niedziela, 6 grudnia 2015

Uśmiech Mikołaja

Witam serdecznie, w ten przyjemny i magiczny dzień, gdy wszystkie dzieci powinny być szczęśliwe i mam nadzieję, że wszystkie są.
U mnie obiecany uśmiech Mikołaja idzie do Miss Chic, a wraz z uśmiechem kalendarz i paczuszka niespodzianka - gratuluję!!!  I proszę o kontakt z danymi do wysyłki.

***

Tymczasem u mnie takie tam wypieki:



























***

Jak przygotowania świąteczne, standardowo na niedoczasie?
Wiedziałam ;) Obyśmy tylko w tej gonitwie znalazły trochę radości.
Udanego tygodnia Kochane.


Marta

12 komentarzy:

  1. Die sind ja richtig toll. Sehr gelungen... Lg Gitta

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze to nie dać się zwariować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Jak wszystko z pod Twoich rączek, len, kształt i te zapięcie, razem wszystko do schrupania ! Wypieki palce lizać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to chyba tworzysz w manufakturze Świętego Mikołaja ;) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyrosły te wypieki.Podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dziękuję ślicznie za zabawę , już odpisałam na twego maila ;) Już nie mogę się doczekać przesyłeczki od Mikołaja ;) Pozdrawiam serdecznie i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, perfekcyjnie wykonane prace! Zazdroszczę umiejętności szycia. Pozdrawiam w ten gorący przedświąteczny czas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw się, ja też jestem jeszcze bardzo daleko od przygotowań przedświątecznych :)

    Piec za bardzo nie umiem, ani szyć, ale Twoje "lniane wypieki" baaaardzo mi się podobają! Pierwszy raz jestem u Ciebie, więc się trochę rozgoszczę ;)
    Pozdrawiam
    www.bajkowydworekwlesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. EXTRA sakiewki. Ja lubie takie gadżety... Zawsze mi się przydają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...