niedziela, 22 listopada 2015

Mikołajkowe giveaway

Dużymi krokami zbliża się czas wręczania prezentów, który tak lubimy. Chcąc wykorzystać najbliższą z nich, przygotowałam dla Was okazję by zostać obdarowanym wykonanym przeze mnie mikołajkowym upominkiem - kalendarzem na rok 2016 ubranym w lnianą okładkę oraz małą niespodzianką. Zapraszam do pozostawiania komentarzy pod postem, a 6 grudnia Mikołaj uśmiechnie się do jednej (jednego) z Was. 



Jeśli ktoś ma ochotę inne kalendarze, dostępne są w moim sklepiku na Dawanda: 










Czekam na Was do 6 grudnia



***

przesyłam uściski

Marta

38 komentarzy:

  1. Oj, chętnie. Może w końcu szczęście się do mnie uśmiechnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim klimacie. Takie naturalne! Nie odmówiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... robią wrażenie, w takim "stroju" ... mocno zakotwiczam się w kolejce wszystkimi kończynami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takim kalendarzem każdy dzień w 2016 roku będzie szczególny, więc bardzo go chcę

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne dla mnie :) Nie odważę się nie spróbować szczęścia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Chciałabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kalendarz. Marzy mi się takie cudo do zapisywania ważnych rzeczy w 2016 roku.
    Pozdrawiam
    Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowy
    Zapisuję się ☺
    Pozdrawiam Agnieszka
    Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała... :) bo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe notesy! Dlatego nie mogę przejść obok obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie dobry rok. Piękne i oryginalne. Mam o czym marzyć :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja miłość do zeszytów jest wielka, dlatego nie umiem przejść obojętnie wobec takiego zaproszenia do pięknego naturalnie eleganckiego zeszytu z liternictwem tej super fajnej pisanej czcionki :-) Kocham ją !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne! Ogromnie doceniam wszelkie rękodzieło, zwłaszcza polskie, ponieważ sama wiem, jak ciężki to kawałek chleba. Ale przy okazji jaki przyjemny, jaki piękny, pobudzający kreatywność i wyobraźnię, no i - wbrew pozorom - jak bardzo pomaga zorganizować dobrze czas! :) Przepiękne są Twoje kalendarze! Posiadać taki to szczęście. A dostać od Ciebie w prezencie - zaszczyt.
    Dziękuję za tę szansę!
    Uściski przesyłam! kaś

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przygarnełabym taki kalendarz. Na pewno milej robi sięw nim zapiski:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam się do zachwytów. I cicho liczę na odrobinę szczęścia.
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka okazja! Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Nie da się nie skorzystać z takiej okazji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę spróbować, bo kalendarze są cudowne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały prezent... i ja dołączam do kolejki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Martuś , i ja grzecznie ustawiam się w ogonku po tak piękny prezent :) Już zaczęłam się rozglądać za nowym kalendarzem a nuż może się uda wygrać :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne! Spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny, pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. Kalendarz na nowy rok bardzo mi się przyda aby zapisywać każdy dzień w moim maluszkiem więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapitalne te kalendarze, uwielbiam len i wszystkie Twoje wytwory, a nóż widelec może się uda ?
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kalendarze są czadowe:)Kiedyś już wygrałam u Ciebie torbę,więc mało prawdopodobne,żeby mi się znowu udało,ale co tam,i tak sie zapisuję:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo eleganckie i jak zwykle jak każda Pani praca wyjątkowe. Naprawdę jestem wielką fanką Pani prac. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Milá Marto, zkusím štěstí v tvé giveaway ♥ obal se mi velmi líbí !! Iva

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej piękne! chętnie przygarnę :)) , byłabym szczęściarą .ale czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kalendarz piękny więc i ja ustawię się w kolejce. Sylwia.
    szyper_s@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ah, jaki wspaniały! Czekam z nadzieją na losowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdziwa pasja jest dla mnie największą inspiracją - podziwiam, szanuję i gratuluję Pani wszystkiego co Pani ma:)
    serdecznie pozdrawiam:)Monik

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki kalendarz to jest gratka wiec ja rowniez ustawiam sie w kolejce! A noz szczescie dopisze;) Pozdrowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna perfekcja wykonania - jak zawsze. Za każdym razem oglądam z ogromnym podziwem. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani Marto, przepiękne kalendarze, we wszystkich produktach jest subtelność, to marzenie otaczać się przedmiotami wykonanymi z pasją. Dołączam do lnianych fanów:)
    pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for the post and great tips. Even I also think that hard work is the most important aspect of getting success.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...