środa, 29 kwietnia 2015

bo liczy się wnętrze...

szczególnie to u drugiego człowieka, dla mnie to bardzo ważne...
Ale nie o tym chciałam. Lubię ładne, ciekawe, a nawet ekscentryczne podszewki w ubraniach i torebkach. Czasem bywają ciekawsze od tego co widoczne na pierwszy rzut oka :) Chcąc jednak kupić ciekawą tkaninę podszewkową można zedrzeć buty w pogoni za nią od sklepu do sklepu, chociaż dzisiaj to zedrzeć chyba klawiaturę... Dlatego wymyśliłam sobie, że w ostatnio robionych torbach podszewki ozdobię naszytymi paseczkami - prosto, skromnie, a jednak przyciągają oko. Jak myślicie?





 


 












Dziękuję za uwagę :)


Marta

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po trzykroć tak! Podszewka niejako jest tylko dla mnie- taki mój mały estetyczny sekret. Z lekka ukazując się od czasu do czasu- intryguje. Stanowi ostatni akord potwierdzający idealne wykończenie- nie tylko na zewnątrz...
    Pięknie prezentuje się ten łapacz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwustronnie piękna torba :))) pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się,prosto,a zarazem elegancko. Bardzo mi się podoba. Piękne torebki:) Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, bardzo elegancka i zgadzam się, że podszewka to coś dla właścicielki :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marto :))
    uwielbiam Twoje prace :))
    pozdrawiam i miłej majówki
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam prace wykonane z dbałością o detal,czy to torebki, ubrania czy ładnie podany posiłek:) Podoba mi sie Twoja Boho torba aczkolwiek nie umieszczałabym na niej tego napisu, sam rysunek i zawieszka mówia same za siebie;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie bomba!Oby jak najwięcej takich podszewek!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czeka sie na Twoj wpis i czeka, ale zawsze warto, uwielbiam Twoje prace, nie uwierzysz, ale napawaja mnie spokojem i rownowaga, czesto tego mi trzeba:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Śliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysokogatunkowa, dobrze dobrana podszewka jest pięknym dopełnieniem każdej torebki.
    Marta, jak zwykle stworzyłaś cudo. Piękna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torba, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te detale sprawiają, że każda rzecz, która wychodzi z Twoich rąk jest wyjątkowa !!

    OdpowiedzUsuń
  15. This is amazing!! Beautiful <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...