sobota, 15 lutego 2014

Dla Lukrecji i Karmeli

Witam po długiej przerwie. Wasze tak tak liczne odwiedziny utwierdzają  mnie w przekonaniu, że poniższy apel trafi prosto tam gdzie trzeba - DO SERC DOBRYCH LUDZI:



 "Nasze córki bliźniaczki  Lukrecja i Karmela Jarockie mają dwa lata. Urodziły się jako wcześniaki w trzydziestym tygodniu ciąży. Przed ukończeniem roku pediatra oznajmił, że obie mają wzmożone napięcie
czterokończynowe. Od tego czasu prowadzimy rehabilitację.
Lukrecja jest w gorszej sytuacji, napięcie mięśniowe jest silniejsze (nie może chodzić), ma mózgowe porażenia dziecięce oraz wadę serca. Obie dziewczynki mają wadę wzroku wymagającą leczenia. Dzieci potrzebują bardzo intensywnej rehabilitacji, która pomoże im przywrócić sprawność. Niestety rehabilitacja, którą zapewnia NFZ jest niewystarczająca, dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o przekazanie 1% podatku na zajęcia, sprzęt i turnusy rehabilitacyjne.Według lekarzy i rehabilitantów nasze córki mają duży potencjał i szansę na normalne życie.Wierzymy, że dzięki Państwa pomocy uda nam się zebrać potrzebną ilość pieniędzy na rehabilitację naszych dzieci. Z góry dziękujemy za okazaną pomoc i otwarte serca.



PRZEKAŻ 1% PODATKU
Na rachunek dziewczynek prowadzony przez Fundację Dzieciom
 „Zdążyć z Pomocą”
Dane potrzebne do PIT
1. KRS: 0000037904
2.W rubryce „Informacje uzupełniające – cel 1%” należy wpisać:
22816 Lukrecja i Karmela Jarockie Lublin

Serdecznie dziękujemy za pomoc
Karolina i Paweł rodzice Lukrecji i Karmeli"

 ***
Te dwie słodkie bliźniaczki to córeczki mojej przyjaciółki. Dziewczynki potrzebują wsparcia, każdy z nas może pomóc poprzez wpłatę bezpośrednio na konto fundacji albo poprzez rozliczenie 1% podatku.

Poniżej link do strony fundacji "Zdążyć z Pomocą":
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą"  


***

 Nad czym obecnie spędzam czas?

robię mopa?

plotę dredy?

gotuję spaghetti?


pokażę niebawem :)

ściskam Was mocno i życzę słonecznej niedzieli,

Marta
 

 

8 komentarzy:

  1. śliczne dziewczynki :)
    Ciekawe co wyczarujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Dear,
    once again: Beautiful.
    Take care
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Marto:) niestety obiecałam już ten procent innej super dziewczynce ...ale może popytam wśród znajomych ..może ktoś się znajdzie :)pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  4. sama zbieram 1 % dla mojego Huberta :)
    ja wiem: powiążesz i na drutach lub grubym szydełku coś wydziergasz... pewne jest że to będzie coś szarego!!!
    miłego dalszego weekendu :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój jeden procent przekazuję na mojego chrześniaka, który też wymaga rehabilitacji, ale wierzę, że Twój apel poruszy wiele serc. Jestem ciekawa co ty tam teraz tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dziewczynki i jakie imiona mają piękne :)
    oby udało się jak najwięcej uzbierać !!!
    Oj widzę Marta, ze będzie się u Ciebie cudnie działo ...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuś kochana jesteś, że robisz takiego posta... mój 1% też już obiecany córeczce koleżanki, która urodziła się z rozszczepieniem warg.
    ciekawa jestem co ładnego stworzyłaś:* buziaki i miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutne to jest, że aż tyle dzieci musi szukać % na pomoc medyczną. Troszkę inaczej powinno wszystko wyglądać... Ja niestety nie rozliczam się w Polsce, mam jednak nadzieję, że sporo procent dziewczynki uzbierają :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...