środa, 26 sierpnia 2015

Przeleżały parę wieków w klasztornej szafie... początek dobrej historii? No prawie ;)
Miały być rustykalne, surowe, prymitywne, niedoskonałe. Woreczki na klamerki, lawendę czy inne skarby uszyłam ze zgrzebnego lnu, poddałam zabiegom postarzającym. Wystarczająco w stylu vintage?

















dostępne w sklepiku Meis Ideis



***
Umęczeni upałami? Ja w pewnej chwili miałam dosyć, nie prędko zatęsknię za latem:) 
Z utęsknieniem czekam na jesienne mgły...

***

do następnego napisania

Marta

22 komentarze:

  1. Cudne, chcialabym takie:) Czy przesylka zagraniczna wchodzi w gre? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka zagraniczna też jest możliwa, napisz do mnie na maila:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak myślisz? cieszę się:)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. kocham lato i jakoś nie spieszno mi do jesieni :) woreczki super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chybya troszkę Cię ominęły te najgorsze upały, w Lublinie do wczoraj były niemiłosierne :)
      pozdrawiam,

      Usuń
  4. Dear Marta,
    great! But you know, I always love your ideas and products! Absolutely adorable.
    Happy days and thank you for sharing
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  5. D O S K O N A Ł E !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marto, u Ciebie zawsze UCZTA!
    Pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, bo osoba, która je sobie wymarzyła też jest zadowolona:)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe bardzo ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no cudne są !!!!!! Pozdrowionka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, efekt osiągnięty w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wykorzystanie historycznych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marto jak ja uwielbiam Twoje twory!!!
    marzy mi się taka stara ściereczka na chleb :)
    w wolnej chwili zajrzyj do mnie to się przekonasz o co mi chodzi :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybyś napisała, że naprawdę przeleżały wieki w klasztornej szafie, to uwierzyłabym od razu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Martuś kochana,całe wieki nie wchodziłam na blogi,dziś przez chwilkę wracam do starych zwyczajów :)) Zakochałam się w Twoich workach i mam pytanie.Czy nie będziesz miała nic przeciwko,żebym zrobiła sobie coś w tym stylu do swojej kuchni?Nie chcę kopiować Twoich pomysłów bez Twojej wyraźnej zgody ;) Oczywiście,dodając gdziekolwiek zdjęcia,będę pisała,że to wg Twojego pomysłu.Buziam i zapraszam na kawkę,tym razem w innym domku :* :* :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...