poniedziałek, 28 listopada 2016

Cudowny czas

Jest taki okres w roku, który wiele z nas baaardzo lubi i oczekujemy na niego z niecierpliwością. Dla mnie szczególnie wyjątkowy tym razem, bo udało mi się spotkać z niesamowitymi i zdolnymi dziewczynami Moniką z Lavien home decor, Basią z Elle petit bonheru i duchem z Anią z Knotty inside. Mimo zimna spędziłyśmy cudowny dzień przy tworzeniu świątecznej sesji w dwóch stylizacjach.
Dzisiaj pokażę jedną z nich. Przygotujcie się na lawinę zdjęć :)






















































Dziewczyny dziękuję za ten wspólny czas, za to, że mimo takiego zagonienia w dzisiejszych czasach znalazłyście siły, chęci i poświęciłyście wolny dzień na nasze spotkanie, Bardzo to doceniam.

***


pozdrawiam serdecznie i zapraszam wkrótce na drugą odsłonę w kolorach bardziej świątecznych


Marta




17 komentarzy:

  1. Pięknie Marto :) i również Wam dziękuję za ten fantastyczny dzień :) całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się klimat, który stworzyłyście

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam,ze istnieję jeszcze pod tym adresem :)) Martuś,na samo wspomnienie kręci mi się łezka w oku...to był cudowny dzień i jestem niezmiernie wdzięczna losowi,że postawił Was na mojej życiowej drodze.Takich ludzi jak Wy trzeba we współczesnym świecie ze świecą szukać.Spotkanie z Wami wszystkimi było jedną z najprzyjemniejszych chwil w całym moim życiu,dziękuję z całego serca za to,że jesteście i za tą całą życzliwość,którą od Was dostaję.Zaraz przybywam po zdjęcia,na które nie mogę się napatrzeć,ściskam mocno Mika :* :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyt i jeszcze raz zachwyt.Pięknie,klimatycznie.Podziwiam kunszt.Roksana

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja i te Twoje lny...marzenie:)
    Już nie moge doczekać się odsłony świątecznej, pewnie równie zachwycająca będzie.
    Pozdrawiam Martuś:)
    Ps. A gdzie można dostać te kruche bombki, będę wdzięczna za info bo szukam już kilka ładnych lat i nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycałam się na instagramie już...wspaniała sesja! Pięknie, po prostu pięknie to wszystko zaaranżowałyście! Ps. chcę tą "firankę"! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle klimatyczne zdjęcia.
    Cóż za uroczy psiak :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pieknie! Uwielbiam takie rustykalne wnetrza i aranzacje, sa takie cieple <3.
    Pozdrawiam serdecznie i nie moge sie doczekac reszty zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia! Naprawdę wspaniała oprawa! Do tego jeszcze ta pleciona zasłona... Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jak pięknie! Czysta przyjemność oglądać takie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna lawina, chce jeszcze ! Niesamowite zdjęcia i eksponaty, klimacik zapierający dech.
    Bardzo owocne spotkanko. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ! życzę sobie i Tobie samych takich lawin.Niech schodzą jedna po drugiej!!!Jest spotkanie,jest powalający jego efekt.Mogłabym nawet zamarznąć,móc wziąć udział w takim spotkaniu. Piękne aranżacje - brawo dziewczyny!Wracam po raz kolejny do zdjęć Alicja

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie!
    Wykonałem samodzielnie kilka prac związanych ze zdobieniem mebli. Chciałbym je sprzedać i mam w związku z tym pytanie. Czy taki jednorazowy krótkotrwały wybryk powinienem się rozliczyć podatkowo? Jeśli tak to jak to uwzględnić w pit-37? Dziękuję za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy tworzycie dziewczyny ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Martuś! Nawet nie wiesz jak bardzo chciałam wziąć udział w tej sesji! Myślami byłam z Wami. Pięknie Wam to wyszło - stylizacje, fotografie, klimat. Jesteście profesjonalistkami!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe prace.:)
    Ostatnio sam zacząłem się interesować wszelkimi ozdobami handmade. Myślę, że ciekawą sprawą są też dodatki do odzieży wykonywane np. z drewna. Ostatnio spotkałem nawet coś takiego jak mucha z drewna. Zastanawiam się czy tego typu rzeczy nie staną się wręcz trendem w niedalekiej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo dziewczyny! wspaniały efekt, jestem dumna z moich krajanek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...