niedziela, 24 marca 2013

Rogata pościel

Moja koleżanka zapragnęła lnianej pościeli cytuję:  "z takimi no wiesz, rogatymi poduszkami" :)) Sami osądźcie czy wyszły wystarczająco rogate.





 







Podwójne stębnowania powodują, że rogi poduszek faktycznie wydają się większe:), a kolory lnów, których używam doskonale można ze sobą zestawiać jak również z innymi żywszymi barwami. 

***

Dziękuję za propozycje napisów na torbach, zawsze można na Was liczyć, co głowa to pomysł, 
a najbardziej podobały mi się te dosłownie wyrażające to co myślą dźwigające ciężkie zakupy : "nie gap się pomóż" - niektórym to trzeba kawę na ławę :))  Takie torby oczywiście można zamówić, szczegóły znajdziecie w galerii Meis Ideis
Mam do odstąpienia kilka niepotrzebnych już numerów Werandy i innych czasopism - mój regał nie jest niestety z gumy i trzeba czasem zrobić wietrzenie - szczegóły również w galerii

***

Kwiatkami usiłuję wionę przywołać, ale zanosi się na to, że jajka trzeba będzie sankami wieźć - u nas śnieg i siarczyste mrozy, nie przypominam sobie podobnego marca. Ale nic to, w letnie upały jeszcze z rozrzewnieniem będziemy  zimę wspominać :)

Pozdrawiam Was gorąco,
Marta


58 komentarzy:

  1. Piękna ta pościel , rogata :)
    Marzę o lnianej ...
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Werande uwielbiam od lat ją kupuję :)
    Mam spory zestaw ale się z nią nie mogę rozstać :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam całe sterty różnych czasopism i mam do nich sentyment, ale czasem trzeba się rozstać:)),
      pozdrawiam

      Usuń
  2. hej kochana! ta pościel jest boska! no i poduchy mnie urzekły:))) ładne mają te rogi. ciekawa jestem ile coś takiego kosztuje? :))) niesamowite rzeczy szyjesz... i ten len! muszę wreszcie pokazać mojej mamie Twojego bloga i galerię, na pewno skusi się na nie jedną rzecz! ona kocha len:))) i wiem , że wszystko by się jej podobało:) już wiem, jaki prezent zrobię jej na święta:)))
    cudne zdjęcia:* ściskam i lecę do galeryjki:* buzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszły rożki :)
    Pościel cudna, uwielbiam kolor tego szarego lnu no i guziki, które masz również kocham :)

    Chętnie bym się w taki zestaw wtarabaniła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te szaruchy są moje ulubione, są dobrą bazą wypadową dla innych kolorów a i same w sobie mają wiele uroku,
      uściski

      Usuń
    2. Tak, tak! Szary to świetna neutralna baza do wszystkich (dosłownie wszystkich) innych kolorów. Jest tak plastyczny jak hm plastelina ;) A w przypadku tego lnu to świetnie podkreśla jego surowy charakter :)

      Usuń
  4. Marta,
    povlečení je nádherné .... přítel se má .... Marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pościel jest już u koleżanki i bardzo się z niej cieszy:)
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  5. taka pościel to marzenie! a torbę to sobie chyba zażyczę od najbliższych na urodziny hahah. A fartuszek zakładany na krzyż - ah, boski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. antracytowy to mój ulubiony len na pościel i nie tylko, latem fajnie chłodzi a zimą jest cudnie ciepło,
      ostatni fartuszek jaki szyłam zrobiłam tak, że zakłady z tyłu bardziej na siebie zachodzą i może być to tunika, fartuch i sukienka letnia w jednym - kiedyś pokażę jak się prezentuje:)
      buziaki

      Usuń
  6. Aaaa, Coś sobie przypomniałam i lecę pisać @

    OdpowiedzUsuń
  7. ...no i co mam napisać??? nawet wiosna mi niepotrzebna , gdy ogladam Twoje lniane cuowności, zakochana jestem w tym blogu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. poduszki wyszły bardzo rogate, również takie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne poduszki,
    bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, jestem po prostu w szoku Twojego kunsztu. Pozdrowionka
    http://zakreconyswiatweroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za te przemiłe słowa, aż mi głupio:)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Śliczne jest to wszystko. A te guziczki się kupuje, czy robisz je sama? Przejrzałam cały blog, jest tu uroczo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. guziczki niestety oddaję do zrobienia, nie mam takiej maszynki choć bardzo bym chciała :)
      miło mi, że trafiłaś do MI
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  12. Poszewki cudowne :D
    A te guziczki pięke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rajuś ta pościel jest cudowna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moje kolejne marzenie na liście !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń


  14. ..ja jestem zachwycona Twoją lnianą pościelą. wykonanie arcypiękne! i nieważne czy to rogata czy bąbelkowa:) No marzę o takiej BEZ DWÓCH ZDAŃ!

    A ta wiosna, której brak, doprowadziła mnie tylko do zakichania:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ta aura tym razem oszczędziła, ale w domu wszyscy polegli:(
      no cóż, niem możemy nic w tej kwestii...
      uściski, oby do wiosny:)

      Usuń
  15. Oj tak, sanie się przydadzą i kożuszek na te mrozy paskudne.
    Pościel jest przepiękna, a rogi faktycznie... rogate :))
    Lista marzeń coraz dłuższa :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wróciłam do najcieplejszej kurtki, lżejsze płaszczyki muszą poczekać:)
      uściski

      Usuń
  16. Klasyka w najlepszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo rogate Martuś :)
    tylko ciekawe po co Twojej koleżance taka rogata pościel? ;)
    cmoki

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja pościel jest po prostu IDEALNA !!!
    Może kiedyś ... na razie sobie powzdycham ...
    Kwiaty cudne, Martuś ja chyba też sanki odkurzę ;)))
    Udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasze sanki cały czas pod ręką, kto wie z tymi jajkami na sankach to mogą nie być żarty :))

      Usuń
  19. Piękne Martuś, jak z Himla - http://www.himla.se/ :)))

    Pozdrawiam Cieplutko i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed chwilą byłam w Himla (wcześniej nie znałam), faktycznie podobne w stylu :))
      buziaki

      Usuń
  20. I so much love those buttons!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oto, jak poduszka może stać się dziełem sztuki... krawieckiej :D Rewelacyjne poduchy - kolor, materiał, guziki i rogi :D Calutkie są fantastyczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna pościel Marto i ja się przymierzam do uszycia pościeli z lnu. Też uwielbiam len :)
    U mnie też zima, w sobotę już mi padł akumulator, już chyba wszystko i wszyscy mają jej dość, a tu ani się zanosi na ocieplenie.... brrrrrrr
    Tym bardziej więc trzeba chyba lnianej pościeli naszyć :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój akumulator też ledwie zipie, zima daje mu w kość - ale czuję wiosnę w powietrzu i ptaszęta w chaszczach za oknem już trelją, więc tylko jej patrzeć:)
      pozdrawiam

      Usuń
  23. Marto, czy taką lnianą pościel się prasuje, czy nie ma większego sensu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta antracytowa akurat mało się gniecie i łatwo się prasuje, ale ja jestem za opcją żeby lnu nie prasować, lubię takie pognieciuchy i dla mnie mają swój urok. Obrusy też szyję w takich fasonach żeby było im do twarzy bez prasowania :)

      Usuń
  24. Super wyszly rogacze i ten kolor !!!!
    hihi usmialam sie z napisow na torbach - super pomysl! sciskam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jest! Jedyna i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna pościel, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG sa fenomenalne, ja siedze ogladam je i przestac nie moge. Idealnie odszyte, starannosc az bije po oczach- brawo :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  28. Martuś, Ty lnianą Mistrzynią jesteś! Ręce i projekty Twoje bezcenne po prostu! :)
    usciski!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne podusie-kolorytyka,wykonanie -sama perfekcja.
    Sciskam cieplo zyczac radosnych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne poduchy, zapięcie i stebnówki wszystko super wykonane1
    Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  31. Radosnych, pełnych ciepła i miłości Świąt Wielkiej Nocy !

    OdpowiedzUsuń
  32. ZDROWYCH, POGODNYCH, UŚMIECHNIĘTYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko mi się bardzo podoba .Pościel marzenie no i najważniejsze zdrowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Trafiłam dziś do Ciebie i osłupiałam z zachwytu!!! Kocham len. A to co Ty z niego wyczarowujesz to po prostu obłęd! Co za estetyka! Piękno prostoty! No cud miód!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pościel - mistrzostwo :)
    piękne kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, it's all beautiful! Love your photos as always! hx

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj!!!
    Znalazlam Cie bo...Ty mnie znalazlas.. :))
    Przegladam Twöj blog i ... powalilas mnie swoja twörczoscia..pieknym wykonaniem i pracowitoscia!!!!!!!!!!!
    Wpadne tu jeszcze dzisiaj,zeby zobaczyc wszystko ....
    Mozna zamöwic u Ciebie taka piekna posciel?????????
    Prosze o kontakt. lore-mia@t-online.de

    Dziekuje z göry i zycze milego dnia:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...