niedziela, 7 kwietnia 2013

Zabawa - spring, come BAG ;)

Witajcie w tą pierwszą momentami słoneczną niedzielę. Śnieg wciąż zalega i w powietrzu nadal zimowo, ale ptaszęta rozpoczęły już swoją wiosenną krzątaninę. Cieszę się bardzo na te trele, które wkrótce nastaną za naszymi oknami, gdzie mamy chaszcze, a w nich zawsze wiosną darmowe koncerty słowicze:)
Aby trochę przyspieszyć nadejście tej wyczekiwanej, mam dla Was niespodziankę. Kto miałby ochotę gorąco zapraszam :)
Jednak jest jeden warunek - należy zostawić komentarz w postaci krótkiej formy literackiej z taką przyjemnością uprawianej przez Wisławę Szymborską, mianowicie LEPIEJA - jest to jednozdaniowy, nonsensowny, groteskowy wierszyk, składający się z dwóch wersów - nawę dla niego wymyślił Michał Rusinek. Pierwszy wers zaczyna się słowem "Lepiej", drugi "niźli" lub "niż", każda z linijek zawiera 8 sylab i tak na przykład:
Lepiej atak mieć migreny
niż urodę i śmiech hieny

Ale to nie wszystko - chciałabym abyście tu wszyscy wespół w zespół swoimi lepiejami przepędzili tak obrzydłą nam zimę. Możecie do woli dać upust fantazji literackiej, złości i wściekłości na zimę i zachęcić wiosnę by przyszła czym prędzej. Wrzucajcie zatem ile chcecie. Spośród wpisów wybierzemy całkiem nieobiektywnie najzabawniejszy i najskuteczniejszy lepiej. 
Pomysł na tą formę zabawy widziałam na kilku blogach i bardzo mi się spodobał.
Do zabawy zapraszam wszystkich, osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie kontaktu mailowego. Miło mi będzie jak podlinkujecie zabawę u siebie:)

Niespodzianką  jest lniana, dwustronna torba z kieszonkami - spring, come BAG ;)
Zabawa trwa do 28.04.2013r.

Zatem przepędzajcie zimę :))



 







LEPIEJ MIEĆ LEPIEJA SWEGO
NIŻ NIE WPISAĆ TU ŻADNEGO  

***

Udanego tygodnia
Marta


80 komentarzy:

  1. hej Martuś kochana:) torba jest cudnej urody i z miłą chęcią przyłączę się do zabawy:))) wiosnę dziś poczułam pierwszy raz, więc i w sercu mi gra;) na myśl taka oto lepieja mi przyszła:

    LEPIEJ DZIARSKO IŚĆ DO PRZODU
    NIŻ JĘCZEĆ W SPRAWIE CHŁODU! :)))


    i jeszcze taka o nagrodzie hehe:

    LEPIEJ ZDOBYĆ TORBĘ TWOJĄ
    NIŻ SZUKAĆ JEJ POD SEKWOJĄ :)


    I jak?:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. UUuuuu,to nie dla mnie , chociaż torebka by się przydała!! :O)))))
    Ale lepszym życzę powodzenia !!!!
    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie !
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie propozycje. Miałam jeszcze jedną, ale była mocno niecenzuralna więc się powstrzymałam.

    Lepiej zimie w pysk dać,
    niż z nią żyć tak byle jak.

    Lepiej wiosny czekać,
    niż użalać się nad losem człeka.

    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej mieć ciut mokro w kroku,
    niźli zimę przez pół roku....

    (hmmm... może trochę przesadziłam??:)

    Lepiej włożyć but za mały
    Niż mieć zimę przez rok cały!

    Lepiej zjeść kolczastą różę
    niż mieć zimę jeszcze dłużej!


    Hmmm... chyba lepiej już sobie pójdę (ale nie wykluczone, że jeszcze wrócę.... ) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Paszoł zimo hen za las
    i nie wracaj już do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. Superowa ta torba :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej nAbic sobie guza ,niż chodzić cały rok w rajtuzach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej wiosny czuć podmuchy
    niż zimą odmrażać uchy :)

    Lepiej wiosną w glanach latać
    niźli śnieg w sandały łapać :)

    Lepiej śniegu zjeść po łyżce
    niż czekać aż wreszcie zniknie :)

    I tak dalej i dalej...
    Bardzo mi się spodobała ta forma literacka, chyba o teraz będę jej używać na co dzień :) (choć wolałabym na co dzień używać tej cudnej torby) :)
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. A jeszcze tak:

    Lepiej głupio się uśmiechać
    niż na zimę wciąż narzekać...

    I to by było na dzisiaj tyle:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co Marta? Nie lubię Cię:) Przez Ciebie nie mogę przestać "Lepiejować" teraz... To jeszcze jeden na dobranoc:
    Lepiej nago wejść w zasieki,
    niż na wiosnę czekać wieki.

    Miłych snów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej wroga mieć przy uchu
    niż z przyjacielem tkwić w "bez ruchu"

    haa mam nadzieje, ze mój lepiej spełnia warunki :)))\
    buziaki wiosenne posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepiej latem sie usmażyć,niż o wiośnie wiosną marzyć;))
    Lepiej świra mieć pojutrze,niźli wiosną chodzić w futrze;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwariuję,nie mogę przestać:
      Lepiej żoną być Putina,niźli słyszeć ciągle ZIMA ;)

      Usuń
    2. hahaha fajne, ale ja chyba jednak wolałabym lepiej nie być jego żoną :D

      Usuń
    3. Ja chciałam tylko dodać, że tu trzeba być ostrożnym, bo można dostać dwa w jednym... zostać żoną (tak na złość) i wylądować w zimnym zakątku Rosji :-P

      Usuń
    4. Dziewczyny,nie straszcie ja tylko tak sobie ten tego palnęłam niechcący;)))

      Usuń
  13. teraz zima nie ma wyjścia, musi sobie iść :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miska ,fiska tra la la la i juz zima odjechala.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej z wiosną iść pod rękę niż znosić zimy udrękę :)

    Lepiej nawet być na diecie niż żyć w tym zimowym świecie.

    Szkoda, że nie zamieściłaś ostrzeżenia, że lepieje uzależniają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, HI strasznie podoba mi się to zadanie :))

    LEPIEJ SPALIĆ PLECY LATEM,
    NIŻ BAŁWANA LEPIĆ Z BRATEM
    albo
    LEPIEJ W SŁONKU SIĘ OPALAĆ
    NIŻ TERMOFOR W POŚCIEL WKŁADAĆ
    może też
    LEPIEJ W KOSZYK JABŁKA W KOSZYK RZUCAĆ
    NIŻ ŁOPATĄ ŚNIEG ODRZUCAĆ
    i jeszcze jeden
    LEPIEJ POSMAROWAĆ SIĘ FAKTOREM
    NIŻ ZIMOWĄ ZNOSIĆ PORĘ

    Można się zalepiejować :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lepiej dostać rozwolnienia niźli nosa odmrożenia!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczyłam jakie jest zadanie to pomyślałam - eeee to nie dla mnie, ale nie dawało mi to spokoju. Proszę oto moje wypociny

    Lepiej pieszo wracać z pracy
    niż mieć śnieg do Wielkanocy.

    Lepiej paść do dzikich harców
    niż mieć białe święta w marcu.

    Lepiej iść do kina z siostrą
    niż mieć pełno śniegu wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja dawka grafomanii:
    Lepiej torbę mieć od Marty, niż planować teraz narty.
    Lepiej jechać już do Kodnia, niżli zimę mieć tu co dnia.
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze to czytam, czytam i uśmiałam się już po pachy!
    Jesteście świetne :-))))
    A teraz moje lepieje.

    Lepiej lepiele wiąż zlepiać, niż się wiecznie wiosny czepiać.
    Lepiej jechać na wakacje niż znosić zimy atrakcje.
    Lepiej szyszkę zjeść od sosny niż mieć zimę w środku wiosny.

    haha - faktycznie nie można przestać!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. LEPIEJ WALNĄĆ KOGOŚ Z BAŃKI
    NIŻ WE WIOSNĘ IŚĆ NA SANKI

    :))) Patti

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne te lepieje.
    Ja też ze dwa dorzucę może sobie pójdzie zima precz!!!

    Lepiej mieć już rwę kulszową
    niż tę wiosnę wciąż zimową

    Lepiej debet mieć na koncie
    niżli śnieg wiosną na goncie

    Pozdrawiam:)))


    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. Lepiej wypić butle wina ,niż w kozakach wciąż poginac.
    Uzalezniam się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie!

    Lepiej po kolana w błocie,
    niż mieć śniegu całe krocie!

    Lepiej wody mieć po pas,
    niż po wiosnę chodzić w las!

    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  26. lepiej w słońcu mieć twarzyczkę
    niźli w śniegu rękawiczkę

    lepiej biegać na bosaka
    niż w te zaspy dać drapaka

    lepiej mieć przemiłą wiosnę
    niż tę zimę wredną znosic

    pozdrawiam
    Ag




    OdpowiedzUsuń
  27. Lepiej cmoknąć w mordę krowę,
    niż wciąż nosić slipy filcowe!
    *
    Lepiej buzi dać dżdżownicy,
    niż ze śniegu lepić babki w piaskownicy!
    *
    Lepiej czołgiem jechać na zakupy,
    niż mieć w kwietniu wiosnę do d...!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lepiej skakać jest po błocie,
    niż się poddać tej pogodzie!

    Najbardziej ubawił mnie wierszyk o Putinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lepieje pokochałam miłością bezgraniczną!!!! Na początek coś na czasie - bo moje dzieci zasmarkane :)

    dla zasmarkanych:
    Lepiej wiosną w słońcu hasać,
    niż mieć zimą gil do pasa :P

    dla sportowców:
    Lepiej wiosną zażyć biegów,
    niż adidas zgubić w śniegu.

    Dla ogrodników:
    Lepiej kwiatki sadzić w pocie
    niźli w pośniegowym błocie


    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. lepiej muchę mieć na ryjku
    niźli sople mieć przy tyłku

    lepiej spocić się przy pieleniu
    niźli zmarznąć przy siedzeniu

    lepiej żabę cmoknąć w dupki środek
    niźli pić gorący miodek

    lepiej wiosną ze "Szmateksu"
    niźli w śniegu pełna seksu

    Lepiej już mieć nawet sraczkę
    niźli wiosną śniegu taczkę

    Lepiej zjeść maść na wypryski
    Niźli słońca mieć poziom niski


    Ło matko...uciekam...to uzależnia:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Lepiej ganiac w parku z kotem,
    nizli taplac w bagnie z blotem.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lepiej by już przyszła wiosna,
    niż mieć głupią minę osła.

    Lepiej wiosną widzieć chmurki,
    niźli zimą te pagórki.

    Lepiej wiosną widzieć trawkę,
    niźli zimą miewać czkawkę.

    Lepiej kwiatki wąchać wiosną,
    niźli kupy w śniegu rosną.

    pozdrawiam serdecznie,
    Dolphine
    dolphine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Joasiu, wklejam Twoje lepieje tutaj, bo taka jest zasada :

    Witam! Strasznie mnie wciągnęło i nic tylko rymuję :-) Oto owoce mojego trudu:

    Lepiej zaznać oziębłości
    niż zmarznąć do szpiku kości

    Lepiej przeżyć zabór mienia
    niż doświadczyć wychłodzenia

    Lepsze owrzodzenie skóry
    niż spadek temperatury

    Lepiej ujrzeć mole w swetrze
    niż minus na termometrze

    Lepiej czytać nudne blogi
    niż przemaczać co dzień nogi

    Lepszy byłby łyk cykuty
    niż te przemoczone buty

    Lepszy tasiemiec w jelicie
    niż odśnieżanie o świcie

    Lepiej poddać się kremacji
    niż odśnieżać po kolacji

    Lepiej łatać teścia gacie
    niż harować przy łopacie

    Lepsze zaburzenie wzwodu
    niż skrobanie szyby z lodu

    Lepiej się utopić w kuble
    niż wiecznie dokarmiać wróble

    Lepsze już elektrowstrząsy
    niźli oszronione wąsy

    Lepiej cierpieć nadmiar tuszy
    niż mieć odmrożone uszy

    A to wierszyk mojej córki Marysi:

    Lepiej dać się zarżnąć
    niż na przystanku marznąć

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam, mam nadzieję że zaklinanie wiosny okaże się skuteczne
    joasia_kozlowska@poczta.onet.p

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny jesteście niesamowite, nawet afera międzynarodowa się wkradła ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. NO świetnie!!! ale się uśmiałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Lepiej łapać promień słońca krótki, niźli snuć zimowe smutki".

    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie podane są Twoje fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Torba warta grzechu,więc staję do boju o nią:)

    Lepiej wzywać wiosnę
    niż oglądać zimy resztki żałosne.

    Lepiej utopić jeszcze 2 Marzanny
    niż czekać na wiosnę do św.Anny

    Lepiej niech przyjdzie wiosna radosna
    niż mamy sie przykuć do pieca i krosna

    Lepiej kąpać się w promieniach słońca
    niż ma królować zima bez końca

    Lepiej zasłonić w domu rolety
    niż oglądać zimę niestety

    Lepiej wylosować torbę Marty
    niż tkwić w zimie nie na żarty.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. LEPIEJ JEST ZIMĘ TRZASNĄĆ PO UCHU
    NIŹLI NA WIOSNĘ CHODZIĆ W KOŻUCHU.

    LEPIEJ JEŚĆ ŚNIEG ZIMOWA PORĄ
    NIŹLI NA WIOSNĘ CZEKAĆ Z POKORĄ!

    LEPIEJ U MARTY PODJĄĆ WYZWANIE
    NIŹLI W MAJTECZKACH LEŻEĆ NA SIANIE

    LEPIEJ U MARTY WYGRAĆ TORBĘ
    NIŻ W STARYM MŁYNKU UKRĘCIĆ KORBĘ.

    Pozdrawiam Patti :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Lepiej w słońcu chodzić sobie,
    niźli tyłek stłuc na lodzie.

    Lepiej słońca łapać promień,
    niż w kominku trzymać płomień.

    Lepiej słoneczko oglądać i chmurki,
    niźli na sankach pomykać z górki.

    Uściski,
    Dolphine
    dolphine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Martus ! swietna zabawa ,przylaczam sie :)
    Lepiej miec od slonca piegi,
    niz kwietniowe mrozy,sniegi.

    Lepiej brac zycie za rogi,
    niz miec ciagle zimne nogi.

    Lepiej miec na brzuchu faldy,
    niz za oknem sniegu haldy.

    Pozdrawiam serdecznie,jak widac za oknem zabawa osiagnela cel:)
    Grazyna
    walczag@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie żebym była jakaś fanką polityki,ale skoro jakos tak mi się zaczęło od Władymira,to chciałabym skończyć na rodzimym podwórku;)))
    Lepiej z Jarkiem się pokłócić,niźli kota w śnieg wyrzucić:)
    Lepiej już z Donaldem zgrzeszyć,niż się śniegiem ciągle cieszyć:)
    No to chyba tyle,chyba,że mi się jeszcze coś z Bronisławem ułoży;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To o Bronku ja sie dopisze. ..
      Lepiej z Bronkiem zagrac w szachy
      Niz brodzic w sniegu po pachy...

      Moze byc??? Mam nadzieje ze Aga sie nie wkurzy ze die jej wtrynilam ;)

      Usuń
  43. Może i ja lepieja napiszę;)

    Lepiej mieć mężczyznę swego,
    niż polować na obcego

    Lepiej lepieja wymyślić,
    niż o torbie tylko pośnić.

    Lepiej pobawić się słowem.
    niż już zawsze być matołem;

    Lepiej poetę poczytać,
    niż na płocie "dupa" pisać.

    Uff, najtrudniej trzymać się reguły - 8 sylab w linijce ;-)

    Lepiej być na końcu listy,
    niż mieć konto ciągle czyste.

    Ale się pobawiłam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pobawiłam się ale lepieja o zimie nie napisałam ;-)

      Nic to i tak banerek wkleję, może inni coś wymyślą!

      Usuń
    2. Uparłam się ;-)
      Lepiej wiosną mieć krokusy,
      niż mrozu, śniegu po uszy.

      Lepiej wiosną śnić o chłopach,
      niż pobrudzić po roztopach.

      Lepiej zimę powspominać
      niż z wiosną się rozmijać

      Lepiej kwiaty wiosna zrywać
      niż śniegi brudne usuwać.

      Lepiej zimę precz przegonić,
      niż lepieje o niej tworzyć.

      Spać mi te lepieje nie dawały ;-) musiałam zrymować!

      Usuń
  44. Lepiej wiosną mokrą moknąć,
    Niż zimową porę przekląć!

    Lepiej siedzieć na słoneczku,
    niż czapeczkę mieć na łebku!

    Lepiej w słońcu na rowerze,
    Niż w kozakach na spacerze...

    Lepiej nosić kapelusze,
    niż kozaki bo tak muszę.

    Lepiej słuchać śpiewu ptaków
    Niż śniegowy witać Kraków...

    Lepiej w słonku się opalać,
    Niż ogień w piecu rozpalać...

    Fajna zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  45. O Matulu, ile ukrytych talentów wyszło z cienia! No nic, spróbuję i ja. ;) Ale tylko dwa, bo wybór i tak masz trudny!

    Lepiej z Marty torbą chodzić,
    niźli wiosną zimę znosić.

    Lepiej walczyć o tę torbę,
    niż udawać Greka Zorbę.

    Buziaki, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  46. Lepiej w słońcu wąchać bratki,
    niźli z rumem pić herbatki.

    Lepiej wiosną kosić trawę,
    niż na śniegu mieć zabawę.

    Marta... to wciąga i uzależnia.
    Co zajrzę na stronę to coś dopisuję :-)

    pozdrawiam,
    Dolphine
    dolphine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozwoliłam sobie wrzucić info o konkursie na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lepiej mieć wiosenne buty,
    niż mieć w kalendarzu luty:P
    zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam to i ja sie pomecze :)Moze sie uda:)

    lepiej trzasnac w leb komara
    niz odsniezac podjazd z rana

    lepiej miec sloneczne minki
    niz sniezyce i zadymki

    lepiej w slonku sie wygrzewac
    niz w kozakach na dwor biegac

    slonce z rana jak smietana
    wiec nie chcemy juz balwana

    wiec niech wiosna przyjdzie juz
    tak chce ja i stado koz:)

    tak chce Marta z Meis-ideis
    tak chce dziewczyn barwny tlum
    nic nie dzieje sie na sile
    wiosno ,wiosno do nas sfruń.

    ania_reg@poczta.onet.pl




    OdpowiedzUsuń
  50. I ja, i ja też chcę! Kocham Szymborską, więc pomysł równie wspaniały, jak torba :)
    Najpierw takie dwa przyrodnicze:
    1) Lepiej wpaść do kreciej norki
    niźli chrustu ciągać worki
    2) Lepiej mieć wiosenną czkawkę
    niż się wybrać na ślizgawkę
    I jeden mało przyzwoity!!
    Lepiej w kwiatkach stracić cnotę
    niźli zimą mieć ochotę!
    Pozdrawiam mocno, serdecznie i dziękuję za tak przednią zabawę:)
    Iza izabella_ch@ poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Martuś długo nie myśląc wpisuję dwa, które biegiem do mnie przybiegły ;).

    Najpierw ten drugi, deczko mądrzejszy, czyli po krótkim namyśle:

    ***
    Lepiej rower wyjąć stary
    Niż zakrywać swe przywary
    ***

    I drugi, który był pierwszy, z gatunku zupełnie nonsensownych i groteskowych:

    ***
    Lepiej płakać nad krokusem
    Niźli jeździć goło busem
    ***

    Serdeczności śle http://dompoddobra.blogspot.com/
    i LEPIEJE, jako formę, lepiuchy sobie w pamięci zapisuję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  53. Lepiej lepić tu lepieje
    niz za oknem mieć zawieję.

    Lepiej z Wiejskiej słuchać strachy
    niźli w śniegu grząźć po pachy

    Lepiej słońca zażyć trochę niż
    odmrozić za darmochę

    Tadam!!!
    Dziękuję za uwagę. Zapraszam na moje candy
    http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Torba piękna :) oj piekna :))))
    konkurencja duża, limeryki fantastyczne
    a oto moje wypociny :)

    lepiej zagrac o Twa torbę, niz z żalu pluć se w mordę :p


    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Choć nic z lepiejem mi się nie rymuje , to może i tak Marta torbę mi podaruje :)
    Tak czy siak dopisuję się do zabawy :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna zabawa i świetna torba :)
    A to moje wypociny:

    LEPIEJ WIOSNO PRZYCHODŹ SZYBKO,
    BO JUŻ WSZYSTKO PACHNIE 'RYBKĄ'.

    LEPIEJ NIECH SŁONECZKO ŚWIECI,
    TO SZYBCIEJ PTAKI BĘDĄ MIEĆ DZIECI.

    LEPIEJ WEŹMY SEKATORY W GARŚĆ,
    WTEDY MOŻE WIOSNA PRZYJDZIE W SUKURS NAM.

    Uff, coś mi z rymami nie wyszło, ale ciężko wymyśleć jest coś odpowiedniego.
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam. Trafiłam tu przypadkiem, ale bardzo spodobała mi się zabawa, więc dorzucę moje po(tworki)

    Lepiej siedzieć wiosną w parku, niźli zimę mieć na karku.

    Lepiej w domu siedzieć krócej, niźli w butach mieć onuce.

    Lepiej sufit podtrzymywać, niźli z zimą wciąż przegrywać.

    Lepiej z łóżka nie wychodzić, niźli w butach mokrych chodzić.

    Lepiej spędzać czas w uprawach, niźli z zimą się zadawać.

    Lepiej, żeby kwiatki rosły, niźli lepić śnieżne osły.

    Lepiej czuć wiatr w biegu, niż robić anioły na śniegu.

    Lepiej nosić w zębach gatki, niż patrzeć na smutne kwiatki.

    Lepiej w trawie wypoczywać, niż śnieżką w twarz obrywać.

    Lepiej zrywać w sadzie gruszki, niż mieć zimne ręce i nóżki.

    Lepiej noc spędzić w kurniku, niż mieć śniegu bez liku.

    Lepiej niech wiosna świat ogarnie, niż w zimie zginąć marnie.

    Lepiej wiosną słońca zakosztować, niż się zimą pod pierzyną chować.

    Lepiej wiosną boso chodzić, niźli zimą tyłek odmrozić.

    Lepiej kupić tanie wino, niż zadawać się z tą zimą.

    Lepiej wiosną spacerować, niźli zimą wciąż chorować.

    Faktycznie, jak już się zacznie lepić Lepieje, to przestać nie można :) najtrudniej utrzymać 8 sylab, ale przyjemność tworzenia nieziemska :p
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale twórczości sie nagromadziło w komentarzach ) A ja skromnie dodam:

    Lepiej w maju w deszczu tańczyć,
    niż ze śniegiem w kwietniu walczyć.

    Lepiej biegać wzdłuż ogrodu,
    niźli lizać sople lodu.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lepiej wiosną w deszczu skakać,
    niźli zimą w łóżku chrapać.

    Lepiej zjadać nowalijki,
    niźli zimą plastry szynki.

    Lepiej chodzić na bosaka,
    niż ubierać się w kozaka.

    Lepiej sprzątać i szorować,
    niźli zimą leniuchować.

    Lepiej zjadać świeże gruszki,
    niźli zimą owoc z puszki.

    Lepiej słyszeć ptaków śpiew,
    niźli poczuć zimy gniew.

    Lepiej lodów mieć wafelek,
    niźli chłodny lodu sopelek.

    Lepiej jeździć na rowerze,
    niźli w śniegu na skuterze.

    Skromnie ustawię się w kolejce, bo torba cudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. To może i ja:))

    Lepiej wiosną sypiać w krzaczkach,
    Niż się kleić do kaflaczka.

    Lepiej sielskie życie wieść,
    Niż w pałacu kawior jeść.

    Lepsza moja sielska chata,
    Niż willa na szczycie świata.

    Lepiej Kochać, Marzyć, Śnić,
    Niż samotnie wino pić.

    Lepiej życiem iść we dwoje,
    Niż samemu dźwigać znoje.

    OdpowiedzUsuń
  61. Niestety nie wiem jak dodać info o konkursie na swoim blogu:(( Szkoda
    pozdrawiam
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  62. LEPIEJ KOSIĆ LATEM TRAWNIK
    NIŹI W ZIMIE ODŚNIEŻAĆ CHODNIK


    gwarantuję, że po 3 piwach będzie zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LEPIEJ WIOSNĄ PIESZO CHODZIĆ
      NIŻ NA CHŁODZIE DUPĘ MROZIĆ

      (mój mąż nieoczekiwanie złapał wenę)

      LEPIEJ WIOSNĄ CHŁODZIĆ CIAŁO
      NIŻ NA ZIMĘ PIĆ KAKAO

      Usuń
  63. Lepiej z kawką o poranku,
    niż przymarzać na przystanku.

    OdpowiedzUsuń
  64. Lepiej wiosną kwiatków szukać,
    niźli zimą w sople stukać.

    Wciąga na maxa :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Lepiej wiosny zapach wdychać,
    niż w kożuchu cielsko trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  66. Lepsze wiosny rozkwitanie,
    niźli zimą zamarzanie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Zimo, zimo idź od nas w góry,
    by narciarze mogli długo
    szusować z góry.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...