niedziela, 29 grudnia 2013

taki grudzień

Różnie już bywało w grudniu, ale tak wiosennej pogody na święta to nie pamiętam. Troszkę brakowało klimatu, ale za to można było wyspacerować zgromadzone tu i ówdzie kalorie :)) Zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa i wierzę, że będziemy jeszcze jej mieli dosyć. Obawiam się tylko o te pączki na drzewach...

Brakuje mi światła dziennego i cieszę się, że już od paru dni po trochu go przybywa. Nie lubię pracować przy sztucznym świetle a już wcale robić zdjęć.


Poduszki na kolejne thonety z grubego zgrzebnego lnu.

 
 
 
 

 

***

 Inne bardzo kształtne krzesełka będą wystrojone w lniane falbany:







 

 





 ***

Korzystajcie ze spacerów, bo kto wie jak długo będziemy się cieszyć taką pogodą, a może by tak postanowienie noworoczne, żeby pobiegać trochę...

 ***

uściski,
Marta
 

54 komentarze:

  1. No mogłoby w końcu popadać, ale tak jak mówisz jeszcze nas zasypie ;) A i bez śniegu niezwykły klimat u Ciebie :))) Ja czekam na An i jak tylko wróci idziemy biegać, dostałam też słuchawki do biegania od Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, takie słuchawki to i mnie musi jakiś spóźniony Mikuś przynieść ;)

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo lubię te Twoje szaro- czarne klimaty. I jaką masz świetną starą miarkę drewnianą no i te kocie łapki ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łapki wpychają się wszędzie, są bardzo ciekawskie a przy okazji psocą ;)

      Usuń
  3. Przepiękne to wszystko Marto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj właśnie mąż mnie ciągnie na bieganie a ja jak ten kanapowiec przeglądam wnętrzarskie pozycje :))) Piękne wszystko co pokazujesz Martuś , pozdrawiam cieplutko ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to korzystaj póki mąż ma ochotę, ja ciągle nie mam z kim pobiegać, sąsiadka mi się wykruszyła na razie, może na wiosnę do mnie wróci :))
      siedzenie na kanapie bardzo kuszące, wiem coś o tym;)

      Usuń
  5. bardzo lubię te twoje lniane ozdoby i dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się bardzo, że nie trafiam w próżnię :) dziękuje:))

      Usuń
  6. Piękne te sukienki dla krzesełek !!! i te falbaniaste i te z motywem stempla ! a już kot jest największą ozdobą tych zdjęć:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, koło Packa faktycznie nie można przejść obojętnie ;))

      Usuń
  7. Same wspaniałości z tego lnu, uwielbiam ten klimat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie troszku brakowało zimowego klimatu, ale nie ma tego złego... sezon spacerowy w pełni :))
    Jaki piękny ten Twój len ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, tak nie do końca były to święta, śnieg jednak robi swoje, nawet choinka mimo, że zwykły świerczek tak nie pachniała jak trzeba, cóż obyśmy wiosną jajek na sankach nie wieźli :))

      Usuń
  9. Mnie też brakowalo białego puchu w święta ale masz rację, częściej można było rozruszac dzięki temu swoje kości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, zdecydowanie spacerowo u nas, straszny ruch na chodnikach się zrobił :))

      Usuń
  10. No ja właśnie chciałabym więcej pobiegać w tym roku ;)
    Myślę, że masz rację co do zimy, też nie wierzę, że nie przyjdzie. U nas w tym roku jest zimniej niż u Was, a tak jeszcze nie było. Dziś rano wszędzie było biało od szronu przy 2'C na plusie - po ostatnich deszczach nie trudno o szron, bo wilgoci wszędzie pełno ;)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, kto jak kto ale Ty koniecznie musisz się wziąć za bieganie :))
      Gabrysia w tym roku bardzo wygląda śniegu, dziwne ... ale niech jej tam, może wyjdzie choć raz na jakieś sanki, chociaż wiesz, nastolatce nie wypada ;)
      uściski

      Usuń
    2. Oj tam nie wypada ;) Wydaje mi się, że im człowiek starszy tym ma większą frajdę z sanek :)))

      Usuń
  11. Pięknie i falbaniaście... mnie też czeka sporo pracy w moich chałupach przy moich gratach. Pogoda nawet mi się podoba, nie tęsknię za śniegiem, choć... jak piszesz jeszcze nie wiadomo co nas czeka. Rok temu święta też były dość ciepłe (przynajmniej u nas w centrum).

    Uściski Marto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj na działce widziałam, że pączki na drzewach i krzewach już się szykują do wiosny, nawet jakieś robaczki wygrzewały się na pniakach, krety robią swoje, więc to podobno nie wróży srogiej zimy
      zobaczymy...

      Usuń
  12. Och, ta kicia mnie rozbraja..:) Cudne te Twoje lny Marto, och, żebym tak mogła jak najszybciej coś takiego mieć u siebie.. na razie wzdycham..:)
    Pozdrawiam ciepło***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kicia rozbrajająca, ale sama wiesz jak to z tymi kiciami bywa ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  13. jak dla mnie to śniegu może już nie być wcale! przynajmniej nie boję się jeździć autkiem :)
    a Twoje lny uwielbiam! marzy mi się takie ubranko z falbanką na moją ławeczkę :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, dla tych co jeżdżą to idealna pogoda, nie muszę wstawać wcześniej, żeby zeskrobać szron z szyb, albo bać się, że akumulator odmówi posłuszeństwa :))
      oby jak najdłużej,
      uściski

      Usuń
  14. Ja to sobie życzę, żeby mi Bosonogą Contessę o 19.00 w 2014r. przywrócili i żeby mi się tak chciało kręcić, jak kręcę do tej pory :))))) Śniegu nie chcę, nawet centymetra, fuj, nie znoszę i już!!!! Ale to światło dzienne też bardzo poproszę :)))
    Ściskam!!!
    P.S. Twoje lniane cuda są boskie!!! jak zwykle, ma się rozumieć, chrum chrum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem życzę Ci spełnienia Twoich życzeń, oby Nowy Rok był szczęśliwy i przynosił same dobre dni :)
      uściski:))

      Usuń
  15. Te poduchy z nadrukiem są przepiękne!!!!!
    Do siego roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wzajemnie Myszko, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roczku :)

      Usuń
  16. Mnie też brakowało klimatu,do ostatniej chwili miałam nadzieje,że spadnie śnieg,ale jak pomyślę,że znowu będzie trzeba limerykami zime odwoływać,to aż mam dreszcze;))
    Poduchy na krzesła piękne i jedne i drugie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taki troszkę niedosyt został, ale lepsze to niż śniegi w kwietniu ;)
      buziaki przesyłam

      Usuń
  17. Marteczko, no nie wiem... z tym bieganiem będzie ciężko. ;)
    Mnie też brakuje światła. Może być zimno, ale niech będzie jasno. Wtedy zupełnie inaczej rozpoczyna się kazdy dzień.
    Dużo słońca za oknem i w sercu Ci życzę! ♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ciężko, ciężko z tym bieganiem...
      ja to muszę się zacząć więcej ruszać, bo mój kręgosłup się o to upomina ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  18. bardzo pięknie u Ciebie. A rzeczy które robisz wow

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2014 !
    Życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Notable web site, Impressive feedback that I can tackle. I am moving forward and may apply to my present job as a cat sitter, which could be very fulfilling, however I must additional grow expand. london cattery
    browser online games

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely photos ... what a cute cat !
    Happy New Year !
    Sylvia

    OdpowiedzUsuń
  22. Splendido il tuo blog. complimenti!

    OdpowiedzUsuń
  23. MArtuniu ...ależ piekne te okrągłe!!!!!!!Cudne!!!

    A zimy podobno ma nie być cały styczeń !:(To świeże wieści od mego męża,który od dwóch tygodni całuje swoje nowe narty i w nich prawie śpi i co wieczór modli sie o śnieg :):):)...ale chyba słabo się modli:):):)

    Do bani taka wiosenna zima!!!:(

    Ale lniane cuda cudne ,i love!!!!!

    Ściskam Cię kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  24. uuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmm..........

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba się powtarzam, uwielbiam Twoje zdjęcia! Wszystkiego dobrego w 2014 roku!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for sharing - I love your pictures! Greetings to you Iris

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne kubraczki na krzesła!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przed-du-dne! wprost te wdzianka na krzesła, mam ochotę je przez monitor wziąć :-) prześliczne, wszystko mnie w nich urzeka, forma prosta, a jednak ozdobna (nie wiem czy to normalne tak opisywać :P), no ale są wprost idealne jak na mój gust - urocze ale nie przesłodzone :) wielka klasa!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...