środa, 13 lipca 2016

Wakacje już dawno się zaczęły, a mnie teraz do głowy przyszły  lniane woreczki podróżne. Ja używam ich nie tylko kiedy wyjeżdżam ale przydają się w szufladach komody, wtedy nie zawiązuję ich ale wywijam tak by mieściły się w szufladzie i układam w nich bieliznę, skarpety, rajstopy. Dzięki nim w szufladach panuje porządek. 





















Zarówno woreczki jak i drewniany wieszak dostępne są w moim sklepiku - tutaj


***

Jak Wasze wakacyjne plany? Ja zazwyczaj biorę urlop w sierpniu, dzięki temu jeszcze jestem przed :))

ściskam Was cieplutko


Marta


9 komentarzy:

  1. Super te woreczki, ja juz po wakacjach, reszta lata w domku, ale tez na luzie, jak to latem...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Worki są zachwycające! Te napisy dodają charakteru:) Ja dopiero na jesień wakacje, także jeszcze długo muszę czekać:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te woreczki. Nie dość, że przydatne to jeszcze jak się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. worki sa super ja przed urlopem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe woreczki! Napis Gacie mnie rozczulił :-) pozdrawiam Marto

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne woreczki i super pomysł na ich wykorzystanie. Gacie rządzą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne na wakacje ....ale i w garderobie byłyby przydatne :)
    CUDNE !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piekne sa te "sprane" kolory!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...