na szarym koncu chodz mam nadzieje ze nie taka ostatnia.:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Z wielka przyjemnością ustawię się w kolejce po te cudowności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  128. Nagroda konkursowa idealnie wpasowalaby sie w wystroj mojej lazienki :)dlatego podpisuje sie pod tym postem i czekam na lud szczescia :) pozdrawiam serdecznie :) Moj e-mail: sisimalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Pewnie, że bym chciała takie cuda! Zgłaszam się ochoczo ;)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  130. i ja sie ustawiam ale tym razem nietypowo bo nie dla siebie ale dla mojego malego zolnierza kolekcjonera wszystkiego co zwiazane z zolnierzami- stare czapy zacyznam miec w domku, lornetki, spodnie musza byc obowiazkowo ze wzorem wojskowym itd :) no coz jak tu nie sprobowac szczescia i ucieszyc wlasne dziecie :) dlatego z wielka nadzieja ustawiam sie w kolejce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Połączenie worków z lnu z kotami jest super :-)))
    Bardzo ciekawe zestawienie...

    OdpowiedzUsuń
  132. Torby są rewelacyjne i bardzo by mi się przydały do kuchni :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  133. Tory zjawiskowe! Chetnie ustawie sie w kolejce :).

    Pozdrawiam i dziekuje za niezliczone inspiracje,

    lola.w@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Pomysłowe te worki! Chętnie przygarnę, na pewno mi się przydadzą :)
    pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Wspaniały pomysł z tymi torbami. Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  136. POkornie czekam na swoja chwile w losowaniu. POzdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  137. Dołączyłam do ogonka, skuszona Twoimi woreczkami. Styl ich jest tak odpowiedni, że wpiszą się w każdą kuchnię. Choć w sypialni naszej też znalazłyby zastosowanie.
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Te torby są świetne:) Chętnie wezmę udział w zabawie:) Chyba zgapię pomysł jeśli nie wygram i jesli uda mi się kupić odpowiedni materiał, pozwolisz?
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  139. Przyłączam się do zabawy z ogromną przyjemnością :) Woreczki - co tu dużo mówić - świetne!!!
    cudaodreki.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  140. i ja bym chętnie przygarnęła te piękne worki hmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Już widzę je oczyma swojej duszy w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  142. hej, ustawiam się w tej niezwykle długiej kolejce i choć szanse marne przy tylu kandydatkach to żal nie spróbować:) worki sa świetne, połącznie tych kolorów sprawia, że są niezwykłe. zapomniałm dodać, że jestem u Ciebie po raz pierwszy, trafiłam własnie dzieki candy i nie moge się nadziwić jak to jest że wczesniej nie obserwowałam tych wszystkich cudeniek, fanatstyczne rzeczy!!! kończę, że czytać czytac i raz jeszcze czytac i przeglądać:), Ania

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja też cichutko ustawiam się na końcu ogonka.

    OdpowiedzUsuń
  144. To moja pierwsza "kolejka" po candy- może sie poszczęści:) (k.kajka@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  145. Pojemniki- worki śliczności, uwielbiam len :-)
    Więc staję do kolejki:-) Pozdrawiam , Wiesia.
    wieska1467@wp.pl








    OdpowiedzUsuń
  146. Witam, jestem fanką lnu, Torby piękne! Świetny pomysł i wykonanie :) Zgłaszam się :)Pozdrawiam goyarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Chętnie przygarnę bo są piękne surowe, nostalgiczne proste
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Przepiękne, chociaż kolejeczka po nie też piękna ... Niemniej nie zrażona końcową pozycją, ustawiam się i ja !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  149. Bardzo fajne i pomysłowe :) Oj przydałyby mi się właśnie na jabłuszka :)
    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Staję w przydługiej kolejeczce - właśnie urządzam mieszkanie, przydadzą sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  151. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  152. to i ja w kolejce...
    kasiuleksw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. piękne są! :-)) to ja też stanę po nie w kolejce, póki jeszcze mozna :-)) zazanczyłam to nawet na moim blogu: http://www.brulionzprzepisami.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Mają swój klimacik:) więc chętnie staję w kolejce po nie:)
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  155. CZY JA JESZCE ZDĄŻE W KOLEJCE SIE USTAWIC ;) STAJE GRZECZNIE.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  156. Zapisuję się i ja. Do tego złapałam 300-setkę jako obserwator ;-)

    OdpowiedzUsuń
  157. poproszę - bardzo późno sie zapisuję ale pięknie proszę:)))oprzyjęcie.
    pozdrawiam serdecznie
    bmarzena2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Worki fantastyczne!!! Chętnie zajrzę tu do Ciebie częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie potrafię zmniejszyć grafiki/ zdjęcia więc u mnie na blogu zamieszczam opis i linka :-) Mam nadzieję że to wystarczy :-)

      Usuń
  159. Rzutem na taśmę, w ostatnim dniu, zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  160. witam, ustawiam sie w kolejce. worki sa przepiekne!!!
    pozdrawiam aneta

    OdpowiedzUsuń
  161. Worki rzeczywiście rewelacyjne - świetnie nadawały by się deo mojego salonu na ciepłe koce i czasopisma. Może mi się poszczęści. Czekam niecierpliwie. Blog jest wspaniały, jest dla mnie inspiracją przy zmianie mojego wnętrza (a wzięłam się za wszystko sypialnię, kuchnię i salon).
    Pozdrawiam
    Dorota
    dorotadybowska5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Stoję na końcu kolejki i podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  163. Nie, nie! To ja stoje na koncu kolejki
    z nadzieja, ze ostatni beda piersiami, pierwszymi ;)
    Podziwiam i pozdrawiam :)
    icebulska@web.de

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...