sobota, 14 września 2013

napsoci i ujdzie mu płazem

Pacek (czytaj Pacek) od Paco (czytaj Pako) - bo najmniejszy był z miotu, jest już z nami kilka lat - broniłam się przed trzymaniem zwierząt w mieszkaniu bardzo, ale kiedy już do nas trafił skradł nasze serca. Ja zdeklarowana psiara mam kota. Jeszcze parę lat temu gdyby mi ktoś powiedział... popukałabym się w głowę. I co, po co się zarzekać... Psioczę, że sierść wszędzie, ale cóż wystarczy to jedno spojrzenie i ...






***

Na warsztacie nadal torbiszony, ten z kieszenią na zewnątrz trafi w ręce świeżo upieczonej studentki, mam nadzieję, że się spodoba i że przyjemnie będzie się dźwigało książki.



 






Jeśli masz na taką ochotę, zajrzyj  TUTAJ

***

pozdrawiam słonecznie
Marta

55 komentarzy:

  1. Pacuś jest słodki! Ja też niby psiarą jestem ;)
    Torba szlachetnie wygląda z tymi skórzanymi paskami. Będę ją miała na oku :)
    pozdrawiam i dobrego weekendu życzę
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo psiary kochają wszystkie zwierzęta, w dzieciństwie przygarniałam co zamachało do mnie ogonem ;), nawet gąskę miałam
      buziaki

      Usuń
  2. Torba jest genialna :) A kocur przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torbiszcze zachwycające :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studentka też jest już zachwycona, uff...

      Usuń
  4. A ja, tez zdeklarowana psiara, mam 3 koty...naprawdę nie wiem, jak to się stało...Psa też mamy, biedny rodzynek:) Torby przepiękne, zawsze jak do Ciebie zaglądam nie wiem gdzie oczy podziać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zgoda panuje w tym zwierzyńcu? :)
      pozdrawiam gorąco i zapraszam

      Usuń
  5. Też mam takiego packa:)
    Torba Świetna.
    Czy masz pneumatyczną nitownicę?
    Asia S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nitownicę mam w postaci silnego ramienia :)) - na moje potrzeby wystarcza zwyczajny "zabijak", sprawdza się doskonale :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale słodziak :) a torba jest przepiękna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodziak, ale jak w weekend kiedy mogę się wyspać, budzenie o 6 rano nie jest zabawne :/
      uściski

      Usuń
  7. Przesłodki kocurek! Martuś kolejna torba przepiękna, ja moją uwielbiam i wszędzie ją ze sobą zabieram, nie rozstaję się z nią prawie wcale:)
    Ps w sprawie firanek kiedyś się jeszcze odezwę, niestety znów muszę wybierać pomiędzy rzeczami ważnymi i ważniejszymi:(
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilku, cieszę się, że torb spełnia swoje zadanie, z firaneczkami nie ma problemu, kiedy Ci będzie pasować :)
      buziaki

      Usuń
  8. Pacek jest boski. Szczególnie drugie zdjęcie jest fantastyczne.
    No a torba, jak to torba Marty, rewelacyjna! :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie można go nie kochać :DDDDDDDDD
    Okrutnie jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej cieszy radość dzieci, kochają go z wzajemnością :)

      Usuń
  10. Ja uważam że jeśli ktoś twierdzi iż kotów nie lubi to po prostu jeszcze żadnego nie miał :)
    Torba , jak każda rzecz wykonana przez ciebie Marto boska . Ta świeżo upieczona studentka na pewno zada szyku :)
    Uściski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, zgadzam się z Tobą, jestem tego najlepszym przykładem :))
      Torba jest już u studentki - jest cała happy
      buziaki

      Usuń
  11. Jejku jaki slodziak!!! :**
    Piekne te torby Marteczko- cuda!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami się zastanawiamy jak to możliwe, że taka kulka robi z nami co chce :)
      ściskam

      Usuń
  12. Szkoda, że mamy alergika w domu :/ Kota mamy jedynie dochodzącego na jedzenie ;)
    Torba na pewno będzie się dobrze nosiła, wygląda świetnie! a w zeszyty z Empiku zaopatrzyliśmy się i my będąc w Polce - bardzo mi się spodobała ich szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alergia - to też była nasza wymówka na niemanie kota, ale znaleźliśmy rasę, która nie uczula - bu u kota uczula białko zawarte w ślinie (kot się liże i dlatego jest na sierści), ale syberyjskie mają tego białka bardzo mało i nie daje uczuleń.
      Zeszyty udało nam się kupić z wyprzedaży w Carrefourze, za dużo mniejsze pieniądze. Gabrysia kupiła sobie zapas na parę lat, bo tak jej się spodobały, są piękne.
      uściski

      Usuń
  13. Przekochane zdjecia kociaka , torba rowniez fantastyczna .Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kociak jest fotogeniczny i nie jest kapryśnym modelem, wdzięczy się przed obiektywem jak profesjonalista :D
      dziękuję za wizytę, pozdrawiam

      Usuń
  14. Jak zawsze Marto, Twoje torby świetne! Ja ostatnio eksperymentowałam z transferami na płótnie, ale ciągle coś nie jest do końca tak jak trzeba. Pozdrawiam ciepło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka, ja też próbowałam różnych transferów i efekty nie zadowalały mnie. Na torbach robię szablony (niestety nie mam plotera), wycinam i maluję farbami do tkanin, które utrwala się przez prasowanie,
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Kot przecudny,norweski leśny? pasuje do tych piękności z lnu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pacek to syberyjski kotek, wybraliśmy go bo ta rasa nie uczula, chociaż marzyliśmy o zwykłym dachowców

      Usuń
  16. Kochamy więc psoty kocie wybaczamy :) Torba świetna! pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Pacek jest piekny:) Ja tez mam takiego rudego cudaczka i tez narzekam, ze siersc jest wszedzie.. ale tak jak napisalas - wystarczy jedno spojrzenie i... :) Torba super, zreszta jak wszystkie Twoje rzeczy. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodziaki rozkruszą serce największego twardziela :))
      pozdrawiam

      Usuń
  18. Twój Kocio prawie tak piękny jak moje ;) No dobra... Tak samo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodki kicio;)
    a torba rewelacyjna!
    Miłego dnia Marto;)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wyszedł na drugim zdjęciu:)Torba cudna zresztą jak wszystkie Twoje twory

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiemu słodziakowi można wszystko wybaczyć :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kociaczek kochany! Ja jestem zdecydowaną kociarą i u mnie mieszkają dwa futerkowce :)
    Świetna torba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pacek jest świetny!!!
    Jestem straszną kociarą, także ubóstwiam takie kocie zdjęcia :)
    i znam to uchodzenie płazem :D:D Rychu też zawsze jest bez winy i ..kary :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Marta,
    nádherná taška ..... i kocourek .....Marki

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja koty kocham od zawsze, ale ponieważ mam na nie straszną alergię (podobnie mój syn), to myslałam, ze nigdy nie będzie mi dane mieć kota w domu:P Ale kiedy miesiąc temu na Kalinkach pojawiła się słodka, mrucząca znajda, stało sie jasne, że zrobię wszystko, żeby została z nami. I chyba się uda:) Twój Paco jest przecudny!
    Ściskam Cię Martuś
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie fantastyczne zdjecia Packa, oj chyba tez bym sie w nim zakochala ;)
    Torba wow, bardzo mi sie podoba!!!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja bym tachała książki w takiej:) Pacek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba śliczna, a Pacek przeuroczy-zwłaszcza na drugim zdjęciu!!
    Pozdrowionka**

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki śliczny! Czy Pako jest jakiejś szczególnej rasy? Bo ogon ma niesamowity - troszkę jak norweski leśny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kociara jestem od urodzenia, uwielbiam te psotne futrzaki i nie wyobrażam sobie domu bez kota.
    Wymiziaj więc ode mnie tego łobuza a ja się pozachwycam Twoją piękną torbą.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  31. ale kochay!!!:)) śliczny ten twój kocurek no i ta torebka... wow! :) strasznie mi się podoba:) lecę zajrzeć do sklepiku:* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla takiej torby gotowa byłabym podjąć kolejne studia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pacek normalnie czaruje tym spojrzeniem..:-) Torba piekna! Zdjecia rowniez.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Torba cudna!!!
    Kociorom i psiorom na ogół wszystkie psoty uchodzą płazem :-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się! Pacunio słodki!! Nie dziwię się, że jedno spojrzenie sprawia, że mięknie serce i nogi :)
    Pozdrawiam i dziękuję za obecność!

    OdpowiedzUsuń
  36. Torba jest piękna, ale urzekł mnie całokształt - u Ciebie jest tak przytulnie, jak w domu, zdjęcia z duszą, stwarzasz tutaj magiczny klimat. Z radością będę tu zaglądać.
    P.S Packa, to bym zakochała <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Torba jest obłędna, zresztą tak jak wszystko tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...