piątek, 23 października 2015

O czym marzy każdy chłopak, facet? No o kultowym motorze, nie znam takiego który by go nie chciał...

Motor tej marki jest na szczycie listy mojego chłopaka



Jako młody chłopak miał Junaka, którego renowację i remont silnika zrobił sam w wannie mojej teściowej (tak, w wannie, nie wiem jak to przeżyła), i którym nie zdążył się nacieszyć, bo motor skradziono...
Teraz części motorowych używa do innych celów:





Traktor też gdzieś był na tej liście, więc chociaż siedzisko (ursus, zetor - ktoś wie?)



















Siedzisko musi przejść jeszcze trochę zabiegów (chociaż w tej wersji też mi się podoba, ale gdzież takiego zardzewialca w domu trzymać), dostać jakieś pasujące kończyny i pewnie będzie służył przy biurku, albo jako stojak pod kwiatek:)) - cii, nie mówiłam tego głośno.


***

pozdrawiam serdecznie

Marta



13 komentarzy:

  1. Za kazdym razem wzdycham z zachwytu widzac Twoje lniane dziela.
    Gratuluje pomyslow i wykonania.
    (czy te cudowne nadruki robione sa recznie czy masz jakas magiczna maszynke???)
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadruki robione są ręcznie, do tych mniej skomplikowanych szablony robię sama, do tych z większą ilością detali również sama, ale przy szablonach wspomagam się ploterem znajomego :)

      Usuń
  2. Marta, za każdym razem jak widzę twoje szyciowe cuda to wbija mnie w fotel,znaczy się kanapę ;p Len jest takim specyficznym materiałem,ma tyle w sobie uroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że w fotel a nie w twardy stołek ;) Ale tak, len jest bardzo wdzięczny w pracach i ten bardziej szlachetny i ten całkiem zgrzebny - trzeba tylko mieć pomysł na niego :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. no boskie, nic dodać, nic ująć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak? nie no chyba przesadziłaś ;)
      ściskam

      Usuń
  4. Każdy Twój nowy pomysł to dzieło sztuki! Podziwiam Cię za oryginalność i doskonałość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta każda rzecz, która wychodzi z Twoich rąk to MAJSTERSZTYK !!!
    Uwielbiam ♥
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi coś w tym jest, mojemy się marzy typu chopper ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga rewelacyjne prace!!! Zainspirowałaś mnie. Siedzisko jest idealne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I am here by chance cause i was looking for online learning. Your post is informative and interesting as well. Thanks keep it up.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  9. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...