poniedziałek, 17 września 2012

Przydasie

W związku z zainteresowaniem grafikami jakie czasem pojawiają się u mnie, poniżej zamieszczam kilka do poczęstowania się jeśli komuś przypadną do gustu. Grafiki zaczerpnęłam z różnych starych czasopism, książek i zeszytów nutowych, które znajdziecie w galerii. Grafiki nie są perfekcyjne ale w tym właśnie ich urok - mam nadzieję, że przydadzą się w Waszych kreatywnych poczynaniach.





















***

Ostatnio wpadły mi w łapy małe kuchenne łopatki i druciane koszyczki, gdyby kogoś zainteresowały zapraszam do galerii.









Przypominam również o trwającej zabawie TU.

Dziękuję za liczne odwiedziny, witam nowych obserwatorów - bardzo się cieszę, że do mnie zaglądacie.
Obiecuję, że postaram się zajrzeć do Was.
Pozdrawiam,
Marta



40 komentarzy:

  1. Grafiki fantastyczne, gdybym tylko potrafiła...
    Te łopatki,koszyki no i spinacze fantastyczne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafiki są piękne i cieszę się, że zechciałaś się nimi podzielić! Podobają mi sie łopatki i koszyki, ale najbardziej to jak je prezentujesz na zdjęciach!!!
    Dziękuję, że do mnie zaglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!! Mam wlasnie w planie transfery grafik wiec prawdopodobne, ze skorzystam z Twojej oferty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metodą transferową pewnie ładnie wyjdą te numerki, ja też muszę wypróbować:)

      Usuń
  4. Dear Marta,
    I LOVE YOUR PICTURES!!!! WONDERFUL!!!

    Greetings, Birgit

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Marta!
    U Ciebie jak zwykle skromnie i w dobry stylu!
    Dziękuję za poczęstunek, na pewno wykorzystam kilka wzorów
    pa, marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę uprzejmie, a pochwalisz się rezultatami? :))

      Usuń
  6. Koszyczki pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomyślałam, że napiszę Ci, która grafika podoba mi się najbardziej - nie mogę się jednak zdecydować...
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dziecko w sklepie z lizakami;), bierz wszystkie :D

      Usuń
  8. Ooo, super , szukałam grafiki z numerami, bardzo mi sie przyda. Dzięki :-)
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam całą stertę do przewertowania, jak coś znajdę to również się podzielę

      Usuń
  9. Numerki sa rewelacyjne! Dzieki:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej Martuś:)
    ale cuda nam pokazujesz:) już zaglądam do galerii:)
    wspaniałe grafiki i koszyczki:*
    zapraszam do siebie na małe żeglowanie i szafeczkę na wina na razie w stanie surowym by Al:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam byłam, oj na żaglówki to bym się wybrała, a szafeczka miodzio, pisałam u Al:)

      Usuń
  11. Świetne grafiki :) Skopiowałam do wykorzystania, szkoda tylko, że w takim małym rozmiarze :) Ale na małe rzeczy się nada :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Grafiki są na prawdę świetne! :)
    Mam nadzieję, że uda mi się je do czegoś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mi się uda dokopać do następnych, bo mam do przejrzenia cały stos:))

      Usuń
  13. Szalenie jestem wdzięczna za grafikę. Dzięki wielkie.
    Kolekcjonuję takie wzory bo przydają się bardzo w róznych momentach. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię zbierać takie rzeczy, kto wie kiedy się coś przyda, prawda?

      Usuń
  14. Super grafiki, dzięki, że się podzieliłaś z nami:)
    Koszyczki druciane są takie na topie teraz!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne grafiki dzieki , koszyczki superowe :)
    pozdrawiam
    ag

    OdpowiedzUsuń
  16. Martuś :)
    piękne grafiki :))
    dziękuję :) a że koszyczki i szufelki cudne to już wiesz ;))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sie na pewno poczestuje nie jedna grafika:)
    Sliczne nowe zdobycze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że Twój post nie pojawił się kilka dni wcześniej, bo szukałam właśnie takich numerycznych grafik... A tymczasem w weekend już ozdobiłam kosze łazienkowe, ale te, które prezentujesz na pewno wykorzystam w przyszłości :)
    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tu u Ciebie ciepło... Pozwolę się przywitać i zagościć :)))
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  20. Te łopatki do kawy - cudne... koszyczki też ... oj kusisz Martuś ;)
    Cukierki z grafiką - super
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za udostępnienie. Niezłe fanty nabyłaś. Kobiety inaczej postrzegają takie przedmioty i inaczej widzą ich wykorzystanie. Może dlatego tak fajowo wyglądają u Ciebie.
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  22. Numerki z pewnością wykorzystam,dzięki Martuś! A i ten koszyczek z jajkami mnie baaardzo zainteresował,idę do galerii:)Buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. O!!! Dzięki Martuś:) To są prawdziwe przydasie. Na pewno coś wykorzystam, lubię takie grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  24. what wonderful blog!!! i enjoy it....but i don't understand....sorb .-(

    OdpowiedzUsuń
  25. I LOVE YOUR BLOG

    Lots of Love from switzerland ♡
    http://jacquelineswhitehome.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...