piątek, 25 lipca 2014

piątek, piąteczek...

jest ktoś kto nie lubi tego dnia? Po ciężkim tygodniu, uwieeelbiammmm... to nic, że z pewnością będzie pracowity. Ale w weekend mam czas na inne sprawy, inne prace i może chociaż odrobinę leniuchowania, zobaczymy.

A tymczasem...












Torba w pasy i inne rzeczy dostępne są na Dawanda w nowym sklepie

***

Właśnie rozpoczął się Carnaval Sztuk-Mistrzów, który potrwa do niedzieli - będzie się działo, więc jeśli nie macie planów na weekend warto odwiedzić Lublin w tym czasie.





zapraszam i zapewniam moc wrażeń :)

uściski,

Marta



36 komentarzy:

  1. Torby obledne:) Pozdrawiam i zycze cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, był cudny, szkoda, że już się kończy :)

      Usuń
  2. Nawet mój pięciolatek lubi piątek, choćby dlatego że w ten dzień do przedszkola można pójść z własną zabawką hihi
    ale tak poważnie, to mimo, że wieczorem padam po całym tygodniu to psychicznie odpoczywam...

    torby do zakochania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, od małego przyzwyczajani jesteśmy do tego kieratu;)

      Usuń
  3. Każdy, każdy, każdy...! Jade w nasze ogrody....! Zaraz...!
    Torba boska! Rozwijasz się, o Pani, przecudnie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piątek, wtedy bezkarnie odpoczywam :) Torba w pasy świetna!
    miłego weekendu
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ważne, żeby chociaż 5 minut w ciągu dnia dla siebie wygospodarować ;)
      udanego tygodnia zatem

      Usuń
  5. Jak zawsze na najwyższym poziomie - piękne torby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak mogę ;)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. no u nikogo nie spotka się takich pomysłów na len jak te twoje :)))) a na sztuki bym z chęcią pojechała ale a. popsuł mi się aparat (a bym nie zniesła takich cudów nie uwiecznić ) ..b.mam zagrypione dziecko i chyba na mnie przełazi ...brrr ...no to w kwestii planów weekendowych mam pozamiatane :)))))))ale TY wypoczywaj !!!!!!buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi z powodu choróbska, mam nadzieję, że rozeszło się po kościach,
      sztuki już się skończyły, było kolorowo, zabawnie, zachwycająco...
      zapraszam w przyszłym roku :)

      Usuń
  7. Cudowne torby, jestem zachwycona, a o festiwalu słyszałam w Teleexpresie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przyjechać latem do Lublina, jest mnóstwo różnych imprez i każda dobra :)

      Usuń
  8. Świetne torby, buźka mi się do nich śmieje. Masz wspaniałe pomysły, a realizacja tylko dopełnia ich oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała ta torba,zachwycam się i zachwycam :-)
    Mam dobre wspomnienia z Lublina o dziwo :-)
    Pozdrowionka serdeczne ślę

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna rewelacyjna rzecz spod Twojej ręki :)
    Piątki bardzo lubię :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! torby piękne....ta szara w pasy jest totalna!pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. piątunio.... dla mnie najczęściej oznacza, że po nim nastąpi "sobotka" a ja i tak pognam do pracy ;-)
    Super Twoje siaty :) a ten festiwal jeeeeeeej.... fantastyczny!!

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, beautiful bags! I see you have a shop on Dawanda too :)
    Cute cat :)
    have a nice weekend!
    Duni

    OdpowiedzUsuń
  15. Te Twoje torby są nieziemskie :)

    przyłączam się do zaproszenia do Lublina:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba bajeczna!!!!!!!!!!!!!!! Normalnie zakochać się można!!!! ps a Lublin wciąż przede mną - ale festiwal może i za rok skusi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful pictures! Wonderful work! But you know: I'm a fan since month!
    Thank you so much for your visit! It's great to have you around!
    All my best from Austria and a happy happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje torby wspaniałe! Nic innego nie wymyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hallo Marta. Ganz schick finde ich deine Taschen.
    Schönen Sonnatg und liebe GRÜße Jana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nr 134 podróżuje już po świecie ze swoją nową zachwyconą właścicielką :-)))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie cierpię piątków,ale pewnie jestem w tym odosobniona:)
    Torba urocza,a napis mnie zachwycił! Wspaniałe impezy Was czekają,zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności
    Buziole z Francji
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają Twoje torby i nie tylko. Takie wszystko wysmakowane i starannie wykonane. Prezentacja i zdjęcia super!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Martuś te torby .... CUDNE !!!!
    Tak jak Ty ten len ze skórą łączysz, te metalowe nity .... ech majstersztyk !!!!
    IDEALNE !!!
    Lublin to piękne miasto, kiedyś bywaliśmy regularnie ... oj przydałoby się odwiedzić znajome miejsca :)
    Niezapomnianych wrażeń życzę i buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne Martuniu ...wszystko!!!A moje lny leżą odłogiem u Ciebie ,ale juz po wakacjach wróce na ziemie!!!!!!!!!!!:)
    I sie odezwe kochana!!

    Sciskam Cie ciepło!!
    W LUblinie cudnie ...az kusi ,zeby tam byc!!A to tak daleko :(:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Len, który przejdzie przez Twoje rączki zyskuje kilkakrotnie więcej i urody i klasy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...