niedziela, 31 sierpnia 2014

Troszkę orientalnie

Nowy len - siateczka w naturalnym kolorze, od razu skojarzyła mi się z oazą na pustyni i pięknymi namiotami i tkaninami powiewającymi na wietrze. To, że lato już u schyłku nie przeszkodziło mi w uszyciu tych zasłon z orientalnymi elementami - z fantazyjnie wyciętym niby lambrekinem i chwostami z przędzy lnianej. Już od dawna tupały mi po głowie.

















Asysta cały czas obecna, inaczej się nie da...




 ***



Dobrego, oby jeszcze letniego tygodnia,

Marta


37 komentarzy:

  1. Piękne są, w ogóle len to piękna tkanina. Zdjęcia urzekają :) Pozdrawiam http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam len już urzeka ... zdolna i kreatywna z ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och żebyś wiedziała, ta naturalna siateczka jest w rzeczywistości bardzo ładna, jej przędza ma delikatny połysk jak włosy...

      Usuń
  3. Przesliczny len a jako zaslony bd sprawdzal sie rewelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear Marta,
    fantastic as always. Your posts are every single time a high light for me!
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. who's talking? I always admire in your pics :)
      hugs

      Usuń
  5. Piękna tkanina i kolor jej jest piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalny, niebarwiony, taki jak lubię :)

      Usuń
  6. Pięknie... uwielbiam len, u mnie też wkrótce trochę Orientu :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam te Twoje klimaty, czekamy zatem :)

      Usuń
  7. Jesteś LNIANĄ CZARODZIEJKĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś jak zawsze zachwycasz... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. Twój kot ma z Tobą rajskie życie. Pewnie wdzięczny jest za te wszystkie frędzle i nitki wiszące... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czego ja nie mogę powiedzieć mieszkając z nim pod jednym dachem, czasem mi wskoczy w sam środek roboty, bo myśli, że to taka zabawa :)) ale nie potrafię się na niego gniewać :)

      Usuń
  10. Kocie spojrzenie mówi wszystko... cudownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. aż żałuję, że pójdą dalej :)
      ściskam

      Usuń
  12. Niezmiennie się nimi zachwycam. Są piękne. Marzą mi się takie zasłony, ale póki co to nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu pokazalas caly Twoj talent , co potrafisz zrobic z lnem...brawo Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Martuś są cudowne .... takie lekkie, delikatne .... te chwosty- bajka !!!
    Udanego tygodnia życzę Serce :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomieszczenie od razu nabrało innego charakteru, bardzo fajnie wyglądają te zasłony :) Widać, że kociak również jest zadowolony z takiego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne!!! Podziwiam, bo ja z kotem na pewno nic bym nie zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lniana Dziewczynka
    nic dodać, nic ująć....cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Asysta jest tak piękna, że pasuje do Twoich cudowności, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne, chyba się do Ciebie zgłoszę o uszycie na moje okna, bo coś sama zabrać się nie mogę. No i wiedzy oraz praktyki nie mam. A Ty jesteś Mistrzunio! :))
    Pozdrawiam ciepło
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze obłędnie!!!
    No i zdjęcia przepiękne... idealne... zwłaszcza te ostatnie:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam len, a szczegiólnie w Twoim wydaniu :-)
    Fajna taka asysta :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny ten len - takie cuda można wyczarować! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,
    Dziękuje za Twój wpis na moim blogu, bardzo się cieszę, że mam polską czytelniczkę. Moja synowa jest Polką i chętnie pomaga mi w tłumaczeniu na polski. Zerknęłam dziś na Twój blog i bardzo mi się podoba to, co zobaczyłam.

    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

    Jeśli będziesz miała ciekawe wpisy na swoim blogu, które mnie zainteresują, z pewnością najpierw poproszę moją synową, więc może to trochę potrwać, zanim otrzymasz mój komentarz.

    Póki co, pozdrawiam serdecznie.
    Trzymaj się,
    Eva

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...