piątek, 5 września 2014

aby nie zapeszyć...

ale chyba piękny weekend nam się szykuje. Jutro praca na działce, cały ogrom pracy, pewnie nie zrobię tyle ile zaplanowałam, zobaczymy... a wieczorem koncert, i to jaki, ktoś pamięta taką legendę jak Omega? Nie? A czy ktoś zna jakiś kawałek po węgiersku? Tak, wszyscy znają tylko ten jeden: "Dziewczyna o perłowych włosach". Przynajmniej mnie nasuwa się tylko ten utwór jeśli jest mowa o węgierskiej piosence :)) Jeśli nie macie planów na jutro to warto się wybrać - TUTAJ znajdziecie program Europejskiego Festiwalu Smaku. A koncert poprowadzi Piotr Baron. Nie mogę się doczekać. Wejścia na wszystkie koncerty i imprezy bezpłatne. Warto skorzystać :)

***

A tak poza tym? się szyje...












***

udanego weekendowania,

ściskam

Marta

24 komentarze:

  1. Ojojoj, materiał to istna biżuteria ;)) aż mi ślinka pociekła na jego widok, Omegę pamiętam a jakże, ale tylko z tej jednej piosenki, my jutro do pracy foty pstrykać idziemy na spotkaniu Mojego mieszkania z blogerkami :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie cudne rolety!!!

    ja także tylko "dziewczynę' kojarzę:)
    miłych wrażeń życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale atrakcji w Lublinie na weekend! Ja się zapewne nie wybiorę, bo w planach mam dopiero koniec września na lubelskie wypady. Życzę udanej zabawy!
    Roletka cudna, od dawna o takiej marzę :-). Nawet próbowałam kiedyś coś podobnego uszyć, ale mi nie wyszło. Nie miałam cierpliwości do zrobienia kokardek ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna,delikatna roleta.Wspaniała uczta w Lublinie.Zapraszam do mnie na Festiwal Trzech Kultur już 19 września zacznie się.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytwór Twoich rąk to zawsze coś wyjątkowego. Czekam więc niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację większość z nas kojarzy tylko tą piosenkę, ale za to jaka piękna !
    To co tworzysz Kochana zawsze jest wyjątkowe i jak zawsze przepięknie chwytasz chwile .... sobie jeszcze pooglądam :)
    Miłego weekendu , buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to Twojego bloga bezustannie oglądam z podziwem...
    Buziole z cieplutkiej Francji

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne dzieła wychodzą spod Twoich rąk;-)podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łuuuuu kochana.... idziesz na Omegę, toż to jeszcze żyje???!!!! No no... ciekawe atrakcje i jeszcze z Baronem na czele. Faktycznie cudownie ostatnio, ciepło, słonecznie i tak trochę jak późne lato....

    Uściski Marto

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za dołączenie do moich obserwatorów. Chcę odwzajemnić, ale nie mogę. Może za jakiś czas mi się uda. Piękne rzeczy tworzysz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace, cudowny blog. Fajnie, że Cię znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę kochana, że tu jakieś cuda wyczyniasz ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mnie dawno nie było mnie w sieci i tym samym u Ciebie. Tyle pięknych rzeczy potworzyłaś. Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Precioso trabajo, muy delicado. Gracias por visitar y seguir mi blog, ya soy tu seguidora nº 663. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, Marta. Thank you for following me. Your blog has such beautiful photographs, fabrics and creations. xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wizytę u mnie . Piękne rzeczy tworzysz , zostaję na stałe i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj jaka ładna! Widzę ją w moim kuchennym oknie :)
    Chciałabym zobaczyć więcej :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł z oknem - bardzo fajny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj:) Dziś odkryłam Twój blog:) Jest przepięknie.....dziękuję za inspiracje, Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności, jak zwykle.
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...