niedziela, 21 października 2012

zestaw podłogowy

Wykorzystując ostatnie jakie mi zostały kawałki grubego lnu uszyłam zestaw poduch podłogowo, tarasowo, ogrodowych i mały chodniczek-wycieraczkę (ten całkiem nieźle wygląda też jako serweta na stole - być może tak skończy). Cały zestaw ma nadruki - imitacje starych stempli pocztowych w białym i czarnym kolorze. Poduchy dostały uchwyty, by łatwo je było przenosić. Zestaw najbardziej oblegany jest przez Packa i tu ma całkowite przyzwolenie, bo jego pazury nie są w stanie uszkodzić tego lnu i narobić szkód. Dowiadywałam się u kilku producentów czy taki len jest jeszcze robiony, ale nikt nie potrafił mi nic powiedzieć, wiem jedynie tyle, że nie ma dużego zapotrzebowania na taki len więc nikt się w to nie bawi. Pozostają nam jedynie stare zapasy wygrzebane na strychu u babć albo worki wojskowe. Czas wybrać się na poszukiwania takich zgrzebności, bo moje zapasy skurczyły się niemal do zera.
















***

Mam nadzieję, że wykorzystaliście na maxa ten ponoć ostatni tak ciepły weekend

do miłego,
Marta

83 komentarze:

  1. Martusiu piękne!
    właśnie ta prostota tego surowego zgrzebnego lnu nadaje smaczku tym poduchom, zresztą kot to poświadcza ;)
    fajnie by było na takich poduchach siedzieć przed kominkiem zimą :) ale się rozmarzyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki naturalny to właśnie najlepiej w najprostszej formie wygląda, potrzebne mi jeszcze 2 i będzie do kompletu dla całej rodzinki do zabaw na podłodze:)
      kominka niestety nie mam ale pomarzyć można
      miłego tygodnia

      Usuń
  2. rewelacyjne poduchy! Uwielbiam takie klimaty, len + te stemple!!! Cudo:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę jeszcze gdzieś poszperać za stemplami z carskiej rosji, fajnie by wyglądały
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne te poduchy i bardzo oryginalne ale moją największą uwagę przykuł kociak.Jest prześliczny i taki puchaty :))) Kota zabieram i znikam ;P
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zabieraj go zabieraj, dzisiaj przechodzi samego siebie, ma straszną nudę:))

      Usuń
  4. O Matko!!!! Kapitalne sa te poduchy!!! Czy moge zgapic od Ciebie pomysl na poduchy z uchwytem?????? Na przyszlosc sie pytam bo teraz nie mam materialy na tego typu poduchy i tak.... :)
    Buziol przeogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgapiaj proszę, mnie też przypadły do gustu te uchwyty, pewnie jeszcze je nie raz wykorzystam:), tylko też muszę materiał zdobyć
      uściski

      Usuń
  5. Niesamowite! Wspaniałe! Lniane cudo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super poduchy. Mnie też po głowie chodzą ale cały czas nie bardzo wiem z czego je zrobić by były trwałe. U Ciebie ten len chyba sprawdzi się idealnie i do tego świetnie wygląda. Lubię klimat lniany. Niestety takie cudo jak twój len jest raczej nie do kupienia w moim otoczeniu. Pozostaje mi tylko podziwiać i pozazdrościć.
    Pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwością czekam na następne wspaniałości z lnu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te z pewnością będą trwałe, bez obaw można nimi szurać nawet po betonie:) szukaj takich worków na allegro, podobno bywają,
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Martuś jakie Ty cuda szyjesz:) Przecież te poduchy i cała reszta są tak cudne, że oczu oderwać nie mogę:) i ten len... rzeczywiście unikatowy..
    trzymaj się cieplutko i wspaniałego wieczoru dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!!! Te stemple z szablonu robiłaś? Są super. Pomysł z uchwytami też świetny. Zresztą ja też z frakcji len lubiących :))
    Taki len kupić to faktycznie traf, ale czasem zdarzają się perełki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, zgadza się stemple są z szablonu - zresztą też własnoręcznie robionego:)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Są FANTASTYCZNE !
    W pokoju mojego syna sprawdziłyby się idealnie .
    Wspaniałe rzeczy poszyłaś z tego lnu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      mój syn też ma na nie chrapkę:))
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Super:) Bardzo podobają mi się Twoje pomysły na wykorzystanie takiego lnu. Wszystko wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Pomysł z uchwytem bardzo oryginalny :) Te stemple to transfer czy sama malowałaś, a może materiał już je posiadał? No naprawdę wygląda to rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Stemple robiłam z szablonu, malowane farbami do tkanin
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Świetny pomysł, po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetne! uwielbiam taki len,ostatnio na allegro ktoś sprzedawał całą rolkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to muszę poszperać, chociaż ja z tych co muszą pomacać:)
      miłego

      Usuń
    2. rozumiem, ja go widziałam w dziale z antykami :p

      Usuń
  14. Melduję się przetleniona na maksa :) Worki lniane kupiłam ostatnio na Allegro. Świetne poduchy uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że co? naprawdę zmieniłaś kolor włosów? - nie uwierzę jak nie zobaczę:))

      Usuń
  15. Piękne, uwielbiam taki len... Jestem zachwycona !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko co wychodzi z Twoich rączek jest absolutnie idealne ...len, uchwyty, stemple ...
    Udanego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, fantastyczne!!! Aj zdobyć taki len......

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduchy z tego lnu są boooskie!!! oj szkoda że nie ma już takiego lnu (łatwego do zdobycia) bo z chęcią i ja widziałabym taki w formie poduszek u mnie;) hmm chyba muszę wybrać się do SH może coś się tam znajdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj życzę żebyś znalazła duuuuże zasoby lnu, szkoda by się Twój talent marnował :)
    Sobotę zrobiliśmy sobie długą wycieczkę rowerową, a niedziela już nie była taka ciepła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały jest ten len, widać że solidny,gruby, wspaniałe nadruki!!! Zestawik bardzo mi się podoba;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle rewelacja! i pomysł i wykonanie, jesteś w tym mistrzem :)
    weekend wykorzystany - spacery, bieganie :) podobno do końca tygodnia ma być taka pogoda, aż boję się pomyśleć co przyjdzie po niej ;)
    moje młodsze dziecko ma nadzieję na śnieg w tym roku ;) ciekawe czy spełni się jego marzenie? ubiegłej zimy nie doczekał się go...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie w zasadzie to wszystko jedno jaka będzie pogoda, chociaż jak są pluchy, to mój organizm najchętniej zapadłby w sen zimowy, jednak słońce pobudza do życia, ale też wygania na dwór a mam tyle zaległości szyciowych:))
      pozdrawiam

      Usuń
  22. Baaardzo praktyczne i dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam rzeczy, ktore tworzysz...cuda:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie,nie wiem czy pomogę,ale worki lniane wojskowe są dostępne na allegro w fajnej cenie,tyle że mogą przyjść brudne i nie koniecznie da się je doprać,ale może warto spróbować?
    Sama zamawiałam i jestem nawet zadowolona z tej inwestycji,bo taki len to rzadkość.
    Poduchy naprawdę piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie widywałam na allegro, ale obawiam się, że trafię na takie luźno tkane, bo wiem, że takie też bywają - a ja z tych co muszą pomacać, sprawdzić i zależy mi na takich gęstych i ścisłych
      ale dziękuję za info:)

      Usuń
  25. Cudowne poduchy, świetnie ozdobione-miód malina :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne poduchy! Super pomysł z tymi uchwytami, na pewno się przydadzą! A i przy okazji fajnie zdobią całość. A pogoda, a jakże!, wykorzystana :)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe poduchy uszyłaś!!!Doskonały pomysł z tymi uchwytami, są praktyczne i jednocześnie dekoracyjne! Naprawdę piękne!!!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o tak! Weekend był cudny i korzystałam go na maxa - na zdjęcia oczywiście :)
    Jest tak pięknie, te kolory, liście - uwielbiam jesień!
    A poduchy są świetne! Zamiast na taras - ukradłabym je do salonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie leżą w salonie na podłodze, nie mam dywanu a tam najczęściej urzęduje mój syn z Packiem:)

      Usuń
  29. jejciu Sliczności :))
    słońca nałapałam ,ale na ile starczy zobaczymy ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne poduchy. Ja dziś szukałam białego, grubego lnu i też nie znalazłam.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z białym, grubym niestety jest najtrudniej - ja coś znalazłam ale to nie to:(

      Usuń
  31. Martuś, zachwycające są Twoje poduchy. I te uchwyty takie niekonwencjonalne!
    Podobają mi się bardzo, bardzo!!!!! :)
    pozdrawiam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzisiaj zupełnie przypadkiem tu trafiłam .I jestem oczarowana! Świetny blog,piękne zdjęcia ! Szybko nadrobiłam zaległości :) Już wiem ,że często będe do Ciebie wracać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam w moich skromnych progach, zapraszam, rozgość się:)

      Usuń
  33. Poduchy rewelacyjne!!! Weekend wykorzystany pięknie :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoj blog jest extremalnie inspirujacy :) !!! Przepiekne zdjecia,wspaniale dekoracje i wielka kreatywnosc :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Thank you for your nice hello! I am so glad that you found it :)

    What a lovely blog you have.

    Have a lovely day!

    Best,
    Charlie

    OdpowiedzUsuń
  36. Poduchy fantastyczne, piękne wykonanie, cudny len w pięknym kolorze niestety teraz już raczej takiego nie można dostać a szkoda.I te stempelki cudo. Czegoś takiego szukam do domu. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zestaw podłogowy ....aż szkoda je na tak niski poziom !Super nadruki ,już doczytałam ,że z szablonu .
    Len ( worki ) który kupiłam na Allegro wydaje mi się ,że jest podobny do Twojego ,gruby i ściśle tkany ,jak byś chciała namiar to znajdziesz go tu
    http://allegro.pl/lniane-len-jutowe-worki-grunwald-70-x-120-warszawa-i2730771507.html
    Tylko ,chyba im woda sodowa uderzyła , bo niedawno kupowała za 5,20 a teraz widzę po 9,50 !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ituś,
      zostawiłam Ci długaśny komentarz:)

      Usuń
  38. Ależ cuda uszyłaś! Fantastyczne są te poduchy :) I te stemple ... bomba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wykorzystałaś len, poduchy świetne uszyłaś i te stempelki, uchwyty...piękna całość!
    Pozdrawiam serdecznie i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam i zapraszam do podglądania i zostawiania "śladu" :))

      Usuń
  40. Rewelacyjne poduchy, chodniczek widzę raczej jako bieżnik bo jest cudny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  41. A właśnie miałam zapytać, skąd ty taki cudny len bierzesz :))) Super poduchy!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe poduchy,a do nadruków aż oczy się śmieją.Świetnie wyglądają,aż szkoda dywanika na podłogę,może niech lepiej będzie serwetką:)))Ja tymczasem wydrukuję sobie od Ciebie grafiki"przydasie",może tymi szczuplejszymi ozdobię spinacze od Ciebie?Dzięki za szybką przesyłkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjne pomysły, perfekcyjne wykonanie, piękne tkaniny. Cieszę się, że tu trafiłam. Serdecznie pozdrawiam, życzę "żyły" (tej od złota) lnu. Jola

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdolna niewiasta:))) Fajne te uchwyty, świetny pomysł, nie mówiąc o nadrukach! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  45. i dodam jeszcze tu... jestem zafascynowana, zainspirowana... FANTASTYCZNE!!!

    PS. jakich farb używasz do stempli?

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam farb Deco Textil - są całkiem ok, dosyć gęste, ale to dobrze bo nie rozpływają się i trwałe, prałam już różne rzeczy wielokrotnie i nadruki nie niszczą się,
      pozdrawiam

      Usuń
  46. Kapitalne poduchy. Czytając o uchwytach zastanawiałam się jakie będą - zaskoczyłaś mnie pomysłem. Lepszego patentu by nie znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...