poniedziałek, 6 czerwca 2016

odkurzam pajęczyny

Czas najwyższy, bo blog niedługo pokryje się warstwą kurzu i obrośnie pajęczyną...
Dziękuję, że mimo mojej nieobecności bywacie :)
Przyznam też, że łatwiej jest mi pojawiać się na IG i od niedawna na FB. Zachęcam do śledzenia.


***





















Ostatnio czas poświęcałam na ręczne pikowanie "terapeutycznych" lnianych poduszek i pledu. Ostatnie moje odkrycie - głaskanie pikowanych poduszek uspokaja, ale też uzależnia, tarmoszenie frędzli przy lnianym pledzie wciąga :))


***

Lato zbliża się wielkimi krokami, czy jesteście gotowi na jego nadejście, plany poczynione? U mnie jak zwykle wielka niewiadoma, decyzje podejmujemy zazwyczaj w ostatniej chwili. Jak do tej pory ta metoda się sprawdza.

pozdrawiam słonecznie,

Marta


8 komentarzy:

  1. Idealne!!! ❤ wcale się nie dziwię głaskaniu :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduszki i pled... warto poczekać, wśród tych pajęczyn, na Ciebie. :) Planów na lato, oprócz takich, że pracujemy, a urlop we wrześniu, brak. Co, gdzie, jak i kiedy? Spontanicznie. Uściski! Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ha! Też głaskam poduszki! A te Twoje są tak piękne, że można by się zagłaskać na śmierć! Muszę spróbować tego ręcznego pikowania, bo wygląda bardzo szlachetnie. A jeśli masz chwilę - zapraszam na Powoluśku na małą rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te Twoje rękoczyny ,poduchy ,narzuta ...arcydzieła ! :))) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne poduchy,podziwiam ogrom pracy i wykonanie.
    Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe poduszki! Z chęcią bym takie pomiziała, bo w ich terapeutyczne właściwości jak najbardziej wierzę :) My już wakacje mamy zaplanowane - w tym roku kierunek Bieszczady :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie! Jestem właścicielem niewielkiej firmy zajmującej się wykonywaniem obszyć i obić dla mebli. Do współpracy z inwestorem interesuje mnie rzeczowa wycena firmy. Czy ktoś mógłby przybliżyć mi ten proces? Wydaje się to dla mnie wiedzą tajemną. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...