niedziela, 30 grudnia 2012

Ostatni wpis w tym roku

jaki był? Niespodziewany, długo nie zastanawiałam się nad założeniem bloga, to była szybka decyzja, już prawie rok minął odkąd założyłam ten swój kawałek w sieci. Te z Was, które są ze mną od początku pamiętają moje obawy czy ktoś tu będzie zaglądał, a tu proszę aż tylu obserwatorów i tyle wejść a przede wszystkim poznane mnóstwo osób. Często dostaję maile od dziewczyn, które tworzą w wielu dziedzinach różne rzeczy, ale  jeszcze nie odważyły się założyć swoich blogów. Zachęcam gorąco, podzielcie się z innymi swoimi talentami, niech to będzie Wasze postanowienie noworoczne.
W każdym razie dziękuję Wszystkim za cały rok spędzony ze mną, za odwiedziny, komentarze, maile. Życzę Wam by Nowy Rok był dla Was taki jak sobie wymarzycie, byście wytrwali w swoich postanowieniach o ile takie czynicie, by była odwaga by spełniać swoje marzenia , by  niechciejstwa zmieniały się w chciejstwa, a niemożliwe w możliwe. Ja chciałabym spędzić go bliżej natury.




















65 komentarzy:

  1. Piękne poduchy ale guziczki mnie oczarowały,sama je zrobiłaś?
    Również wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. guziczki zamawiam niestety jeszcze tej sztuki nie opanowałam:))
      wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  2. siła w prostocie:)))piękna poducha:))

    OdpowiedzUsuń
  3. i duzo jeszcze takich roczkow zycze... I pieknego Nowego Roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się cieszę, że dzięki blogowaniu mogłam poznać Ciebie, Twoje prace, wnosisz bardzo bliski mi klimat i z przyjemnością zaglądam do Ciebie.
    Życzę by kolejny rok był rokiem pełnym inspiracji, weny twórczej, realizacji planów, pomysłów. No i przede wszystkim zdrowy, dobry, szczęśliwy!!!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dzięki takim postaciom jak Ty zdecydowałam się na ten krok:)
      I życzę Ci pomyślnego roku, zdrowia i mnóstwo sił:)
      uściski

      Usuń
  5. Krásný nový rok !!!!! .............. Marki
    PS: Moc hezký polštářek ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać Twoje lniane wyroby :) Śliczne poduchy!

    Pełnego inspiracji i lnianych cudowności Nowego Roku, moc zdrowia, uśmiechu i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,ja również życzę udanego roku:)

      Usuń
  7. to fajnie, że to był dobry rok :)
    Życzę by ten nadchodzący był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikuś również dla Ciebie do Siego Roku:)

      Usuń
  8. Serdeczności ślę do Ciebie z okazji Nowego etapu-Nowego Roku!!pozdrowionka cieple-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również życzę pomyślności na cały Nowy Rok
      uściski

      Usuń
  9. Piekne poduchy,a guziczki -marzenie:))DOBREGO ROKU;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobry dla nas wszystkich, tego życzę:)

      Usuń
  10. Marta pamiętam kiedy rok temu zobaczyłam Twoje lniane poduchy i pledy ... miłość od pierwszego wejrzenia ;)))Są wyjątkowe ... tak jak Ty ...
    Wspaniałego nadchodzącego roku życzę :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, a ja pamiętam każdą wizytę, każdy komentarz, z rumieńcami na polikach siedziałam przed komputerem - dziękuję za te emocje,
      uściski przesyłam z najlepszymi życzeniami na Nowy Rok

      Usuń
  11. Tworzysz cudne rzeczy! :)
    Dziękuje za inspiracje, za to, że zabierasz Nas w te wszystkie cudne miejsca, targi staroci i pokazujesz świat swoimi fotografiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, dziękuję za wszystkie foto inspiracje, wszystkiego najlepszego:)

      Usuń
  12. Piękna podusia! Bardzo lubię naturalne materiały, a to wykończenie, te guziczki! Cudo!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, uściski dla Ciebie i Wojtka - pamiętam Wasz pierwszy komentarz:)

      Usuń
  13. Dzięki za życzenia. Wzajemnie: wielu ciekawych inspiracji, twórczej weny i zadowolenia z rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dziękuję Tobie za miniony rok, wiele w blogosferze się nauczyłam, poznałam tu wielu fantastycznych ludzi:) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, samych pomyślnych wiatrów w Nowym Roku:)
      uściski

      Usuń
  15. Poduchy są fantastyczne, cieszę się ,że założyłaś bloga. Możesz nam pokazać swój wspaniały talent i pasję robienia tego, co lubisz. Tworzysz piękne i bardzo gustowne rzeczy!
    Do siego roku! Aby był dobry i szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem tu dzięki Wam - lejecie wodę na mój młyn, mobilizujecie, podnosicie mi poprzeczkę i motywujecie.
      Życzę wszystkiego co najlepsze:)

      Usuń
  16. Piękne, oj wzdycham do nich od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduszki piękne.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam,
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszki piękne.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam,
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martuś, w tym roku zyskałyśmy nową-wspaniałą, pełną pasji blogerkę,cieszę się bardzo,że z nami jesteś:). Życzę Ci spełnienia marzeń w nowym roku i mnóstwa pomysłów!
    Poducha przepiękna i tak cudownie wykonana.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. To była bardzo dobra decyzja. Tworzysz piękne rzeczy. Ja też nie tak dawno założyłam bloga.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że Jesteś ze mną:) Samych radości na Nowy Rok:)

      Usuń
  21. Kochana kolejnych i kolejnych roczków życzę równie owocnych i inspirujących;)
    Pomyślności w Nowym Roku!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka,
      spełnienia marzeń w Nowym Roku,
      uściski

      Usuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!! Wszelkiej pomyślności, radości, zdrowia i zrealizowanych marzeń!
    Poduszki obłędne !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, samych dobrych rzeczy w Nowym Roczku:)

      Usuń
  23. Pięknie! Jak zawsze:)
    I taki niech będzie Nowy Rok!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością taki będzie, uściski przesyłam wraz z najlepszymi życzeniami:)

      Usuń
  24. oby jak najdłużej z nami bo tworzysz cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejnego pieknego (i jeszcze lepszego niz konczący się) NOWEGO 2013 ROKU!!!!
    Buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  26. doskonale pamiętam Twoje obawy i bardzo się cieszę że pomimo nich jesteś tutaj :)
    życzę Ci roku bliżej natury i wszystkiego naj najlepszego, spełnienia marzeń, planów i uśmiechu :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te Twoje dzieła ;-)
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello Marta !

    I've discover your blog today ...writing the happy-new-year greetings for my
    blog members. I'm so impressed - what a wonderful blog !

    I wish you a happy new year and best regards !
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam, pamiętam Twoje początki i czułam dużą bliskość z Tobą, bo zaczynałyśmy w podobnym czasie:) Pamiętam Twój pierwszy post jak mało co. Zachwyciłam się Twoim kuleczkowym pledem od pierwszego wejrzenia:) Ten piękny pled:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie Noworocznie i życzę Ci dalszych tak niesamowitych pomysłów:) Bardzo lubię Twoje klimaty, lubię tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Martusiu cudne są te wszystkie Twoje lniane wyroby... nie mogę się na nie napatrzeć, więc pozwól, że zacznę od życzeń z nimi związanych:) Życzę Tobie nieustających pomysłów i wspaniałych projektów:))) zadziwiaj nas dalej swoimi umiejętnościami i czerp z tego jak największą radość:)))
    Do siego roku dla Ciebie i Twoich bliskich:*
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. ♥♥HAPPY NEW YEAR♥♥ Good Luck! Carmen

    OdpowiedzUsuń
  33. Marteczko, piszesz piękny, ciepły blog do którego z przyjemnością zaglądam. Życzę Ci w nowym roku wiele inspiracji i satysfakcji z tego co robisz! Niech każdy nowy dzień dostarcza Ci wiele frajdy! ;)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  34. Marto... Wzajemnie, a ilekroć do Ciebie nie zaglądam zawsze tan lnu zapach mi przy nosie krąży ;))))))))
    Wszystkiego do spełnienia Ci życzę ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Martuś życzę Ci wszystkiego co najlepsze i co najpiękniejsze!! Niech Ci się wiedzie jak najlepiej!!! zdrowia, miłosci i wielu pomysłów do realizacji! Ja też się cieszę, że miałam to szczęście trafić do Twojego lnianego świata ;) ściskam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dosiego roku! Zdrowia i mnóstwa inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego Najlepszego Kochana !!! Tworz dla naszego oka piekne rzeczy tak jak dotychczas to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje dziela sztuki sa niesamowite!!!
    Zycze Ci jeszcze wielu kreatywnych pomyslow w Nowym Roku!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że prowadzenie bloga Ci się nie znudzi :) Cudne fotografie :) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Marta, Twoje bliżej natury JUŻ jest:) Kiedy zobaczyłam te Twoje Wytwory lniane to tak pomyślałam. Nie każdy ma okazję, no dobrze, tworzy sobie okazję aby tak z lnem, najbardziej naturalnym materiałem, obcować na co dzień:)
    Wielu cudownych inspiracji na ten rok! I żeby obecność w sieci i kontakty z nami(no..., ze mną:):):) dawały Ci radość! Pięknego tego roku nowego, Martuńka!

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello,

    i like your work very match.

    greatings send you Conny

    OdpowiedzUsuń
  42. Poduchy, super i w ogóle wszystkie Twoje prace śliczne, pozdrawiam,Marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...