niedziela, 6 września 2015

Lniano, a jakżeby inaczej...











 







***

Cieszę się z tego ochłodzenia, łatwiej będzie się skupić, organizować się z pracą, szkołą dzieci, zajęciami dodatkowymi, zebraniami  i wszystkimi spawami, aż do następnego lata... 
Chyba wszyscy rodzice dzieci w wieku szkolnym odczuwają to samo - powrót do szkoły. W sensie organizacyjnym. Cały rytm mam wrażenie, jest dyktowany zajęciami dzieciaków. A może się mylę, może to tylko moje odczucia? Chociaż ostatnio kolega z ulgą stwierdził, że w tym roku skończył szkołę (dzieci poszły właśnie na studia) i wyraźnie to odczuł. Chyba też bym tak chciała...


***

ściskam gorąco
Marta


10 komentarzy:

  1. Piękne jak zawsze wszystkie lniane stwory :-)
    Co do organizacji, znam to doskonale,mam w domciu szóstoklasistę :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Len moja miłość! A te lenonki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż nie jestem fanką toreb, ta podoba mi się wyjątkowo, a ten zeszyt przepiękny! Podziwiam!
    Czas śmignie i zanim się obejrzysz dzieciaki będą zdawać maturę i wybierać studia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jednej strony Marto rozumiem Cię, choć poniekąd mam TO już za sobą, bo córka studiuje, a syn jeszcze w tym roku - uczeń sam się organizuje. Z drugiej strony czasem tęsknię za tornistrami i kapciami w lnianym worku;). Pozdrawiam Cię serdecznie. viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie mylisz się, w końcu większość naszego życia w jakiś sposób podporządkowana jest dzieciakom :)
    Mnie jedynie cieszy to, że w spokoju mogę popracować tych 8 godzin, a nie jak w czasie wakacji 3-4 ;-)
    Poza tym pewnie jak wszyscy rodzice, gonię w piętkę.

    Lny jak zwykle mega, a w tej torbie, w środku widzę jakiś smaczek ;-)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dzieła. Len nie ma sobie równych!
    I ja cieszę się z ochłodzenia. Upał odbiera siłę do działania i na dłuższą metę mocno dokucza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy stworzyłaś. A co do roku szkolnego,też mam takie wrażenie,że wszystko muszę podporządkować do planu dnia dzieci. Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę magiczne i klimatyczne są te Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...