wtorek, 2 października 2012

Targi staroci i wyniki giveaway

Tak, tak to już kolejny miesiąc minął. Ci co do mnie zaglądają wiedzą, że w moim mieście odbywają się targi staroci w ostatnią niedzielę miesiąca. Tym razem było inaczej, dużo emocji a to za sprawą Ewy z Lavande Cottage, z którą umówiłam się nie widząc jej nigdy wcześniej, poznałyśmy się dzięki sieci. Ewa to osoba o bardzo ciepłym usposobieniu, bardzo  miła, trajkotałyśmy jak najęte (głównie chyba ja, jak Ewcia nie dałam Ci dojść do słowa?) i kompletnie nie mogłam się skupić na oglądaniu kiermaszu. Dopiero po rozstaniu trochę ochłonęłam i udało mi się cokolwiek złapać szklanym okiem.





Który pojazd wybieracie? Ja zdecydowanie Vespę:) 




A to udało mi się upolować ostatnim rzutem na taśmę - 3 wieszaki z nadrukiem, w tym jeden z polskim "Wikwintne okrycia damskie, ubiory męskie i futra"


***

Dobrze, dobrze... już dłużej nie będę trzymała Was w niepewności...
losowanie osoby spośród wszystkich zgłoszeń odbyło się drogą tradycyjną, sierotką miał być Pacek ale odmówił współpracy, więc szczęśliwca wyłowiła moja córcia. Pacek jednak dzielnie asystował.






Gabi wyciągnęła los z komentarzem Hanuszki27 z bloga Hanulkowy Dom - gratuluję i prosze o kontakt mailowy.




Dziękuję Wszystkim za wzięcie udziału, nie spodziewałam się tak dużej frekwencji. Mam do nadrobienia wiele wizyt, wiele już za mną i wciąż mnie zadziwia, że sieć mieści tyle przepięknych blogów.

Przesyłam gorące uściski,
Marta

44 komentarze:

  1. Ogromne gratulacje, piekna nagroda byla:)))
    a wieszaki cudne....ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i rozpaczam, że to nie ja:(!
    Zazdroszczę targu staroci,
    Pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni!!! Piękne graty,ja uwielbiam targi staroci :)W sobotę wybieram się do Bytomia na polowanie :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściarze!
    Takie wieszaki to moja babcia miała.Gdzie one teraz są?

    OdpowiedzUsuń
  5. TAKIE wieszaki znalazłaś!!! ja to chyba ślepa byłam:) z emocji:)

    ale trajkotka z Ciebie przemiła:) fajnie było spotkać Kogoś, kto na dzień dobry, z 5 metrów uśmiechał się w moją stronę pełną buzią! i choć mocno świeciło słońce, ja czułam podwójną dawkę ciepła:) Dzięki Martuś!!!

    Hanuszko gratuluję i lekko zazdroszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieszaczki wspaniałe, zwłaszcza ten z cytatem po polsku. Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ Szczęściarze! :D

    Martuś kochana, może zwróciłaś uwagę "po ile stała" ta cudna żółta waga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie pytałam, a raczej cen nie pokazują trzeba pytać, ale wag wygapiłyśmy z Ewcią kilka naprawdę fajnych
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź!
      Szkoda wielka, że ja mam taaak daleko.
      Buziaki posyłam :*

      Usuń
  8. szczęściarze gratuluję a Tobie dziękuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko i córko!!!!!! O mało z krzesła nie spadłam!!!! :-) :-) :-) Moją dziką radość to chyba wszyscy sąsiedzi usłyszeli. Dziękuję Ci bardzo, bardzo. To moje pierwsze wygrane candy w życiu, dlatego tym bardziej dziękuję :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wieszaki udało Ci się wypatrzeć! Ja też jestem miłośniczką takich "skarbów" :)
    Gratuluję Hanuszce wygranej!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęśliwej. Wieszaki świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej. Targi staroci - w końcu do nich dorosłam;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slodka kicia... :)
    Gratuluje serdecznie i dziekuje za zabawe!

    Targ jest swietny, piekne rzeczy tam widze no i fajnie, ze spotkalas sie z jedna z nas! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  14. Martuś, dziękuję za zabawę i serdecznie Gratuluję Zwyciężczyni!:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola-pasjatworzenia:)

    P.S. ciekawe skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakby losował Pacek, to na bank myszkę by wylosował:):):)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie:)), później wyglądał jakby żałował, ale dzisiaj rano dał upust porozrzucał wszystkie losy:)

      Usuń
  16. oj szkoda,ze sie nie udalo. dzieki za zabawe i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegar i waga z pierwszych zdjęć - the best! Ach, żeby tak w Trójmieście odbywały się takie targi! Piękne zdobycze!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Hanuszce wygranej!
    A ja mam stary, działający zegar z taką tarczą jak na pierwszym zdjęciu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. och Martuś, jak ja choruję na taki budzik!!! śliczny jest :)
    a wygranej gratuluję :)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne te zegarki:))...ja mam kilka wieszaczków z napisami...i to z mojego miasta:))...dziekuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla eygranej, a ja na wet nie miałam czasu sie zapisać, ale .. mam okładkę lnianą od Ciebei po oprzedostatnim candy i nie płcze, bo okładka jest sliczna !

    zdjecia z targu są takie jak z targo o jakim marzę, aby na niego trafić :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje. Ale świetne zakupy poczyniłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :) Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Hanuszce :)
    A tego targu staroci zazdroszczę i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuje za zabawe i Gartuluje zwyciężczyni , a wieszaki pierwsza klasa!
    wybieram wózek ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  26. hej Martuś wspaniałe te targi staroci macie:))) piękne zdjęcia i jakie wieszaki upolowałaś! :)))
    gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuje za zabawę,
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla Hanuszki, dziękuje bardzo za zabawę;))
    Istny raj taki targ staroci, w moim mieście jakiś jest ale ja nigdy nic nie widzę, a jak już upoluje to cena jest powalająca;-/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje Hanuszko - super starocie ,piękne rzeczy lubię takie klimaty :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję szcześliwej właścicielce:) A wieszaki sa ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zwyciężczyni! Ja jeszcze nigdy nie zaznałam szczęścia w losowaniu. Pocieszam się jednak tym, że kto nie ma szczęścia w grach ten ma w miłości. Jak na razie u mnie się sprawdza.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.
    p.s.Wieszaczki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla Zwyciężczyni:))
    Zostać wylosowaną przy udziale takiego kota - to miła rzecz:)
    Zdjęcia, jak zawsze u Ciebie, cudne i bardzo klimatyczne, a ten wózek dziecięcy! Zakochałam się;))

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne fotki z targu, ja tez wybieram Vespe, a przy okazji to ostatnio spotkalam piekna na wystawie sklepowej, fotke oczywiscie pokaze na blogu:)
    Wieszaki to prawdziwe rarytaski!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie Vespę chociaż ....... kiedys miałam skuteri raz przeleciałam przez kierownice i od tamtej pory skutery nie dla mnie, quady i owszem ale skutery odpadają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za miłą zabawę :-) Nie udało mi się, no cóż :-( Ale szczerze gratuluję zwyciężczyni :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. a pamiętam jak jeszcze niedawno zakładałaś bloga i zastanawiałaś się, czy w ogóle ktoś do Ciebie zajrzy :)
    nie mogło być inaczej - sama wpadam bardzo chętnie :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marta, zauważyłam nowe zdjęcie profilowe - piękne! :)
    Gratuluję zwyciężczyni konkursu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję wygranej :) Śliczny kocur!

    Świetne starocie. Takie wieszaki uwielbiam... i zawsze znajdzie się dla nich miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :)
    Fajne rarytasiki zagoszczą w Twojej szafie i będzie tam teraz na pewno wykwintnie ,hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetne zdjecia z targu, ach:) lubię takie miejsca.
    Gratuluję wygranej Pozdrawiam serdecznie Martuś:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...