poniedziałek, 14 grudnia 2015

Z wypiekami świątecznymi w ciemnym lesie

ale już widzę światełko w tunelu. Planuję od jutra poważnie zająć się tematem:) Gabrysia obiecała pomoc, więc pójdzie nam jak z płatka. Gdy dzisiaj zobaczyłam to piękne pierniczenie u mojej sąsiadki Elle to mi się wstyd zrobiło, że u mnie jeszcze nic, zupełnie nic :/ Ale, co tam, nadrobimy.
A w Waszych kuchniach już unoszą się te cudne zapachy?

***

Ostatnio specjalizowałam się w postarzaniu, robieniu starych dziur i łat. 
A tak wyglądają moje ostatnie wypieki, zgrzebne fartuchy i kalendarze z monogramami:





























***

Biegnę poszperać w przepisach, spisać listę zakupów, zaplanować front robót...

Z pierniczkowym pozdrowieniem

Marta

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. taka vintage? nie jesteś sama w tym upodobaniu:)

      Usuń
  2. Kochana! jestem pewna, że szybko nadrobicie i Twoje/Wasze pierniczki będą cudowne - w końcu Ty artystyczna dusza jesteś i zdolności manualne posiadasz, że ho-ho :)
    Lniane cuda znowu stworzyłaś!

    Dziękuję za dobre słowo i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te Twoje pierniczki to czuję tu na moim końcu Kaliny:)) Ja mam nadzieję, że nic niespodziewanego nic nam nie wyskoczy i wszystko pójdzie zgodnie z planem,
      buziaki

      Usuń
  3. Tradycyjnie wybieram przepis na szybkie pierniki :)
    Podoba mi się pierwszy fartuch z kieszeniami z falbaną. Musiałabym mieć jednak z korpusem bo w kuchni idę na całość ;)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym Cię ujrzeć w ferworze walki, przycupnęłabym gdzieś w kąciku i napawała się tym widokiem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Strój odpowiedni - wszystkie wypieki się udadzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby :) ale ja mam tu takich wymiataczy, że pochłaniają wszystko co im wpadnie, więc bez obaw, że coś się zmarnuje ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Super....Uwielbiam len....Kaki kalendarz to marzenie...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Super....Uwielbiam len....Kaki kalendarz to marzenie...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanie to wygląda:). Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj przydałby mi się taki fartuch...:-) Cudne rzeczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rzeczy widzę na twoim blogu. Wszystko w dobrym guście i precyzyjnie wykonane.
    Gratuluję !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Marto! Życzę Ci wesołych świąt. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta, jakie piekne fartuszki)

    Ja sie za pieczenie biore jutro. Makowca i piernika. Ciasteczka juz sa.

    Wesolych i zdrowych Swiat zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych i rodzinnych Świąt !
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful Pictures...like your Blog very mutch....
    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  15. Marta te fartuszki - len z jeansem IDEALNE !!!
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda!!!! I jeansowy mi się podoba, ale ten pierwszy z falbanką jest po prostu genialny!!! Ależ mi się podoba! Marta, pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Marta, bardzo piękne fartuszki, ten s falbanami jest naprawdę cudowny !!!! Pozdrawiam serdecznie .... Marki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...