niedziela, 7 grudnia 2014

PURE PASSION MAGAZINE

Moi Drodzy, kiedy Ewa zdradziła co zamierza, wiedziałam, że efekt będzie nietuzinkowy. Nie myliłam się i nie mogłam się doczekać. Zaparzcie sobie kawę, usiądźcie wygodnie i rozkoszujcie się pierwszym numerem

PURE PASSION MAGAZINE:



Cieszę się ogromnie, że mogłam mieć w nim swój mały udział, ale jeszcze bardziej, z tego, że zobaczyłam moje prace z innej perspektywy, oczami Ewy, z jej estetyką i wyczuciem stylu. 
Ewa, Mikołajko! Dziękuję bardzo:)
























 ***


Kochani udanych Mikołajek

xoxo

Marta


17 komentarzy:

  1. ojej ,ojej ,już nogami przebieram ..już mi się podoba !!!!!! przepraszam dłużej nie mogę rozmawiać, bo lecę oglądać :)) buziole !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi tez wiedziałam moje poduchy przewijają się w głębi a na lnianym obrusie leży pies :)
    Gratulacje Marto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia.. nie martw sie.. Lola to bardzo czysty pies.. inaczej nie miałaby prawa wstepu na obrus ;)

      Usuń
    2. Nie no co Ty... przecież obrus wrócił do mnie w nienaruszonym stanie :)

      Usuń
  3. To najlepszy magazyn jaki do tej pory widziałam!
    Gratuluję Martuś!!!! Twoje piękne prace zasłużyły, by się tam pojawić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta no wiedziałam kiedy zobaczyłam te lny, że to Twoja sprawka :)
    CUDNE !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na magazyn czekałam z niecierpliwoscia bo tez maiałam w nim, udział :D twoje lny piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam magazyn. Jest bardzo ciekawy,gratuluję,że Twoje prace tam się ukazały.Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Marta,
    another wonderful post with fantastic works and pictures!
    Have a happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny jest ten magazyn! rewelacja! ile tam zostało włożonej pracy!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie! Nic tylko wskoczyć pod taką kołderkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję , magazyn zapowiada się ciekawie . Muszę bliżej się z nim zapoznać. Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak słów! Przepiękny!!! ;) buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe poduchy, wprowadzają niezwykły nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie :) Wszystko prezentowało się pięknie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...