piątek, 28 czerwca 2013

zapraszam do małej patisserie

... takiej parapetowej patisserie ;)
Uszyłam lniane zazdrostki i kiedy zawisły w oknie od razu skojarzyły mi się z francuską ciastkarnią.
Przechodząc przez targ kupiłam wiśnio-czereśnie (bardzo smaczne) i na osłodę, ostatnich zimnych dni upiekłam pyszne, razowe ciasto czekoladowe z TEGO przepisu Doroty, z małą zmianą - użyłam razowej mąki orkiszowej i ciasto udekorowałam wiśniowo-czereśniową frużeliną i surowymi owocami - miały iść do środka ciasta, ale na końcu przepisu doczytałam, że ciasto jest dosyć rzadkie i owoce opadłyby na spód. Pyszota....





 











***

Słodkiego i słonecznego końca tygodnia

Ściskam

Marta

33 komentarze:

  1. Zazdroski prezentują się świetnie a ciasto pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrostka przepiękna, a ciasto aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś zazdrostki wyglądają prześlicznie:))) i wiesz co to ciacho to całe bym zjadła na jednym posiedzeniu:) u mnie świeżutkie dopiero co wyjęte z truskawkami:)
    dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wielką ochotę na truskawki, w ogródku mojej mamy już się skończyły, a te na rynku... szkoda gadać, już 3 razy nacięłam się na nie - sama chemia, plantatorzy jej nie żałują :(

      buziaki

      Usuń
  4. Marta, przepiękne:)
    I wszystko tak idealnie współgra ze sobą:)
    Jakie to kojące kiedy możemy robić zdjęcia chabrom, makom w zachodzącym słońcu...:)
    Pozdrawiam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, jaka szkoda, że bukiety z tych letnich kwiatów łąkowych są takie nietrwałe. W tym roku na swojej działce posiałam trawę i czekam aż się dobrze wzmocni i sypnę na nią nasiona dzikich kwiatów - mam nadzieję, że przyszłego lata będzie piękna łączka,
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia Marto, ciacho wprost czarujące a zazdrostki dodają tajemniczości (też uwielbiam lniane).

    Uściski i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wstać rano i pijąc kawę oglądać widoki za moim oknem, ale wieczorami muszę przysłaniać, bo człowieki lubią z daleka zaglądać, a ja nie lubię być podglądana :))
      uściski

      Usuń
  6. Jak u Ciebie sielsko ...
    I jeszcze ten tort.... czy to nie na moje urodziny ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że na Twoje urodziny - Wszystkiego Najlepszego Kochana :))
      gorące uściski

      Usuń
  7. mhmmmm...pięknie i pyszne!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisienka na torcie... Ale te maki i bławatki - Ty wiesz jak mnie ścisnąć za serducho, oj wiesz :) :) :)
    I lny Twoimi igłami malowane - no bajka Marto ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jakie cisto! O zazdrosce już nawet nie wspomnę :) Piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś serca nie masz... hihihi takie pyszności, toż to można ślinotoku dostać od samego patrzenia ... czekolada i wiśnio - czereśnie - poezja smaku !!!
    Do tego len w Twoim wydaniu i zdjecia polnego kwiecia na deser !!!
    Bajka ... i Tobie Serce udanego :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroska Cudna, a ciasto......ja mam tylko kawe poki co dzisiejszego ranka:)))
    Cudownosic same u Ciebie Droga Marto, jak zwykle!!
    Pieknego weekend zycze:)))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. So delicious and beautiful pictures!
    Love, Carmen

    OdpowiedzUsuń
  13. podzielam miłość do łąk kwitnących ,lnu i ciast ...w takiej mniej więcej kolejności :))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Ciebie, a ciasto w oknie zachęca....
    Do takiego przysmaku pasuje kwiatowa herbata, jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam maki i chabry. Łąki i pola wyglądają niesamowicie o tej porze roku. Twoje zdjęcia to uczta dla oczu, a widok ciacha sprawił, że zaczęło mi burczeć w brzuchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zazdroski :) Pięknie wyglądają w oknie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ uroczo i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko CUDOWNE!
    POZDRAWIAM ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciacho wygląda przepysznie:-))) A zazdrostka bardzo ładna, dużo uroku dają wiązania - jest tak romantycznie z wiązaniami:-)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Marta, stworzyłaś niesamowity klimat.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko! To ciasto wygląda obłędnie!
    I jeszcze te chabry i maki! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Polne kwiaty, dzisiaj wybieram się po bukiet do siebie z nich, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje ciasto wygląda niesamowicie!! Pyszności!
    A zazdrostki faktycznie jak z francuskiej kawiarenki:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam - i ciacho i zazdroski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG this post Is SO Amazing:) beautiful pictures.

    Check out my blog If you want to see a lovely Swedish Country style home:)

    have a wonderful week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne fotki a takie ciacho to bym z chęcią pochłonęła-do kawusi rzecz jasna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...