niedziela, 21 kwietnia 2013

Łikendowo

Jak Wam minął łikend? Ciepełko było? U nas bardzo rześko. Zaczęłam hartować  moje rośliny na balkonie, ale do trzech ogrodników jeszcze daleko i wszystko może się wydarzyć, więc ostrożnie :)
Oby majówka była słoneczna, bo planów co niemiara...

***

Ci co do mnie zaglądają wiedzą, że raz w miesiącu zaglądam na lubelskie targi staroci i buszuję... 
Przez zimę niestety nie byłam ani razu, pogoda nie sprzyjała takim wypadom. Więc z niecierpliwością czekam na najbliższe, które wypadają za tydzień. Tymczasem szperam  tu i ówdzie i w moje łapy wpadło takie oto cudo:



Zestaw do znakowania bielizny i pościeli z dwoma stempelkami z inicjałami TJ i TH (szkoda, że nie MI), w komplecie maluteńka buteleczka z tuszem - cena powalająca 3zł.

 


***


To nie czarodziejska kula....





Tak u nas wygląda robienie porządków w łazience - w ruch poszły wszystkie szampony, płyny i co tam było pod ręką... Nie pytajcie o recepturę, ale zabawa była przednia.


***

Dziękuję za wszystkie Wasze  maile i komentarze, cieszę z odwiedzin i witam nowych obserwatorów, zapraszam do ZABAWY - jeszcze przez tydzień.


Pozdrawiam gorąco

Marta

34 komentarze:

  1. Rety!!!!
    A nie było takiego drugiego? :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się wyżywałam maksymalnie w ogrodzie w sobotę, a dzisiaj trochę padało więc generalnie odpoczywałam:) Boskie te stempelki, a bańki... no prawdziwe giganty:) Pozdrawiam i miłego tygodnia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko wyszperałaś! Dobrze, że to też nie moje inicjały, bo pewnie bym Cię molestowała, żebyś mi je odstąpiła:)) A bańki to tez nasza rodzinna zabawa:)
    buziaki przesyłam:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty znajdujesz takie cudeńka Szczęściaro?!
    Miłej zabawy :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierze, coś takiego tylko za 3 zł?
    Zazdroszczę!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ faktycznie masz źródełko pełne cudów, tez czekam na kolejny targ staroci - nie byłam wieki przez tą długaśną zimę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego takie stempelki...no i cena powalająca ;)
    Zabawa widać, że przednia!!!
    Udanego tygodnia Martuś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bańki imponujące tak jak i zakupy :) masz prawdziwy talent do wyszukiwania takich skarbów, nie każdy to potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zakupy,a szczególnie w takiej cenie!
    Świetne te stempelki, choć inicjały też nie dla mnie.
    Pozdrawiam weekendowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze,normalnie zazdroszcze Ci tych stemli.Może kiedyś też mi sie trafią.papa

    OdpowiedzUsuń
  11. ŁŁŁŁAAAAAA! iniciały też nie moje ale stempelki są czadowe!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, stempelki super , pewnie wszystko bym obstemplowała ja dziś zaserwowałam pyszne śniadanko z Ib Laursenem (relacja na blogu homefocuss.blogspot.com) a potem spacer w słoneczku!!! Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Stempelki superowe , prawdziwy rarytas.... zazdroszczę .
    Pozdrawiam Cię serdecznie Marto.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marto - farciaro, za trzy złote to we Wrocławiu autobusem mogę się przejechać! ;) Gratuluję zdobyczy. A pierwsze zdjęcie bańki piękne bardzo! :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  15. No takie znalezisko cudowne - pozazdroscic:)) ale pozytywnie oczywiscie:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Znając Twoje zamiłowanie do lnu, znalezisko w 100% na wagę złota :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie weekend też obfitował w ciepłe promienie słońca.
    Ale póki co nie przesadzam jeszcze moich roślin do gruntu. Rok temu po zimnych ogrodnikach straciłam wszystkie dynie i cukinie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj jak prawie co niedzielę wybraliśmy się wczesnym rankiem na pchli i mialam niesamowite szczęście,upolowąlam kilka sztuk stuletniej porcelany, lustro i nawet talerz-zegar od V&B, natomiast maz nie upolowal nic i wrócil okropnie zły:) a potem zrobilam dinner party (taki pourodzinowy obiad dla mojej rodziny) zrobilam paelle, tortille z awokado i churrosy z czekolada.Było pysznie, rodzinnie i na dodatek pogoda piękna.Pozdrawiam i gratuluje stempelka, mimo ż eto nie Twoje inicjały,ale kto wie, moze bedizesz mogła komuś uszyć pościel i ją ostemplowac:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama z chęcią przygarnęłabym takie stempelki... do znakowania książek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne stempelki inicjałowe :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  21. ojj ja tez nie bylam dano na pchlim...a Twoje znalezisko cudne !!!! sciskam

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetne te stempelki! prawdziwy skarb :) wierzę, że znajdziesz do nich zastosowanie :)
    a czarodzieja od baniek mydlanych pozdrawiam, ma dar ;)
    udanych łowów na starociach!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, super stempelki! A cena powalająca :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. stempelki świetne, i za jaką cenę! Miodzio. Ech i ja powinnam się wybrać na tutejsze giełdę staroci...ale wciąż mi jakoś nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  25. Twórca baniek to prawdziwy czarodziej , udało mu się zamknąć tęczę w tej kuli :)
    Stempelki do pozazdroszczenia !
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna stempelki, mają swój klimat!
    A kule chyba jednak czarodziejskie... ;)
    pa

    OdpowiedzUsuń
  27. Stempelki CUDOWNE !!!! I ZDJĘCIA Z BAŃKAMI TEŻ :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw do stemplowania - super!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana stemple przepiękne. Zdjęcie z bańką cudne. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stemple super. Ja uwielbiam buszowac po starociach i wynajdywac takie perelki.

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki zestaw!!chce!!! no chyba pora na targ staroci:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Тhanks to my father who told me concerning this website, this blog is гeally remarkable.


    Ηere іs my ωebѕite ... New Bingo Sites

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...