niedziela, 24 kwietnia 2016

Sukienki na wiosnę

Różne były Wasze domysły odnośnie ostatniego wpisu. A były to elementy, które szyłam do lnianych sukienek midi na krzesła. Wcześniej zdarzało mi się szyć powiedzmy "spódniczki" a tym razem były to sukienki, zakrywające niemal całość. Stół z takimi krzesłami z pewnością będzie wyglądał świątecznie i uroczyście.











 






***

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom od pewnego czasu można mnie obserwować również na instagramie - TUTAJ, zapewne niektórym będzie łatwiej tam zaglądać, zapraszam serdecznie:)


***

Marta


7 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie sukieneczki! Kiedyś szyłam pokrowce na krzesła do kuchni. Były w kateczkę i z falbanką... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ....a jak dopracowane.... podziwiam :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) to było TO co pokazywałaś wcześniej w zajawce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szykowne sukienki z moich ulubionych lnów :-)
    Wspaniale się prezentują.
    Jestem jak zwykle również pod wrażeniem cudnych zdjęć.
    Pozdrowionka cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonane! Takie sukienki marzą mi się na moje krzesła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pokrowce! Ale jeszcze bardziej zachwyciły mnie zdjęcia - ulotne i magiczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :) Trudno było się domyślić, bo nie było widać skali :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...