środa, 14 sierpnia 2013

już po... :(

Czy są tu jeszcze jacyś szczęśliwcy przed wakacjami? Zawsze zostawiam sobie urlop na drugą połowę wakacji i cieszę się, że jeszcze przede mną, ale w końcu kiedyś następuje to "już po" i właśnie zbliża się ten moment. Wróciliśmy właśnie z krótkiego wypadu nad nasze morze, "szybko" zregenerowani, z przebytymi kilometrami wzdłuż plaż, wymasowanymi przez piasek, kamyczki i morską wodę stopami, pełni wspomnień, do następnego razu. Spakowałam swojego nowego torbiszona i ruszyliśmy w drogę.




Czy Wasze wspomnienia też nieco różnią się od tych Waszych pociech? Nasze są takie:










 







Codziennie wychodząc z domu zastawaliśmy na wycieraczce taki widok, w ciągu dnia w tej samej pozycji można go było znaleźć w innych nie mniej dziwacznych miejscach:


oraz odwiedziny tego cudaka gdzie nie wiadomo było gdzie przód a gdzie tył, nasze buty roznosił po całej posesji


Wspomnienia naszych dzieci baaardzo kulinarne, ale jak mogłyby się odbyć wakacje nad morzem bez gofrów?



***

I takiej smakowitej końcówki lata życzę Wszystkim odwiedzającym Moje Pomysły

uściski
Marta

67 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. morze bez gofrów to nie może być morze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia:)I to ze słonecznym sercem i z porannym gosciem na wycieraczce:) Ja jeszcze w stanie przed wakacjami. Oby Twoje wspomnienia i dobre wakacyjne klimaty trwały jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "gość" czuł się jak właściciel włości i nic sobie z przyjezdnych nie robił, karmienie i mizianie przez pensjonariuszy było wpisane w jego prywatnym regulaminie jako obowiązkowe ;)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dobrze się ustawił:) Kochana Marto, a tak poza tym, to u mnie dzisiaj na blogu wystąpił mój piękny fartuch od Ciebie:) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Martuś może i po, ale też przed kolejnymi;)
    cudne fotki! zwłaszcza ta ze złapanym słonkiem i kapturem na głowie:D boska jest!
    ślicznie uchwycone momenty...
    żyj wspomnieniami... to nam zostaje;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, no tak, w zasadzie można już zacząć planować następne, może jakiś jesienny wypad, np. w Bieszczady...

      Usuń
  5. U nas niestety też już końcówka wakacji....
    Piekna wakacyjna fotorelacja .... a zdjęcie z sercem pomysłowe, świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety letnich już koniec, ale tak jak pisze Scraperka, zawsze jest się przed kolejnymi:)
      uściski

      Usuń
  6. Marta u nas też już po wakacjach, ale za rok znów będą. W ślicznym miejscu byliście.......Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze w ciągu roku da się coś uszczknąć dla siebie :) Miejsce było cudne, bez tłumów oby takich więcej,
      Uściski

      Usuń
  7. Na szczęście wspomnienia zostaną z Wami na długo :)
    Ja jestem w trakcie wakacji, więc pewnie należę do szczęśliwców ;)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że szczęściarze z Was - rozkoszujcie się więc tymi chwilami, dużo słonka :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i piękne wspomnienia.
    Nie byłam nad naszym morzem już blisko 20 lat!!! Tęsknię... :(
    Ale zawsze jak wybieram miejsce na wakacyjny wyjazd są to niezmiennie góry. A potem zastanawiam się dlaczego tym razem nie było morze, dlaczego sobie nie odpuściłam... Dziwna jest kobieca natura, mój "połówek" już nawet nie usiłuje mnie zrozumieć ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 20 latach nie poznałabyś tych miejsc gdzie bywałaś, tak wszystko szybko się zmienia - niestety nie zawsze na lepsze, coraz większe tłumy turystów i czasami trudno znaleźć cichy kącik, ale jeszcze bywają takie :)) Za każdym razem zadziwia mnie ogrom i bezkres wody, można się gapić bez końca, może więc następnym razem wybierzesz morze ;)
      uściski

      Usuń
  9. Zapomniałam dodać - kociaczek NIESAMOWITY! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze moje wakacje trwają.
    Przecudnie ujęcia foto.Miło się oglądało.
    Przecudna torba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego wypoczynku, oby trwał i trwał
      kiedyś to urlopy miały 3 tygodnie, gdzie te czasy...

      Usuń
  11. U mnie też wszelkie możliwe urlopy się pokończyły...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne wspomnienia, przesliczne fotki. Ja dzis zaczelam urlop....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę i następna szczęściara ;) udanego wypoczynku, pełnego słońca i cudnych wspomnień
      buziaki

      Usuń
  13. Zdecydowanie wakacje są za krótkie:)W jakich rejonach odpoczywaliście???My morze dopiero we wrześniu odwiedzamy dlatego pytam:)
    No a torbę będzie można zamówić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to, 3 tygodnie to powinno być ustawowe minimum :) Byliśmy na środkowym wybrzeżu - Gąski, pewnie tam jeszcze wrócimy, bo to ostatnie z nielicznych już miejsc nad Bałtykiem bez wielkich tłumów turystów :)
      Torbę oczywiście można zamówić, pisz na maila :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. We wrześniu tłumów nie ma prawie nigdzie:)
      Już napisałam

      Usuń
  14. swietne zdjecia! cudne wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Martuś my też już po ... Twoje wspomnienia zaklęte w tych cudnych kadrach ... bezcenne ... jakie mają wspaniałe kolory - moje ukochane :)
    Pooglądam sobie jeszcze i po rozkoszuję się ...
    Ciepłe pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach widziałam tę Waszą cudną podróż, to dopiero wpomnienia :)
      buziaki

      Usuń
  16. piekne zdjecia, zwierzaki powalajace!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wspomnienia, a kociak po prostu rewelacyjny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kot wymiatał - psiak skakał po nim, a on ze stoickim spokojem to znosił :)

      Usuń
  18. cudowne wspomnienia zatrzymane na pięknych fotografiach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj będę do nich wracać często przez ten czas do następnych wakacji ;)
      uściski

      Usuń
  19. Przepiekne zdjęcia kogut mnie urzekł, kot cudowny, gofry takie smakowite a morze... ach morze... pozdrawiam a w chwili wolnego zapraszam i do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och kogut był cudny, liliputek ale zachowywał się jakby był panem świata ;)
      dziękuję za zaproszenie :)
      uściski

      Usuń
  20. Ja już po ale znowu by się chciało pojechać na wakacje:) Super Wam tam było. Torba ekstra! a mnie naszła ochota na gofra...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och takich wakacji nigdy za dużo ;) ale jeszcze parę gofrów i byłoby mnie więcej ;)
      uściski

      Usuń
  21. Dziękuję, że zajrzałaś i polubiłaś mojego bloga, dzięki temu mogłam zobaczyć twoją stronę, która mnie zachwyca. Piękne zdjęcia i cudowne przedmioty, które tworzysz. Bosko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam u mnie, dziękuję za odwiedziny, rozgość się wygodnie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  22. piękne,piękne,wspomnienia w obiektywie-bardzo mi się podobały bo Twoje zdjęcia oprócz pikseli zawierają jeszcze serce,co nieczęste ,i głowę -co już w ogóle unikatowe.
    Nie chciałabym drażnić ale ja ciągle przed urlopem-moze we wrześniu,może w pażdzierniku..
    ściskam mocno.iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Izku,
      na plaży była super glinka, nie mogliśmy się jej oprzeć :))
      ja po cichu liczę na jeszcze kilka dni jesienią, może się uda ;)
      buziaki

      Usuń
  23. Pięknie, pieknie, pieknie!!! cudna torba, urocze kamyki i ksiezyc w paluszkach, mewa, kociak i psiulek...i te gofry, jak w moich marzeniach, bo ja już jakby mogę tylko pomarzyć o takim wypadzie nad morze :-) pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, marzenia się spełniają, tylko troszkę trzeba pomóc :)
      uściski

      Usuń
  24. Hmmm, ja ich nie miałam od czterech lat i nie wiem, czy w te wakacje dam radę :) :) :)
    cieszę ucho opowieściami i fotografiami z Waszych :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś podaruj sobie choć kilka dni, tak wiesz dla siebie i bez myślenia, że jest coś do nadrobienia, bo zawsze coś jest ;)
      buziaki

      Usuń
    2. darowuję sobie połówki dni w słońcu puki mogę - w wakacje mam zawsze wysyp prac, jesienią w foteliku odpoczywam :)
      Ale prawdą jest, że ostatnio sam mój organizm zaczął wręcz na klęczkach :)))))

      Usuń
  25. piękne wspomnienia wakacji. Moje dopiero się zaczynają ale zdjęć takich pięknych nie będzie, bo generalny remont mieszkania mnie czeka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ale jak już skończysz to się będziesz napawać tym co zdziałałaś - mimo mocy roboty przed Tobą, życzę by obyło się bez niespodzianek i by szło po Twojej myśli :)
      pozdrawiam

      Usuń
  26. Oj jaka piękna torba, dokładnie o jakiej marzyłam :) świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja wciąż przed, ale boję się, że jak tak dalej pójdzie to lato się skończy,a ja się nie zdążę pourlopować ;)
    torba boska - ale wiesz już, że jestem fanką twoich toreb.
    jestem zachwycona zdjęciami. Jak Ci się udało uchwycić tego ptaszora patrzącego prosto w obiektyw?!

    OdpowiedzUsuń
  28. w tym roku wakacji brak, czepiamy sie wolnych dni jak latawców, żeby się choc na troche oderwać od codzienności.
    Piękne zdjęcia, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. och, to okropne... te wakacje tak szybko uciekają

    OdpowiedzUsuń
  30. Kociak przeuroczy! :)
    Niestety, ale czas "pourlopowy" jest najgorszy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Marta, piękna torba!
    Czy jest coś lepszego niż wakacje nad morzem... :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniała fotorelacja, po jej obejrzeniu mam ochotę spakować walizkę i wyjechać nad morze.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne wspomnienia przywieźliście:)

    OdpowiedzUsuń
  34. What lovely pictures! I will definately come back and see what´s happening on your blog. See you soon again! Now I will lokk at your older posts :-) Have a really nice saturday!

    OdpowiedzUsuń
  35. Marta, jakie piękne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniałe zdjęcia o torba bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...