czwartek, 13 czerwca 2013

oj dawno mnie tu...

Co zrobić kiedy doba ma tylko 24h? Brakuje czasu na wiele rzeczy i na takie przyjemności jak blogowanie również. Wiem, że nie jestem w tym odosobniona, prawda ? ;)

A skoro wiemy, że nie leżałam odłogiem to co zmajstrowałam? A między innymi takie oto lniane torbiszony, zaopatrzone w porządne skórzane rączki. W sam raz na wakacyjny wyjazd, do targania zakupów, ale też mogą służyć jako zwykłe torebki, które pomieszczą wszystkie kobiece przydasie ;) Ciekawa jestem co Wam jest koniecznie potrzebne i co z uporem maniaka dźwigacie w swoich torebkach w wiadomym tylko Wam celu, a co dla mężczyzn jest niepojęte.
Korzystając z pięknego wieczornego słońca wybraliśmy się na spacer po zakątkach starówki by je pokazać w plenerze.






 




 
 


 no i poszła (m) sobie korzystać ze złotej godziny...



 





torby można znaleźć w Galerii Meis Ideis

***

pozdrawiam Was cieplutko 

Marta


68 komentarzy:

  1. Rewelacyjne i jak zawsze u Ciebie wykończone z dbałością o najdrobniejszy szczegół :)
    Mi też ostatnio brakuje doby...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś czasowa guma do rozciągania by się przydała ;)
      buziaki

      Usuń
  2. Kapitalne torebasie :-). Dopracowane do ostatniego szwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka torbę tylko chwycić i od razu biec na spacer.....
    Napracowalas się kobieto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to przyjemność praca z takim lnem :)

      Usuń
  4. Piękne i zgadzam się z opinią wyżej, że dopracowane w najdrobniejszym szczególe.
    Marta, często myślę jak byłoby cudownie, gdyby doba była dłuższa... W moim przypadku przy tak intensywnej pracy zawodowej blogowanie odbywa się zawsze kosztem snu.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie dość, że przykrótka to jeszcze szybko leci. W nocy długo nie posiedzę, bo tak kilka razy w tygodniu i nadaję się do regeneracji :))
      uściski

      Usuń
  5. Piękny torebka! Ja dźwigam w swojej aktualnie smoczki, butelki, gryzaczki itd:)
    A nad blogiem też siedzę w nocy:(
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z butelek już wyrosłam, ale skarbów u mnie w torbie co niemiara :))
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Martuś, torba PRZEfajna jest! I jak zawodowo obfotografowana:)
    A u mnie jedna z Twoich podkładek się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skvelé tašky na leto, dokonalá prezentácia a precízne vypracovaná, do detailov. Mne padla do oka taška 89, nádherná. Ja asi neodolám, posielam mail. Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, już napisałam do Ciebie :)

      Usuń
  8. Marto, torba piękna! Jak zwykle dopracowana w każdym detalu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne torby, aż muszę pokazać

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bardzo, bardzo podoba mi się ta torba :) ...a co jest w mojej torebce...chyba wszystko...płaszczyk przeciwdeszczowy, mp3 - ale bez słuchawek bo moj synek ostatnio mi je zgubił, czapeczka Kubula, jakiś breloczek z monetą do wózka której nigdy nie użyłam, kupony lotto :) i pewnie by sie jeszcze znalazly jakies pierdołki :)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam parę skarbów - odmrażacz do zamków samochodowych (kto wie kiedy się przyda), tuzin stopek sklepowych do mierzenia butów i całe mnóstwo karteluszków z projektami, bo rysuję i zapisuję wszystko co mi wpadnie do głowy :))
      pozdarwiam

      Usuń
  11. Są super! Podziwiam cierpliwość do wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest czas to i z cierpliwością łatwiej, gorzej jak coś goni...

      Usuń
  12. Cudne torby, ta druga mnie zauroczyła.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba w plenerze na lubelskiej starówce prezentuje się wspaniale,piękna torba

    OdpowiedzUsuń
  14. No świetne jak zwykle u Ciebie, ja w swojej noszę sporą liczbę kluczy... mam tyle drzwi i bram do otwarcia, że czuję się jak klucznik. Poza tym standard, pomadka, deo, dokumenty, notatnik, portfel, chusteczki i niiiiiiiic więcej. Jak dzieciurki były małe to wiadomo - wszystko. Od tego czasu regularnie robię czystkę :)
    Piękne foty :) Ja ostatnio robiłam torbiszon patchworkowy, ale zapinany na suwak. Cały taki fajny piknikowy zestaw.

    Ściskam i fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ja co jakiś czas moją odgruzowuję a ona w piorunującym tempie znów się zagraca - ostatnio noszę taką całkiem małą, żebym nie miała gdzie wkładać swoich gratów, nawet nie wiem kiedy urosła mi druga przy boku, w której noszę śniadanie do pracy. No i już nie wiem sama co lepsze jedna duża czy dwie małe, bo zaraz się okaże, że mi jeszcze jedna potrzebna i tak sobie chodzę objuczona...
      buziaki :)

      Usuń
  15. Jestes prawdziwa artystka jesli chodzi o len...Brawo ! A takie raczki skorzane to gdzie mozna dostac ? Ja kupilam kilka sztuk w Marocu (jasna skorka)
    buziaki Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, znalazłam u moim mieście sklep z artykułami kaletniczo-szewskimi i tam takie paseczki znalazłam - surowa, gruba skóra, była też jasna i czarna
      uściski

      Usuń
  16. uwielbiam len i cudne torby :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torby fantastyczne!!!,świetne detale i wykończenie!a zdjęcia też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna torba, fotografie na tle archidiakonskiej zniewalaja, kocham plotno!
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne torby :)Tylko kasy na takie cuda brak...a szkoda bo są świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. Lniany świat... piękny. Pozdrawiam i dołączam do wiernych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest cudowna!

    i ta pani na balkonie- genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i dawno Ciebie nie było, ale za to jak wracasz to prawdziwe wejście smoka;) Super torba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marta te wszystkie szczególiki - nadruk, nit, skórka, fastryga ... coś pięknego :)
    W plenerze prezentuje się cudnie.
    Moja lista marzeń się powiększyła ... kolejny raz !!!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ps. ktoś chyba ostatnio majstruje coś z czasem, to jakaś plaga czy jak ... ciągle go brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super torba i grafika na niej świetna!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Martuś torba jest genialna! jaka ładna modelka na zdjęciach;)
    życzę dużo więcej czasu i doby co by miała więcej godzin kochana:)
    udanego weekendu! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Torby piękne! I jak precyzyjnie wykonane! Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, cudownie wykończone, a co najważniejsze- niemal nieskończenie pojemne:)
    Kiedyś miałam skłonność do zakochiwania się w torebkach po prostu pięknych, najczęściej skórzanych- bez względu na wielkość. Dziś wyznaczniki są dwa- mega rozmiar i wytrzymałość, bo muszę w torbie zmieścić pieluszki, chusteczki, butelki, grzechotki i mnogość innych dzieciowych akcesoriów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne!!! Z wielką niecierpliwością nie mogę doczekać się swojej:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Torba genialna! I te skórzane uszy! Super! Mi też ostatnio brakuje na wszystko czasu... Doba powinna zdecydowanie dłużej trwać!

    OdpowiedzUsuń
  30. Torba jest przepiękna:) W plenerze prezentuje się wspaniale:) A brak czasu...no cóż, też mnie często dopada;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne miejsce dla przepięknych toreb!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Torba jest dopieszczona do perfekcji:) A zdjęcia!!! Martuś, artystka z Ciebie wszechstronna! Pozdrawiam serdecznie! eWa

    OdpowiedzUsuń
  33. skąd ja znam dylemat ten z brakiem czasu - mam wrażenie Marto, że on się kurczy z czasem :)
    serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marta, nádherná kabela .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęękna!!!! A jak precyzyjnie wykończona, jestestem pod OGROMNYM wrażeniem!!!! Brawo, Pozdrawiam Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Torbą już się chwalę o tu :
    http://insideproject8.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ich habe gerade diesen wunderbaren Blog gefunden und mich direkt als Stammleserin angemeldet.

    Nun werde ich mich mal in Ruhe durch die vielen tollen Post lesen.

    LG Grace

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful handbag - looks both Cool and elegant!!!!!
    AS usual a lot of inspiration to Get When I visit You :)
    Tovehugs :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, to jest wielka torba. Mam spojrzał na ciebie, jesteś bardzo mądry :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowna torba - piękna i dopracowana w każdym calu -prawdziwy rarytas :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudna! I torebka i modelka:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Torba z pierwszego zdjęcia -OBŁĘDNA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...