niedziela, 5 maja 2013

No i po majówce :(

Co prawda nie wszyscy mieli wolne, ale zawsze te 2 dni dodatkowe lepsze niż nic. W zasadzie dopiero dzisiaj pogoda sprzyjała wyprawom na świeże powietrze.
Ale co ja tu o takich, kiedy wszyscy czekają na wyniki zabawy. Otóż bez zbędnego owijania w len ;), niejednogłośnie i nieobiektywnie i prawie pokłóciliśmy się przy tym trudnym wyborze wybraliśmy komentarze zostawione przez Aga2201, a oto jej wpisy:

"Lepiej latem sie usmażyć,niż o wiośnie wiosną marzyć;))"
"Lepiej świra mieć pojutrze,niźli wiosną chodzić w futrze;))"

i z aferą międzynarodową w tle:

"Lepiej żoną być Putina,niźli słyszeć ciągle ZIMA ;)"

Aga gratuluję i proszę o maila z adresem. Wybór był niesamowicie trudny, bo nie sądziłam, że aż takie talenty drzemią w  narodzie :D Wszystkim serdecznie dziękuję za  wzięcie udziału w zabawie. Ostrzegałam, że lepieje uzależniają i mam nadzieję, że nieźle się przy tym bawiliście bo my ogromnie :) - wszystkie wpisy skrzętnie zapisane ku pamięci ale też do wykorzystania ;)

***

Moja majówka była pracowita, ale robiłam to co lubię - z nowego blue-jeansowego lnu (taki delikatny melanż dający lekko jeansowy wygląd) uszyłam poszewki "z falbanką nie do końca", które dobrze znacie. Już wiem, że to mój kolejny ulubiony len i będę go często wykorzystywać.




 
 





***

Bezbolesnego powrotu do rzeczywistości :))

Marta

48 komentarzy:

  1. Garatuluję zwyciężczyni
    i pozdrawiam autorkę fajnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podusie, szczególnie te z falbankami mnie ujęły.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje serdeczne dla Agi !!!
    Ten nowy len - super, poduchy wyszły obłędne :)
    Tobie Martuś równie bezbolesnego ;)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ciężko było :) ale kolejny weekend wkrótce :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. no wierszyki faktycznie fajne :) ja nie potrafiłam nic wymyślić ;/
    ale za to pogoda dziś wszystko mi wynagrodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikuś, bardzo trudno było wybrać, wszystkie propozycje były świetne:)
      Pogoda dopiero teraz zaczyna rozpieszczać ;)
      buziaki

      Usuń
  5. Gratuluję zdolnej kobiecie, tej od lepieja i tej od poduch :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne poduchy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki,dzięki;)))ale sie cieszę,tylko jeszcze dodam,że o naszych rodzimych dowodzących też coś było,żeby mnie ktoś o zbytnie sympatie ze Wschodem nie podejrzewał:))))
    Już się nie moge doczekać kiedy będę z ta piękna torbą paradować;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a było, było, dziewczyny, naprawdę się spisałyście :))

      Usuń
  8. Aha,poduszki niezmiennie piękne,ten len szary mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiedziałam od Putina że Aga wygra... to znaczy nie w sensie, że Putin mi powiedział, tylko wiedziałam od momentu kiedy napisała lepieja o Putinie:) Gratuluję!!!! I wielkie dzięki za zabawę:)
    PS. Podusie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałaś nosa, ten Putin taki zaczepny był ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. chyba jednak będzie bolesny ;) tym bardziej, że w tak piękną pogodę ciężko się pracuje...

    Piękna nowa seria poduch :) Mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na samą myśl jestem zmęczona :(

      Usuń
  11. Marto u nas w Świetokrzyskim majówka według prognoz 30stopni w srodę 10 w czwartek 10 i w piatek 10 :) Odwiedziliśmy z rodzinką miasto stołeczne Warszawę . Teraz siedzę i się leczę tak mnie przewiało . Podusie cudne , gratuluję zwyciężczyni zasłużonej nagrody .
    Pozdrawiam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, pogoda dopisała wyjątkowo - 30 wypisz wymaluj ;)
      buziaki

      Usuń
  12. Gratulacje dla Agi - żony Putina :)
    Len cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawa dla Agi i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam majowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety, wszystko dobre, co się szybko kończy :( Śliczne poduchy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje... ale chyba jednak wolałabym zimę niż być żoną Putina.... niemniej "lepiej" super i nie dziwię się, że dostał OSKARA :))))))

    Poduchy śliczne :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny kolor tego lnu, po prostu cudny!
    zwyciężczyni gratuluję :) faktycznie nieźle musiałyście się natrudzić, aby zdecydować które są najlepsze...
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje i dziękuję za zabawę :)
    poduch superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wybranej osobie,a Tobie dziekuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszewki piękne! Lepiej miec dwa dni wolnego niż cały tydzień leczyc bakcyla podłego!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wena nie opuszcza, nawet mimo bakcyla,
      zdrówka życzę
      pozdrawiam

      Usuń
  21. Dzięki za zabawę! Podusie świetne i ten ich kolorek właśnie::)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podusie.
    Gratuluję wybranej, lepieje napisała świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, Ty swoimi też dałaś czadu, były rewelacyjne :))
      buziaki

      Usuń
  23. hej Martuś... dziś było dość ciężko wrócić do pracy po 3 tygodniach wolnego haha:)))
    ale dałam radę!
    poduchy wspaniałe! i te Twoje logo... no cudnie! :) frędzle! to jest to:)
    delikatne a jednak z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu jak komu ale Tobie to naprawdę musi być trudno, ale zawsze możesz zamknąć oczy i przywołać te cudne wspomnienia :)
      uściski

      Usuń
  24. Gratuluję dowcipu zwyciężczyni a Tobie ślicznych poduch:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne! Masz niesamowity talent! :)
    A Adze gratuluję - też się poskładałam ze śmiechu czytając jej lepieje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ihihihihi gratulacje dla Zwyciężczyni :))) fajowe te wszystkie Lepieje :))) ale poduszki w nowym kolorze blue są powalające !!! To już kolejne na mojej liscie zakupów :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne poduchy!!!
    natura i jeszcze raz natura!!!
    pozdrawiam Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta, piękny jest kolor tego lnu i "falbanka nie do końca" prezentuje się świetnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne te poduszeczki, nawet nie wiedziałam że taki kolor lnu istnieje :)
    i jakie fajne rymowanki! gratuluję Zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne limeryki wygrały, a poduszki, jak zwykle piękne. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie dziękuję za zabawę:))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i dziekuję za zabawę.
    A puszki superaśne.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne!
    Martusia do dzianiny ustawiam minimalny zygzak na zwykłej maszynie, albo korzystam ze ściegów elastycznych i nićmi szyję poliestrowymi :)
    Ściskam najczulej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Falbanki są bardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
  35. Majówka była chłodna, ale teraz mam nadzieję, że się wypogodzi ;)
    pozdrawiam, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...