wtorek, 11 marca 2014

no chyba w końcu przyszła...

... oj narzekałam ostatnio, że jej u nas nie widać, ale już nie będę, jest pięknie :) Wraz z wiosną chce się zmian, otwieramy szeroko okna, wpuszczamy światło i oddychamy pełną piersią. Jest dobrze...
I aby nie zapeszyć, na razie po cichu donoszę, że ptaki powróciły, ale tss... czekam na nocne koncerty.
Chyba już czas żeby garderobę przewrócić do góry nogami, upchać z tyłu szaf te ciężkie, grube i już niechciane kurtki, szale, rękawice i zacząć wyciągać coś lżejszego.
Na parapecie się zazieleniło, wzeszło co nieco i chyba przez to wiosenne oszołomienie przy okazji porządków, zamiast wodą, świeżo wzeszły tymianek i cząber potraktowałam płynem do mycia okien - przeżył cząber. Tymianek do ponownego wysiewu :( 

Wiosna, czas na zmianę torby...














 




 
 



 Lniane torby w nowych odsłonach.

***


Słońca życzę i miłych wiosny początków 

Marta

77 komentarzy:

  1. Świetne torby -czy można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te już mają swoje "ramiona" do zawiśnięcia, ale można zamówić:) pisz na maila

      Usuń
  2. o mamma! jakie piękne!!!!
    black denim ♥

    p.s. niech Ci głośno koncertują:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denim zawsze na czasie, chociaż w typografii :)
      Koncerty chyba się szykują, bo już przymiarki są;)
      ściskam

      Usuń
  3. Alez piekne te torby:) CUDOWNOSCI!!! Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) torebek nigdy za dużo, ale i tak zawsze wraca się do jakiejś swojej ulubionej:)

      Usuń
  4. Marta te detale, skóra, nity, nadruki - jesteś Mistrzem ... Mistrzynią !!
    Są perfekcyjne :)
    O tak dziś było czuć wiosnę, bardzo to przyjemne, oj bardzo ...
    Dobrego wiosennego tygodnia :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diabeł tkwi w szczegółach, takie małe dopełnienia całości:)
      Cieszę się na tę wiosnę jak dziecko, dosyć tej szarości - chociaż tak ją obie lubimy ;)

      Usuń
  5. Good Morning Marta,
    I love your blog and your things you make. The new bags are so elegant and noble! Such a diligent work.
    Congratulations
    All the best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What a morning bird you are :) Thank you for your visit and so nice comment :)
      xoxo

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. a jakie wygodne, zrobiłam też dla siebie ale oczywiście zostałam ogołocona przez koleżankę :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło to słyszeć, zawsze przed rozpoczęciem pracy chociaż zawsze zarysowany projekt jest to zastanawiam się jak wyjdzie :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, że będą dobrze i długo służyć :)

      Usuń
  9. są świetne :)))
    ps. może kiedyś się zgłoszę
    pozdrawiam słonecznie & miłego!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam, wzajemnie słońca, słońca, słońca :)

      Usuń
  10. wciąż nie mogę wyjść z podziwu !!! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste jest piękne, zwykły len w połączeniu ze skórą to dobre połączenie
      uściski

      Usuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem. Tak pięknie i dokładnie wykonane, przemyślane. Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w głowie masa pomysłów na następne, detale dużo robią, a właśnie mi się kończą te wyjątkowe nity i mam problem ze znalezieniem czegoś w tym stylu, bywają ale tylko takie do jeansów a te się nie nadają :(
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Rewelacyjne...po prostu doskonałe!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, cieszę się bardzo, że przypadły do gustu. Te wszystkie komentarze...

      Usuń
  13. Marta... jak wiosna to zawsze przyjemniej ;-). Moja babcia mawiała zawsze : byle do wiosny; jak zimę przeżyję to i wiosnę, lato, jesień ( i zmarła zimą więc ja wierzę, że coś w tym jest ;-))...Twoje zwiastuny wiosny ( czytaj torby) są doskonałe . Serdecznie pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystkie pory roku, zimę również, oby trochę więcej słońca było, może być -30, ale brak słońca przez parę tygodni daje się odczuć. Wystarczy, że wyjdzie choć na trochę a od razu inaczej funkcjonuję i widzę, że inni również.
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  14. Marta slonce dodaje nam zawsz sil....Twoje torby sa sliczne , zagladam do sklepu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam meteopatką, ale czas leci i organizm zaczyna chyba pomału odczuwać ;)

      Usuń
  15. Przepraszam , myslalam ze masz sklep internetowy ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. czyli warto było ślęczeć nad maszyną? :)

      Usuń
  17. piękne wszystkie aż chciałoby się taka mieć!
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaga, ja też chciałabym, ale co sobie uszyję to zaraz ktoś mi wydrze: "a ty sobie zrobisz drugą", o i znowu jestem bez ;)
      buziaki

      Usuń
  18. Wspaniałe torby, denim the best :-)
    Pozdrowionka wiosenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta denim bardzo spodobała się mojej siostrzenicy :)
      słoneczka życzę

      Usuń
  19. Martuś wszystkie są przepiękne! nie wiedziałabym którą wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, jak kobieta ma za duży wybór to mężczyźni muszą uzbroić się w cierpliwość ;)
      buziaki

      Usuń
  20. ech, te torby... wzdycham... cudne

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. a w głowie następne pomysły :)
      pozdrawiam

      Usuń
  22. CU*CU*CU*CUDOWNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę Cię, aż taaak :))
      buziaki

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. dziękuję za przemiły wpis,
      udanego weekendu :)

      Usuń
  24. Nádhera !!!! Překrásné tašky !!!! Marki

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym był kobietą to właśnie taki byłby mój styl. Co tu dużo pisać, jesteś mistrzynią w tym co robisz a na dodatek masz wyrafinowany gust.

    Pozdrawiam serdecznie
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Mistrzu, mów mi tak jeszcze:))
      uściski

      Usuń
  26. Torby są po prostu genialne! A tych szali i kurtek, to ja bym jeszcze ich nie chowała. W końcu marzec, to bardzo kapryśny miesiąc...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak dzisiejszy dzień pokazuje, zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa;) ale to pewnie jej ostatnie podrygi, zapewne będę czekać z niecierpliwością na następną ;)
      uściski

      Usuń
  27. Piękne torby!
    Pozdrawiam,
    J:0)

    OdpowiedzUsuń
  28. Torby są przepiękne! Wszystko mi się u Ciebie podoba. len wraca do łask :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. prześliczne te torby, niesamowite :) zresztą jak wszystko co tworzysz- już długo Cię obserwuje, ale jakoś nie było okazji się przedstawić :) dzisiaj przy tych torbach musiałam się zatrzymać :) zapraszam, też do mnie :)

    chyba zamówię taką torbę, tylko tyle pięknych wzorów, że nie wiadomo co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. witaj wiosną :) lubię twój lniany styl ,i tak sobie wymyśliłam, że zgłoszę się do Ciebie po przepiśnik w takim właśnie orygialnym stylu ...ale to za jakiś czas ,bo teraz inne ważne wydatki ...no ale pod jabłonką będzie dużo lnu ,więc będę się zgłaszać do Ciebie i do Gosi z Lnianego domu :) uwielbiam Wasze prace....całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. torba mega wypas, Ty zmieniasz a ja nie mam czasu sobie od dwóch lat at uszyć... masakra, u mnie wszystkie zioła przetrwały a tymianek został zamordowany przez oregano wiec w tym roku wysiewam go solo z dala od tego żarłocznego ziela ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne torby !!!!! A ten kobiecy dodatek to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spokojnych i radosnych Świąt! Niech to będzie szczególny czas dla Ciebie i Twojej rodziny! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  35. Marto, piękne! wręcz idealne !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczne!!! już o takiej marzę... ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...