niedziela, 24 sierpnia 2014

Prawie introligator ;)

Gdy kolega poprosił mnie o oprawienie starych wydań dzieł mistrzów, miałam obawy czy udźwignę ten ciężar. Ale myślę, że fajnie byłoby mieć całą biblioteczkę tomiszczy w takiej lub podobnej wersji. Jak myślicie?





Jako niespodziankę zaprojektowałam ekslibris i umieściłam na wewnętrznym skrzydle okładki - MA od pierwszych imion małżonki kolegi i jego, Na Zielonym Wzgórzu, bo właśnie na takim mieszkają. 
Mam nadzieję, że się spodoba i wtedy będą mogli umieszczać go we wszystkich swoich książkach.






***

Lektury szkolne oprawione to teraz czas na zeszyty. Tym razem w wersji klasycznej z czarnym grzbietem, jedne w wersji z gumką inne bez. Można je opatrzyć w dowolny nadruk, a chętni znajdą je TUTAJ w promocji.






Zeszyty trzeba w czymś do szkoły nosić. Poniżej kilka nowych propozycji:







***

I tym sposobem dotarliśmy do końcówki wakacji. Ja nie wiem kiedy minęły, a szczególnie urlop. Czy macie podobne odczucia? Pozostaje mi liczyć na piękną złotą jesień, bo czuję niedosyt:)

***

Pozdrawiam Was serdecznie

Marta

64 komentarze:

  1. Jesteś mistrzynią, nic dodać nic ująć. Tyle razy chciałam ujednolicić grzbiety książek w swojej bibliotece i nie pomyślałam nawet o czymś takim. Ileż pracy musiało to kosztować, taka perfekcja, przemyślany każdy detal. Nie mogę wyjść z podziwu dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze kombinuję z książkami żeby jakoś wyglądały w moich monochromatycznych wnętrzach, część obłożyłam w biały i szary papier, ale w sieci można cudne aranżacje książkowe znaleźć - do wyboru do koloru.
      Dziękuję, że wpadłaś :)

      Usuń
  2. czas mija z prędkością zadziwiającą !!! I ja czuję niedosyt , choć nie przepadam za latem to mineło mi wyjątkowo szybko ..
    Książeczki wyglądają cudownie i te zeszyty .. bajka ... a chce się do szkoły :))) Pozdrowionka Martuś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczególną miłośniczką upałów nie jestem, ale w wakacje jest nieco luźniej, wiesz - nie trzeba dzieci dowozić, przywozić, robić raniutko stosu kanapek itd...
      ściskam

      Usuń
  3. Jak dla mnie bomba :) Ja swoje oprawiłam w papier z nadrukiem. Wyglądają dobrze, ale te Twoje biją je na głowę :) Pozdrawiam http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich skromnych progach, już lecę z rewizytą:))

      Usuń
  4. Martuś chyba wszystkim te wakacje tak minęły jakby mrugnięcie powieką ;)))
    Te książki .... MAJSTERSZTYK !!!!
    Zresztą tak jak wszystko co robisz .... popatrzę sobie jeszcze na zdjęcia i oczy nacieszę, bo buzia się sama do nich śmieje :)
    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, mnie tak cały rok minął nie wiadomo kiedy ;)
      ściskam cieplutko

      Usuń
  5. Marto! szczęka mi opadła - takie to piękne wszystko :) Ach.. biblioteczka pełna takich woluminów musi wyglądać obłędnie!
    Zachwycasz nieustająco :)

    Pozdrawiam - sąsiadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana, och taka biblioteczka, albo chociażby regalik byłby super, może kiedyś się zawezmę, zaprę, zepnę w sobie i machnę taki komplecik ;)
      ściskam

      Usuń
  6. REWELACJA!!!! Wszystko wykonane po mistrzowsku!!!! Pięknie ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki wielgaśne, mam nadzieję, że znajomym również się spodoba :)

      Usuń
  7. Oprawa książek wspaniała, a mnie zachwyciły też torby...są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z moim torbiszonem się nie rozstaję, biegam z nią do pracy, sklepu, biblioteki...
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Jestem po prostu zauroczona. Ksiazki sa piekne! Przypomnialam sobie, ze mam takie , lniane okladki na wydanych wiele lat temu ksiazkach Buncha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż wyszukuje różne stare perełki, często okładki są w opłakanym stanie, więc czekają na swoją kolej, oj będzie przy nich roboty :))
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Marteczko, tak długo Cię nie było, ale jesteś usprawiedliwiona! Przepiękna robota! Książki oprawione w len i z ex librisem... naprawdę nikt by się nie powstydził takich w swojej bibliotece.
    Świetne prace. Wszystkie! Jestem Twoją fanką.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mało mnie i tu i u Was, często wpadam nie zostawiając śladu po sobie, bo czas goni. Ale chociaż oczy nacieszę. Ach... mam nadzieję, że to się zmieni.
      Twoje ostatnie kubeczki kawowe to po prostu miodzio, uwielbiam je :))
      ściskam

      Usuń
  10. Przepięknie oprawione książki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, wyglądają pięknie i będą cieszyć oko jeszcze parę lat
    Ależ Ty jesteś wszechzdolna w tym lnie :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba matką wynalazku jak mawiają :) Okładki pewnie jakiś czas posłużą, a na pewno będą chronić wysłużone już nieco oprawy książek.
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Boziu, te książki są PIĘKNE!! jej, gdyby tę moją bibliotekę całą tak oprawić... A torby - cóż, każda kolejna piękniejsza od poprzedniej... zakochać się można we wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło matko aż tak? cieszę się, bo pracy przy nich trochę było :)

      Usuń
  13. Piekne ksiazki i torby tez fantastyczne. Caly czas mnie zadziwiasz! Co z tego lnu jeszcze zrobisz? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) kto to wie co do tej głowy jeszcze się przyplącze, często miewam natłok pomysłów, ale pamięć ulotna i jak nie zdążę zanotować, narysować, gdzieś przepada, ale dobrze, że choć troszkę uda się zmaterializować :))
      pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Jak pięknie te książki wyglądają! Nic tylko czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ładnie wydane książki, aż przyjemniej się taką czyta, więc cieszę się, że tym starociom choć trochę udało się zatrzymać czas :)

      Usuń
  15. Super! Bardzo mi się podoba pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety mam podobne odczucia...wakacji jest zdecydowanie za mało...chociaż jak tak na to patrzeć cały rok też śmignął mi niesamowicie szybko ;-). Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności. Pięknego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, kurczę jakby się tak jakoś cudownie dało troszkę zwolnić te trybiki pędzące, byłoby super - ale znając nas te wolne przebiegi szybko zostałyby zapełnione przez jakieś kolejne zajęcia :))
      pozdrawiam

      Usuń
  17. Bardzo spodobał mi się pomysł oprawy książek. Świetne są też torby,ja bym taką nosiła np. na zakupy.Bardzo podobają mi się. Pozdrawiam.Kasia-mazurskie pasje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regalik z książkami oprawionymi w len wyglądałby na prawdę fajnie, część można wyhaftować nićmi - to byłyby cenne woluminy :)
      pozdrawiam

      Usuń
  18. I dziwny ten sierpień, taki zimny...
    Książki pięknie oprawione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejszy ranek był naprawdę jesienny, pewnie czas wybrać się na grzyby :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. Pięknie! Cudne te okładki, a torby? Majstersztyk! Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, miło słyszeć od koleżanki "po igle" :))
      pozdrawiam

      Usuń
  20. Pięknie to wykombinowałaś i jeszcze piękniej wyszło!
    Już dwie, tak oprawione książki wyglądają cudnie a co dopiero gdy byłoby ich więcej...:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... cały regalik...
      się rozmarzyłam :))
      ściskam

      Usuń
  21. Za każdym razem, gdy u Ciebie pojawi się coś nowego zachwycam się pomysłem, wykonaniem, starannoscią. Jesteś Mistrzynią Lnu! :))
    Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuję, że czasu brakuje na realizację wszystkich pomysłów jakie zaświtają w głowinie :))) jedne lepsze drugie takie sobie, ale czasem się uda :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. zawsze zaskakujesz :) jesteś bardzo zdolna!!! piękne te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje starania nie trafiają w próżnię. Dziękuję pięknie za przemiły komentarz:)

      Usuń
  23. cuuuuuudne torby!!!ze juz nie wspomne o okładkach.Jestes mistrzynią;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko wymiata, Torby i zeszyty boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Que buena idea para forrar libros, me encantan tus bolsos!!!! te felicito.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresita, hola bienvenidos a mi página web, gracias por el comentario :)

      Usuń
  26. Książki to dla mnie ważny element domu, a do tego jeśli ktoś ma je tak pięknie oprawione to przysłowiowe czapki z głów...

    OdpowiedzUsuń
  27. Okładki niesamowite! Torby świetne, szkoda, że lato się kończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja bardzo żałuję, że to już końcówka, dlatego liczę, że jesień troszkę je przełuży.
      pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Uwielbiam otaczać się pięknymi rzeczami, przebywać wśród takich to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko wyszło świetnie. Jesteś lepsza od introligatora :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna robota! Chciałabym mieć swój exlibris, od dawna o tym myślę.
    Torby bardzo stylowe, wszystko zachwyca :)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Sprostałaś! Na 200%! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pięknie tworzysz. W dodatku bardzo sobie cenię naturalne tkaniny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Rewelacyjnie oprawione książki :) A torby tak świetne, że mogłabym wrócić do szkoły. Widać, ze wykonanie świetne, paski mocne - super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacyjne okładki, torby też świetne :)
    Twoje rękodzieło bardzo przemawia do mnie, jest takie jakie lubię - eko i natural :)
    Rozgoszczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boże, jak ja bym chciała mieć tak oprawione książki <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna robota. :) Długo naszukałem się odpowiedniego miejsca we Wrocławiu by zrealizować odpowiednie zamówienie. Ostatecznie okazało się, że blisko mnie znajduje się http://www.reprotechnika.pl/introligatornia.html. Czy ktoś może wykonywał u nich nadruki na CD i może się wypowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...