niedziela, 4 maja 2014

Numer ma znaczenie...

od pierwszych chwil. Przychodzimy na świat pod jakąś datą - czyli numer, jesteśmy od razu ważeni, mierzeni - kolejne numery, nadają nam pesel, mieszkamy pod numerem,  numer w dzienniku szkolnym...






 

Po co te wszystkie numery? Że niby porządek, wiemy gdzie, co, jak, kiedy, ile...
 

... lubimy układać, bo lubimy wiedzieć gdzie co się znajduje, bo tak jest łatwiej, bo tak jest prościej...







ale czasami lubimy też wrzucić bez ładu i składu...


No i niech ktoś powie, że numer nie rządzi ;)


Mną bardzo, zwłaszcza ten pędzący na tarczy zegara. 
Dlatego mnie ostatnio tak niewiele, obiecuję poprawę. Dziękuję, że jesteście ze mną, że zaglądacie...

Ściskam Was mocno,
Marta




58 komentarzy:

  1. Okładeczki są super. Len pod każda postacią mnie zachwyca a Twoje pomysły na jego wykorzystanie zawsze zwiększają moja listę marzeń.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki bardzo się przydają i super wygląda zestaw zeszytów czy notesów w takich samych okładkach, od razu mniej chaosu:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Jaki fajny post:) Cztery dni wolnego, każdy po 24 godziny a i tak czasu nie starczyło na wszystko co zaplanowałam...może dlatego, że powiedziałam "zegarom stop" i trochę wypoczywałam leniwie?...
    Ostatnia fotka mnie rozbawiła - numery rządzą światem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdecydowanie za krótkie te długie weekendy ;) ja też nie ze wszystkimi planami się wyrobiłam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. nawet ja jestem :)
    Nie ma Cie , bo pewnie piękne rzeczy ZNÓW tworzysz - sił, Martuniu Droga na to wszstko i coraz cieplejszej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko Ty też zagoniona i mniej Cię w sieci, ale nie dziwię się, o tej porze roku pracy całe mnóstwo :)
      uściski

      Usuń
  4. Przez ten weekend widziałam w pewnym zamku zegar bez wskazówek .... od razu nam wyjaśniono,że kiedyś służba musiała być na zawołanie non stop, nie patrząc czy to dzien czy noc .... i dlatego nie powinna była odmierzac czasu ....
    Jeden zegar, kilka liczb a daje do myślenia, zastanowienia się, przystopowania .... mimo,że liczby,zwłaszcza w twoim wykonaniu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami mam wrażenie, że moje zegary też pozbawiono wskazówek ;)

      Usuń
  5. To prawda też już do tego doszłam, że numery, pesele, piny, kody.... ale cyferki uwielbiam :)) Boskie rzeczy znów wytworzyłaś.

    Uściski Marto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pracy też głównie cyferkami się zajmuję, pełno ich w moim życiu, ech...

      Usuń
  6. Cudowne twory, jestem zachwycona. Od pewnego czasu mną również rządzą numery te z okrągłej tarczy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię numery w takich postaciach - jako dekory :) Twoje są fantastyczne :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelka typografia mile widziana, mam nadzieję, ze tak zostanie, bo bardzo fajnie wygląda we wnętrzach ale też na ciuszkach,
      uściski przesyłam z Kaliny :)

      Usuń
  8. kiedyś przyjdę i poproszę Cię o przepiśnik, czy jak go tam zwą ...bo te twoje zeszyty do jabłonki pasują jak ulał ..no innych sobie pod nią nie wyobrażam !!!! buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w przepiśniku same jabłeczniki w różnych postaci - uwielbiam :))

      Usuń
    2. ja serniki wielbię ,ale moje dziecko uważa, że nie ma lepszego ciacha nad jabłecznik !!!!!

      Usuń
  9. Nie umiem się nie zachwycić Twoimi pracami . Są proste i urzekające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Len jest sam w sobie piękny, im prościej tym lepiej ;)

      Usuń
  10. Jakie piękne...jestem oczarowana... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię liczb... ale cyferki tak ;) Po przeczytaniu posta od razu mam ochotę zrobić porządek w szufladach biurka, ciekawe dlaczego? ;)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, nie taki był zamiar :)), w moich szufladach panuje zazwyczaj: put as you wish :))

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia a te pojemniczki i notesy-przecudne!!!!Czy ty to sama produkujesz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tak jakoś wyszło, że sama :))
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Piękne są te pojemniki z numerkami! :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelkich skrytek, pojemników i pudełek nigdy za dużo :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. numerki można wszędzie umieścić, fartuchy, ściereczki i co tam jeszcze do głowy przyjdzie ...

      Usuń
  15. Od jakiegoś czasu planuję ujednolicic pojemniki na półkach w craftroomie i właśnie chce takie proste, surowe pojemniczki jak u Ciebie.Co prawda nie wiem cy zrobilabym numerki czy cos innego ale jakbys czytała w moich myślach.No i dodatek skóry bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam,ABily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam dodawać skórę do lnu, ten jej zapach - kiedyś pachniały tak buty skórzane, torebki, teraz tego nie czuję nawet w sklepie. Kiedy się już dorobię własnego kąta craftowego to też planuję porządny regał a na nim pojemniki w jednym stylu... się rozmarzyłam ;)

      Usuń
  16. śliczne ponumerowane twoje liane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pojemnik nr 3 podoba mi się najbardziej ;)
    Życzę Ci więcej wolnego czasu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Twoje życzenie się spełniło, nie dosyć, że czasu mam jak na lekarstwo, to jeszcze pędzi jak szalony, tydzień mija nie wiadomo kiedy. Wcześniej pocieszałam się, że na emeryturze odpocznę, ale rząd już ma wobec mojego wolnego inne plany ;)

      Usuń
  18. "Po to twój z kapciami worek ma naszyty muchomorek, byś kierował się z tym workiem do wieszaczka z muchomorkiem. W życiu liczy się porządek" - śpiewa pan Bukartyk :) Oj, tak tak... Uporządkowanie, ponumerowanie, sklasyfikowanie to nasza nieustanna walka z chaosem.
    Rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żebyś wiedziała... ciekawe, że porządek robi się z takim trudem i tak długo to trwa a bałagan w mgnieniu oka :))

      Usuń
    2. I choć w bałaganie jest więcej dramaturgii, to chętnie ustawiłabym sobie te cudne szare pudełka, które pokazałaś, w swoim regale :) A zegarem jestem zachwycona!

      Usuń
  19. hihihihihi cudne te nowe wytworki !!! i mnie ostatnio jakoś mniej .. numerki uciekają mi przez palce :(( Ściskam mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj uciekają...i im człowiek bardziej się spręża w nadziei, że będzie miał więcej tego czasu, okazuje się, że jest wręcz odwrotnie,
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  20. Ja tam numery lubię:)) Piękne rzeczy wykombinowałaś i foty jak zawsze cudne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Marta, ale się stęskniłam za Twoim lnem !!!
    Zdjęcia fantastyczne i jakie cudeńka na nich ... te numerowane pudełeczka z uchwytami ze skóry - bajka !!!
    Pięknego tygodnia Serce :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo brakuje spotkań z Wami, czasami mi się zdarzy szybka przebieżka po blogach, nawet nie zdążę się nasycić i nacieszyć. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni :))
      Ciesze się, że zaglądasz,
      ściskam

      Usuń
  22. Jestem pod wrażeniem tych cudnych rzeczy. Chętnie przygarnęłabym do siebie co nie co...
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ma być "co nieco"

      Usuń
    2. zapraszam, rozgość się :)

      Usuń
  23. Wszystko piękne, ale pojemniki mnie po prostu zachwyciły :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi słyszeć :)
      pozdrawiam

      Usuń
  24. Cudne okładki i pojemniki wszelakie :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. będę wracać, notorycznie ;p
    piękne przedmioty wyczarowałaś :))))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ufff...no wreszcie jestes Kochana!!
    Martuniu ...kazesz nam usychac z tesknoty?!?!
    Niegdy wiecej:)

    Sciskam Cie cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Martuś wspaniałe są te twoje notesy! jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wszystko wygląda! Uwielbiam mieć wszystko poukładane i w porządku więc to idealne dla mnie! :)
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  29. wow wow i jeszcze raz wow!!! Martuś cuda takie tworzysz, że brak mi słów! piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...